Omdat trouwen al duur genoeg is wil ik graag zelf de bedankjes maken. Er komen zo'n 150 gasten dus vindt het zonde van mijn geld om dingen te kopen ipv zelf te maken... Mijn ideeen komen alleen niet verder dan snoephartjes in een 'tule' met een strikje en een kaartje eromheen.. Dus hoopte dat jullie nog wat leuke ideetjes hadden.... Ben benieuwd
Een paar voorbeelden van wat jezelf kunt maken: - pepermunt of droprolletjes met eigen wikkel - chocoladereepjes met eigen wikkel - kauwgom met eigen wikkel - kaarshoudertje graveren met naam en trouwdatum (evt. met kaarsje) en dan leuk inpakken - Sleutelhangers
wij hebben op een site van de gelukt poppetjes gevonden alsbruid en bruidegom en die doen we in een doosje met bdank erop! waren voor 20 dingen 16 euro kwijt incl verzendkosten wil je weten hoe of wat email maar
Ik heb onze trouwbedankjes ook zelf gemaakt, maar dat is meer grappig eigenlijk... Het was een flesje water, waar ik de etiket vanaf had gehaald, daar een foto met de datum van ons op geplakt. Daar aan zat een kaartje met daarop een plaatje van ons trouwkaartje, binnen in zat een condoom, met de tekst, wip nog eens bij ons langs en aan de andere kant een paracetamol, met de tekst anti katerpil (morning after pil kan ook ) en op de achterkant ons adres.
bij de hema hebben ze leuke taart vormige witte bellen blaas bij ons staat het bij de kaarsen is ook leuk!
Waarom geen standaard bruidssuikers? Zou niet te moeilijk doen met de bedankjes hoor! Als ik hier in huis kijk staan er nog 2 bedankjes, die van onszelf en die van mn nichtje (zij had de bedankjes die wij eigenlijk wilden) Maar de rest is allemaal weg. En zo zal het bij de meeste mensen gaan. Dus een zakje bruidssuikers in tule is genoeg hoor meis! Kaartje deraan en klaar.
een vriendin van mij heeft bij de dille van die kleine kloppertjes gekocht mert een kaartje eraan met daarop bedankt, klop nog eens aan als je durft
kleine potjes van de action (9 stuks voor 1,49 ofzo) xenos hartsnoepjes voor 0,50 cent kon met 1 zakje snoep 3 potjes vullen (en mijn mondje... ) folie eromheen, kaartje en strikje eraan en klaar was ik , lekker goedkoop en snel klaar! heb een foto in mijn album staan, wel zonder kaartje, dit waren de proefpotjes
geluksdubbeltjes.. ( nu geluks10eurocentjes hahaha).. in een leuk kartonnetje plakken en een bedankje erbij schrijven zakjes klavertjes 4 zaad
Ik doe ook standaard bruidssuikers van www.onestopweddingshop.nl Lekker makkelijk en ik kreeg zelf ooit badeendjes en heb ze lekker in het hotel laten staan. Wat moet je er mee. Een paar chocolade dragees kan je nog lekker opeten in de auto naar huis en in een zakje met kaartje staat ook nog eens leuk in een mand bij de uitgang. M
wij hadden van zwart met donkerrode tule kleine pakketjes gemaakt met daarin wat snoepjes: witte muizen, zwart-gekleurde drop-winegum vleermuizen, en griotspinnen... Maar onze bruiloft was nogal apart
ik had zelf ook bedankjes gemaakt.. van die mintsnoepjes en dan bij de hobbywinekl van de doosjes gehaald die je zelf in elkaar moest vouwen. Lintje eromheen kaartje eraan en klaar! Beetje jammer dat ik het die dag straal vergeten ben om het iedereen mee te geven..
Wij hebben voor ons trouwen op 14 augustus ook die kleine potjes van de actiongehaald. Die potjes hebben we gevuld met rijst (normaal strooi je rijst naare het kersverse paar) en op de dekseltjes hebben we kleine boedha beeldjes gelijmd. Wij zijn heel gelukkig en willen graag alle gasten een beetje geluk mee geven. Heel symbolisch allemaal. foto staat in mijn album, er moeten alleen nog de bedankkaartjes aan.
hihi smaken verschillen. Bij ons was dat ook een optie, maar we gingen toch eerst maar proeven, maar we vonden ze zooo smerig! Toch maar niet gedaan. Wij hebben uiteindelijk 'sterretjes' gedaan, 3 ofzo en dan een eigen verpakking er omheen gedaan. Wij hadden een disney thema op onze bruiloft en de sterretjes stonden voor het toverstafje van tinkerbell. Die dus ook op de wikkel afgedrukt stond. Overigens zijn degene die we over hadden, s avonds nog allemaal afgestoken erg leuk. Op trouwshop.nl heb je ook erg veel ideeen overigens.
Wat een mega leuk idee Denk dat ik die ga volgen @natjes: typisch iets voor jou he... boel gewoon vergeten mee te geven hahaha
Spiek hier ook even mee.Wat een leuke ideeen. Met die action potjes ga ik onthouden,kan je een hoop leuke dingen mee doen.
Wij hadden kleine steekschopjes met een kaartje eraan bedankt voor de leuke dag maar we schoppen jullie er nu uit
Dit vind ik een leuk idee... Omdat ik zelf helemaal gek van Buddha's ben! (heb een grote op mijn arm getattoeerd... ) Hoe duur waren die Buddha's?