mischien dit weekend ?

Discussie in 'De bevalling' gestart door michellle81, 23 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. meisje1984

meisje1984 Niet meer actief

HAHA, ouwe poepdoos die je bent :)

2. Amfy

Amfy Niet meer actief

nou henkie ik ben al 5 keer geweest hoor.en voor dat ik ga slapen zal ik nog wel een keer moeten.

ze zeggen poep hem nu maar uit nou niets liever hahaha

3. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Hahaha hier ook een poepdoos hoor :). Volgens mij kan ik zo weer gaan rennen........ :)

4. henkie24

henkie24 Niet meer actief

hahahaha wij poepen allemaal het verkeerde uit. :D :)

hier verder niks te melden. alleen harde buiken en erg licht in me hoofd. erg vervelend gevoel. heb al wat zoets en zouts op maar wil niet helpen... bloeddruk ook gewoon goed dus wat dat is geen idee.

voor iedereen weer succes vannacht met de krampjes, poeperij en andere kwalen. of hopelijk slapen jullie lekker! tot morgen maar weer denk ik! ;) :( :D

liefs henkie

5. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Ik heb niet het idee dat ik vannacht ga bevallen...

Dus ja, tot morgen maar weer! :D

6. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    hier al wel een gedeelte van de slijmprop verloren na de strip-poging, maar goed, hoeft niks te betekenen.

vanavond veel harde buiken. erg irritant, want na elke harde buik moet ik heel nodig plassen haha

poetsdrang gehad met mijn waardeloze gestel, werkt ook niet zo handig.

volgens mijn tante ga ik morgen bevallen, zou leuk zijn ;)

oh, en de seks gisteren deed niks. en of het nou zo grandioos was om het te herhalen?! die buik zit toch wel heeeeeeeeel erg in de weg hahaha

7. Amfy

Amfy Niet meer actief

hey meiden ik hoop dat ik dan toch bij die 4% hoor die op de uitgerekende dag bevalt hoor. ik krijg nu in ene keer last van mijn rug en het trek helemaal door naar me nek niet echt een heel prettig gevoel.anders ga ik morgen echt vrouwenmantel thee halen hoor :)

8. lady28

lady28 Lid

19 apr 2008
    46
    0
    0
    infobaliemedewerker
    almelo
    Nog niets aan het handje hier. Vanavond naar de vk en dan gaan ze me strippen. Ik hoop dat het helpt. Maar ik beval in ieder geval deze week, want als ik het goed heb mag je 14 dgn overtijd lopen dus. Deze week ben ik aan de beurt, met of zonder hulp, haha.
    Iemand nog wat gehoord van michelle als het goed is is ze nu mama?
    Groetjes Marianne.

9. Dinky

Dinky Bekend lid

28 mei 2008
    531
    1
    0
    Musselkanaal
    Goedenmorgen dames,

Ik heb sinds gisteravond weer een nieuwe kwaal, kan iemand me vertellen of dat normaal is, of moet ik de VK gaan bellen? Ik heb opeens overal last van vreselijke jeuk! Dan mn armen, dan weer mn benen of voeten, echt overal.. word er helemaal raar van. Er is niks te zien aan mijn huid ofzo. Dacht eerst dat het een allergische reactie was op iets, omdat ik nogal allergisch ben voor allerlei dingen, maar kan het me ook niet echt voorstellen omdat er niks anders is dan anders qua omstandigheden.

Ik heb even gegoogeled en kom er op dat het iets met mn leverfunctie te maken kan hebben? Talkpoeder erop doen lijkt me geen optie omdat ik me dan wel helemaal mag intalken, want het schiet echt van de ene plek naar de andere.

Kent iemand dit?

Verder wel wat harde buiken, maar geen tekenen op vordering.

10. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    vrouwenmantel thee, werkt dat?!?!?!

jeuk, ik heb het de laatste maanden van de zwangerschap, noemen ze ook heel toepasselijk 'zwangerschapsjeuk'. als het heel erg wordt wel even je vk bellen om te overleggen, want héél soms kan het wijzen op een schildklier die niet goed werkt. maar niet te druk over maken hoor!

