mischien dit weekend ?

Discussie in 'De bevalling' gestart door michellle81, 23 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amfy

Amfy Niet meer actief

ik hoop het ook hoor.en dat jij snel mag volgen. ik ga proberen te slapen dan heb ik nog even wat gerust. ik zou zeggen slaap lekker.

en henkie we duimen

2. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Oooh wat spannend!
    Henkie heel veel succes, zet 'm op!

@Blusvrouw ik hoop dat het eindelijke en keer doorzet! Ook jij veel succes mocht het doorzetten!

Hier niks aan de hand...Pff word er een beetje moedeloos van. Ik hoop toch zo dat ze uit zichzelf komt. Anders wordt ze maandag gehaald. En het lijkt me zo bijzonder om dat natuurlijke begin van de bevalling te hebben. Dat je zelf ontdekt dat je bevalling begint, ipv dat het opgewekt word.

Ik ga toch maar proberen te slapen, het is al laat zie ik.

Trusten!

3. michellle81

michellle81 Actief lid

4 sep 2008
    397
    0
    0
    haarstyliste/visagiste
    rotterdam
    lieve meiden na 14 uur weeen en een hele zware bevalling en uiteindelijk nog een spoedkeizer snede is onze mooie dochter eva roos geboren op 26-01 om 23.49
    eva ligt nog wel even op de kinderafdeling over 4 dagen mogen we naar huis!
    meiden ik wil jullie heel veel succes wensen en hopen dat het voor jullie ook snel mag komen !
    we houden contact en mijn bevallingsverhaal komt nog ,maar daar wachten we nog maar even mee !

liefs michelle

4. ellentje23

ellentje23 Bekend lid

30 mei 2008
    535
    0
    0
    verzorgende ig
    regio utrecht
    gefeliciteerd....

hier net wakker geworden van onwijze pijn in me buik....geen idee wat het is maar kroop echt in elkaar omdat ik niet wist wat ik met die pijn aan moest.
    kon ook even helemaal niets uit brengen maar goed
    nu ik beneden zit gaat het wel weer en ben ik een beetje aan het bij komen...
    zomaar weer naar boven en proberen te slapen.
    hoopte eigenlijk dat het door zou zetten want het begon om kwart over 5 de eerste pijnscheut en om 10 voor half zes kwam de volgende pijnscheut weer.
    maar nu is het weer even stil misschien komt het nog goed vandaag :D
    ga toch maar weer even proberen te slapen

groetjes

5. Dinky

Dinky Bekend lid

28 mei 2008
    531
    1
    0
    Musselkanaal
    Michelle gefeliciteerd met jullie dochter!

Henkie zet hem op! Ik ben jaloerrrrsss haha!

Blusvrouw, ik hoop dat het ook voor jou doorzet nu.

*gaat zelf maar weer in de wachtstand en hoopt op een wondertje..*

6. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

@ Michelle van harte!

@ henkie, misschien zit je inmiddels al vol in de weeen! of je hebt je kindje al in je armen ;)

@ blusvrouw ook voor jou spannend zeg en zet hem op!

Alle overige wachtenden. Hopelijk is het ook voor jullie snel zo ver!

7. Jantie

Jantie Actief lid

15 okt 2008
    112
    0
    0
    Michelle, van harte gefeliciteerd met Eva! Net niet dit weekend geboren, hihi.

Blusvrouw, ik hoop dat het bij jou ook door gaat zetten!

Henkie, you go girl!

Ik ga ook weer verder in de wachtstand ;) Beeb is wel erg druk en mijn banden doen erg pijn, net als het drukken op mijn blaas. De hare buiken gaan ook nog voort, maar voor de rest nada, niks, noppes! :cry:

8. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    dayenne, hier leiden ze ook in eht weekend in, dus als ze echt hun belofte houden dan is het zaterdag ook echt feest. toch twijfel ik er aan hoor. ook omdat die ontsluiting een must is voor de inleiding en ik vraag me af wat ze met 40 weken gaan doen als ik die nog niet heb?! ach nou ja, eerst vandaag maar eens afwachten, voor het zelfde geld hoef ik helemaal niet meer over zaterdag na te denken! :)

henkie, wat fijn meid. snap dat je angstig bent. denk dat je nu wel een mooi kindje in je armen hebt liggen ondertussen?!

michelle, van harte meid! het heeft wat gekost, maar zo te horen heb je er iets prachtigs voor terug gekregen!

hier een rustige nacht gehad. de constante pijnen horen er inmiddels gewoon bij. ach, we zien wel. ook hier een wachtstand dus ;)

9. lady28

lady28 Lid

19 apr 2008
    46
    0
    0
    infobaliemedewerker
    almelo
    He meiden, gisteravond hebben ze geprobeerd om te strippen, maar het zat allemaal nog potdicht. Ik baalde zoooooo, zelfs nog een paar traantjes gelaten thuis. Nu moet ik morgen voor controle naar de gyneacoloog en dan hoor ik wel wat het plan verder is. Ik ga er toch zo op aandringen dat ik dit weekend geholpen wil worden, ik hoorde nml dat ze je soms wel tot 3 wkn overtijd laten lopen! Ik hou jullie op de hoogte.
    Michelle gefeliciteerd met je dochter!
    Groetjes Marianne

10. Riannechilly

Riannechilly Actief lid

15 dec 2008
    135
    0
    0
    Woonbegeleidster
    Dordrecht
    @ Michelle Gefeliciteerd heerlijk zon klein mensje!

