Lang verhaal, zal proberen het kort te houden.... Een huisarts aan de andere kant van het land heeft mij proberen in te schrijven in zijn praktijk...door oplettendheid van mijn eigen huisarts is dit weer terug gedraaid. Dit kon gebeuren doordat iemand in die andere praktijk niet zat op te letten, ze hebben naar naam en geboortedatum gekeken en volgens mij iene miene mutte gedaan.... Ik dacht dat alles afgehandeld was, nu blijkt dat deze huisarts dus wel rekeningen heeft gedeclareerd op mijn verzekering.... Die mutsen daar vinden het allemaal maar normaal en doen dus niks om dit op te lossen, ik wil ze nu een brief sturen met uiterste termijn om dit te corrigeren zo niet dan aangifte doen van misbruik van mijn persoonsgegevens. Ik ben er hardstikke druk mee doordat een van die dames gewoon niet op zit te letten, te gek voor woorden. Iemand enig idee hoe en waar ik dit kan doen?
De huisarts moet dit corrigeren. Als het goed is declareert die electronisch en kan hij de declaraties ook electronisch terugtrekken/corrigeren. Overigens gebeurt dit wel vaker idd. Het punt is dat ze gegevens zoeken in een bepaald bestand en dan idd niet letten op adres maar alleen letten op geboortedatum en naam. Wel stom!