11. henkie24

ja die jeuk... had ik vorige week ook een keer! me buik, benen, armen, rug. wist niet waar ik eerst moet krabben. maar kan toeval geweest zijn.

hier ook alles rustig. geen ongipijn. niks. gisteravond alleen weer es maagzuur. ben wel alleen super moe. heb vannacht redelijk geslapen. wel 5 x eruit om te plassen maar viel daarna toch weer meteen in slaap. vanochtend nog een poosje uitgeslapen en ben nog moe.... :|

dus dalijk gauw even bodschappen doen, hooi halen voor me konijn, gauw het huis aan kant en dan lekker onderuit weer! nu mag het nog he? zonder schuldgevoel hahaha

12. Hypnose

Hypnose Bekend lid

26 dec 2007
    737
    0
    0
    Ik word gek van die voorweeën!
    Gister 2uur lang regelmatige weeen gehad. Eerst om de 10 minuten, later om de 6 en toen zelfs 4! In bad bleef het doorgaan, dus ik dacht dat het begonnen was..
    Uit bad gegaan en voor de zekerheid alvast ziekenhuistasje klaargezet (werd weleens tijd ;) ) en toen was het weg.
    Ik ben niet heel erg ongeduldig ofzo, maar telkens zo'n valse start is zo vervelend. Maar dat zijn jullie vast met me eens (hebben er wel meer hier las ik zo).

13. Sandravds

Sandravds Niet meer actief

He meiden!

Ik lees hier allemaal verhalen van wachtende zwangere, en ik sluit me graag aan!
    Heb al weken last van voorweeen en harde buiken, maar ze zetten niet door, en ik ben het zo zat!
    Ben wel mijn slijmprop verloren gister (veel bloederig slijm), en dacht dat de weeen gingen doorzetten toen ik een eindje aan het wandelen was buiten (het deed echt pijn op een gegeven moment), maar nee, thuis op de bank was alles ineens weer weg.
    Vannacht ook al niet zo goed geslapen, was erg licht in mijn hoofd gisteravond, en misselijk vannacht. Vandaag weer naar de verloskundige, even vragen wanneer ze willen gaan strippen of zo... alle andere middeltjes (sex, bitter lemon, etc werken (nog) niet bij mij).

Groetjes

14. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    gisteravond en vanacht veel krampen gehad. zit geen regelmaat in, ja in die zin dat ik gewoon 2 uur lang kramp heb haha

mijn tante zegt dat ik vandaag beval, ik help het haar hopen, maar heb er een hard hoofd in :(

morgen weer naar het zh en dan maar eens zien of ik eindelijk de 2 cm ontsluiting heb voor het inleiden!

15. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Hier helemaal niks. Dacht vannacht wat vruchtwater te zijn verloren, maar het was gewoon wat slijm (deel van slijmprop?).

Mijn kat doet wel echt bizar. Dus ik hoopte al dat het wat zou betekenen, maar volgens mij is ze gewoon krols :).

Vanmiddag moet ik naar het ziekenhuis voor een groei-echo. Mijn kindje had vorige week 6 weken groei-achterstand en als dat vandaag nog zo is dan word ik waarschijnlijk ingeleid. Spannend dus!

Iedereen fijne dag! En ik hoop dat er in ieder geval 1tje bevalt vandaag.

16. Amfy

Amfy Niet meer actief

nou meiden hier wel meer gerommel als de laaste paar weken maar nog steeds niet hoop vol volgens mij.ik ga zo maar even naar het tuincentrum planten halen voor in huis.michien werkt het lopen daar wel.

17. Jantie

Jantie Actief lid

15 okt 2008
    112
    0
    0
    Een hoop gerommel dus bij iedereen, maar verder nog geen actie!

Hier ook nog niets, wel beroerd geslapen vanacht en erg pijn in mijn benen. Was vanmorgen misselijk, maar dat is ook weer weg.

We zijn echt aan het uitzitten met elkaar, maar gedeelde smart is halve smart moeten we maar denken ;)

18. ellentje23

ellentje23 Bekend lid

30 mei 2008
    535
    0
    0
    verzorgende ig
    regio utrecht
    hier ook nog steeds geen actie....
    wel heb ik ook net als jantie last van me benen echt heel irritant werd er gewoon elke keer wakker van..
    maar goed vandaag maar even lekker wezen shoppen en vanavond naar de kapper dus wie weet kan ik vanavond heerlijk slapen :D
    en hopen dat het eindelijk begint want ik heb vanaf het begin van me zwangerschap gezegd dat onze man de 28ste zou komen maar als het zo door gaat gaan we dat niet meer redden en komt het later :(

19. Angelicaatje

Angelicaatje Actief lid

6 mrt 2008
    338
    0
    0
    Sociaal Pedagogisch Werker
    Hoofddorp
    Jammer dat het rommelt, maar er gebeurt niks, ik ken dat...hier rommelt het, maar er gebeurt niks. Zit niet anders op dan wachten :rolleyes:

20. henkie24

hebben jullie ook nergens geen bal zin in? er komt werkelijk niks uit me handen.... pfff stofzuiger staat hier al wel heel leuk klaar in de kamer. nou ja even alle kracht verzamelen en dan dadlijk hoppa op de bank!

volgens mij komt ie er noooit uit! let maar op. ik ben de eerste waaar bij die blijft zitten ! :(

Deel Deze Pagina