@ Henkie Jij hebt je baby vast wel inmiddels denk ik zo :)

@ Blusvrouw, ik denk dat het bij jou ook gaat beginnen!
    @Lady28 Dikke knuffel meid, ik hoop dat het allemaal wat sneller gaat dan nog 3 weken!

Ik moet volgende week terug naar de verloskundige, en omdat ik vocht begin vast te houden en omdat mijn bloeddruk wat stijgt moet ik volgende week urine meenemen, weet iemand daar wat meer over, waarom is dat? Toen ik het vroeg zei ze ja dat is voor je bloeddruk maar dat halen ze toch niet uit je urine ;)? Iemand ervaring mee?
    Liefs Rianne

11. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    @Claartje mijn gyn vertelde gister dat hij een veter in gaat brengen als ik maandag nog geen ontsluiting heb. Ontsluiting is geen must voor inleiden, want daar hebben ze medicijnen voor. Dat je bmm verweekt is, is wel een must volgens mij. Maar ook daar hebben ze middeltjes voor zei mijn gyn.
    Ik hoop voor je dat ze zich aan hun woord houden!

@Michelle van harte gefeliciteerd! :D

@Lady jeetje zeg, het zit je echt niet mee :(. Heel veel succes de komende dagen, en ik hoop dat ze snel iets doen voor je!

Hier helemaal niks aan de hand. Geen krampje, geen harde buik, echt helemaal niks. Ik heb er een hard hoofd in dat ze voor maandag nog uit zichzelf komt.

12. Dora en Boots

Dora en Boots Niet meer actief

@michelle, gefeliciteerd! Mooie naam ook!

@ Henkie ben benieuwd! Vertel,vertel!

@ blusvrouw, zou het nu eindelijk zover zijn? Hoop het zo voor je!

@ mezelf, hoop het ook voor mij,hahahaha!

Dames succes! Ook al wordt je ingeleid, het wordt wel al snel geboren, spannend.

13. Mickey06

Mickey06 Actief lid

2 aug 2006
    331
    0
    0
    Noord Holland
    @ Michelle : van harte gefeliciteerd en wat leuk dat je het ons laat weten! Hoop dat je snel opknapt van de zware bevalling! Geniet lekker van je dochter.

@ Henkie: Wat zul jij een zware nacht hebben gehad en misschien lig je nog wel te puffen...

@ Rianne: Ik moet elke controle urine meenemen. Ze testen op eiwitten die kunnen duiden op blaasontsteking of zwangerschapsvergiftiging.

Hier vooral heel veel ongesteldheidskrampen en af en toe een vlaag van misselijkheid. Die krampen in mijn rug zijn echt niet fijn maar duren inderdaad langer dan weeen...meer een kramp die er continu is. Heel irritant! Vannacht werd ik wakker van een hele heftige lange kramp en dacht dat ik moest spugen, ik moest die kramp ook echt wegademen en dacht 'het is begonnen' maar het was er maar 1! Word best wel eens bang, als dit al zo'n zeer doet...trek ik die weeen dan straks wel?

Liefs Mickey

14. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    dayenne, omdat ik de vorige keer een ks heb gehd mag ik geen medicijnen om de ontsluiting te bevorderen. ik moet dus 2 cm ontsluiting van mezelf hebben. mijn bmm is al wel een hele tijd al verweekt. ben benieuwd

15. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Oh vandaar!
    He dat is vervelend. Ik duim voor je dat je snel 2cm hebt!

16. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    vanmiddag zullen we het weten

17. lady28

lady28 Lid

19 apr 2008
    46
    0
    0
    infobaliemedewerker
    almelo
    He Rianne, als je een hoge bloeddruk hebt en eiwitten in je urine dan kan dat duiden op zwangerschapsvergiftiging. Daarom moet je denk ik je urine meenemen.
    Groetjes Marianne

18. Amfy

Amfy Niet meer actief

hoi meiden hier gaat het aardig wel krampen en zo maar nog steeds zet het niet door dit is zo frustrerend ben het ook even helemaal beu.ik heb vanacht wel sinds een lange tijd erg goed geslapen 4 uur aan een stuk vriend zei al je lichaam maakt zich nu klaar voor wat komen gaat.

@lady ik hoop dat jij echt snel aan de beurt bent hoor jammer dat het strippen niet lukte

@michelle super meis gefeliciteert met je dochter.

@dayenne waar woon je als ik vragen mag dat ze je niet in het weekend in leiden?

@claartje. duimen draaien ik hoop dat je die 2 cm hebt.

19. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    @Blusvrouw, oh het is niet dat ze dat niet doen in het weekend hoor. Maar omdat mijn vlos 3 febr als uitgerekende datum aanhield, doet het ziekenhuis dit ook (terwijl meerdere echo's uitwezen dat ik 31 jan ben uitgerekend). Dus officieel ben ik dinsdag 40 weken.

20. Hypnose

Hypnose Bekend lid

26 dec 2007
    737
    0
    0
    Michelle gefeliciteerd met Eva! :)

Blusvrouw ik hoop dat je aan het bevallen bent nu.

Lady arme jij :cry: ik snap je frustratie wel, je loopt al best lang overtijd. Zou er ook helemaal klaar mee zijn. Hopelijk laten ze je niet te lang doorlopen.

Deel Deze Pagina