Nou ik ben er weer van de VK.. ze hebben suiker in mijn urine gevonden en moest daarna meteen naar het ziekenhuis om bloed te laten prikken. Als het goed is krijgen we daar vandaag de uitslag van. Wat het precies inhoudt weet ik eigenlijk niet, maar als ze wel iets vinden dan moet ik waarschijnlijk vandaag nog een keer naar het ziekenhuis. Iemand een idee wat suiker in de urine betekent? Het staat waarschijnlijk in verband met dee vreselijke jeuk die ik nu steeds heb overal.
Nee, de VK zei dat ze niet op de zaken vooruit wilde lopen. Maak me best een beetje zorgen eigenlijk nu. Ik hoop maar dat ze snel bellen met de uitslagen. Vanaf week 36 is mijn urine elke week onderzocht en tot vandaag niks gevonden. Gebeurt het vaker dat je zo laat in de zwangerschap dan nog zwangerschapsdiabetes krijgt? En als het dat wel is.. wat dan?
Nee nog niks .. mn vriend zegt dat ze vast morgen pas bellen. Naja, lekker is dat. Er stond toch echt spoed op mn papier.. en ik ga denk ik geen oog dicht doen vannacht als ik niet weet wat er aan de hand is..
Nou ik heb net telefoon gehad. één uitslag was niet goed, iets met een alkalische nogwattes (geeeeen idee) .. die uitslag was te hoog iig. Wat dat betekent weet ik nog steeds niet, maar mn VK belt morgen ochtend met de gynaecoloog om te overleggen wat en of er iets moet gebeuren. In de tussentijd heb ik mentholzalf gekregen om de jeuk enigszins te onderdrukken. Wel liet ze weten van, jah je bent al uitgerekend, dus als je er echt last van hebt (die jeuk).........?!?!? Maar goed, ze belt mij morgenochtend terug er over, dus dan hoop ik te weten wat er gaat gebeuren!
hoi lieve meiden! het is gelukt ik ben er vanaf! vannacht om half vier zijn wij de trotste ouders geworden van een heel lief meisje. ze heet Marinte! het ging echt supersnel en heb helaas een totaal ruptuur. zeer zeer pijnlijk. dit gun ik me ergste vijand niet. uitgebreide verhaal volgt maar dat kan ik nu even niet opbrengen michelle jullie ook heel hartelijk gefeliciteerd! geweldig he? aan alle wachtende meiden: heel heel veel succes. je kunt het en blijf in jezelf geloven. ook al valt het soms echt niet mee! jullie horen snel van mij weer.. veel liefs henkie
@Henkie van harte gefeliciteerd met je dochter! Mooie naam! Nou ik hoop dat ik de volgende ben....Heb nu een klein uurtje flinke ongikrampen, erg scherp. Ze trekken door naar mijn onderrug en moet soms echt op mijn ademhaling letten. Net naar de wc, weer een beetje aan de race . Beeb is de hele dag al rustig dus ik denk dat het eindelijk gaat beginnen. Ik wacht het nog even af, en als het blijft dan ga ik douchen om te kijken of het afzwakt of niet. Fijne avond nog en als ik kan dan houd ik jullie op de hoogte!
henkie gefeliciteerd met jullie dochter! Geniet ervan spannend voor de andere meiden allemaal nu zeg! Iedereen succes die op het punt staat van...
Henkie, gefeliciteerd met jullie dochter! Dayenne, ik hoop dat het door gaat zetten bij je, zet 'm op! Hier gebeurt niets, mijn dametje is juist super, super, super druk, volgens mij is er storm op komst ofzo
@ henkie gefeliciteerd met de geboorte van je dochter! Laat je lekker in de watten leggen, geniet ervan. Groetjes Marianne
Dayenne, ik hoop dat je bezig bent of inmiddels bevallen. Hier maar weer een dagje wachtstand :x Had wel weer proefweeen vanacht, maar die zijn als sneeuw voor de zon weer verdwenen helaas.
henkie, van harte! snel weer aansterken en heerlijk genieten! gisteren naar het zh geweest en het was een grote teleurstelling. heb voor het eerst echt een potje zitten janken en dat gebeurd me echt niet snel! ik heb dus nog steeds maar 1 cm ontsluiting en onze vent is ueberhaupt niet ingedaald (heeft zich blijkbaar weer los gewurmd) als mijn vliezen nu breken moet ik, waar ik ook ben (al is het midden in de appie H.), direct plat en ik mag dan alleen met de ambulance naar het zh in eerste instantie wilden ze het weer aan kijken, maar toen kwamen we op de belofte dat ikd e 40 weken niet voorbij zou. ik ben eerst naar huis gestuurd en de arts is met het gyn-team gaan overleggen. aan het einde van de middag ben ik gebeld en er is een stappenplan gemaakt. aangezien het niet waarschijnlijk is dat er voor eht weekend nog iets veranderd, moet ik maandag terug komen bij het gyn-team. *als ik dan 2 cm ontsluiting heb en het kindje enigzins ingedaald is, dan gaan ze inleiden. *als ik geen 2 cm ontsluiting heb, maar het kindje is wel wat ingedaald, dan krijg ik een ballon katheter. ze gaan dan proberen de bmm op te rekken tot 2 cm. als dat lukt word ik dinsdags of woensdags ingeleid. *als ik geen 2 cm ontsluiting heb en het kindje is niet ingedaald of als de ballonkatheter geen succes heeft gehad, krijg ik volgende week vrijdag een ks. dat laatste was een beetje een verrassing. had er nog niet echt over nagedacht en vind eht ook helemaal niet leuk! mijn ks van sven was een hel en het herstel duurde maanden, daar heb ik echt geen zin in. maar ze willen me niet langer laten lopen, aangezien het wss een fors mannetje wordt en dat weer voor andere complicaties kan zorgen. een heftige week dus komende week, maar wel duidelijk en vast omlijnt. dat geeft toch ook wel weer wat rust. uiterlijk volgende week vrijdag heb ik een kindje in m'n armen.