Poeh Claartje dat is niet niks. Balen dat het niet wil vlotten met die ene extra centimeter. Ik hoop dat die nog spontaan gaat komen of dat je beebje nog gaat indalen deze week. Henkie, ik wilde je nog mazdaznan aanraden voor je ruptuur. Dat is een plantenextract van het merk Aryana en je kunt er een compresje van maken en dat tegen de hechtingen aanhouden. Alles geneest dan snel en mooi en je hebt minder kans op ontstekingen en lidtekenweefsel. Ik heb het de vorige keer ook gebruikt en het is echt super spul. Heb nu alweer een flesje in mijn bevallingstas zitten. Je kunt het bij reformwinkels halen.
Dag dames, Na een nacht zonder enige slaap of rust en half gek lopen worden van de jeuk, werd ik vanmorgen door de VK terug gebeld. De gyn en mijn huisarts hebben besloten dat ik gewoon domweg pech heb met mijn jeuk. Het schijnt iets te zijn dat bij 1 op de 200 vrouwen voorkomt en er is weinig aan te doen. Wel kreeg ik een kuurtje aerius pilletjes voorgeschreven (welke ik al jaren voor mijn hooikoorts heb gebruikt en waarvan ik wel bijna zeker weet dat het niks gaat helpen). De VK had medelijden met mijn situatie en morgen mag ik bij haar terugkomen en gaat ze me proberen te strippen. Hopenlijk haalt het iets uit. Ik kan niet meer.
dames, mijn man is een rolstoel aan het regelen en wij gaan dit weekend nog een dagje weg! als het dan toch nog niet zo mag zijn, wil ik er iig nog een dagje uit, ik kom al maanden nergens meer. zondag gaan we naar de dierentuin en mijn man duwt mijn rolstoel. oma gaat mee en die neemt mijn zoontje in de buggy. heb er zo'n zin in! een lekker dagje er uit!
Heej meiden Het heeft helaas niet doorgezet! Heb de hele avond en halve nacht met flinke krampen en nierpijn (wat volgens sommige meiden hier rugweeën zijn) gezeten maar toen ik vanochtend wakker werd was alles weg. Ik baal echt als een stekker nu . Ik hoop maar dat het flink wat voorwerk heeft gedaan. @Claartje spannend meid! Ik hoop echt voor je dat je geen ks hoeft.
Henkie Wat gaaf dat je dochter is geboren en wat een mooie naam! Balen van die ruptuur, lekker je rust nemen! Dayenne die is vast bezig heb ik het gevoel Claartje je hebt gelijk hoor nog ff een daagje weg, ik hoop alleen dat je niet midden in de dierentuin overvallen wordt, wel apart bevallen in het "wild" haha Hier rustig, strakjes ballonnen en slingers kopen voor als mijn meisje eindelijk geboren is! Liefs Rianne
Hoi meiden, hier even een update. Vanmorgen naar het zh geweest, met de baby gaat alles nog goed, inleiden had alweer geen nut omdat ik nog steeds potdicht zit van onder. Nou moet ik zaterdag terug komen om te kijken of ik dan wel ingeleid kan worden, is dit niet zo dan gaan ze in iedergeval maandag ingrijpen. het enige nadeel is dat het een ks kan worden. Daar zit ik niet op te wachten, maar ze zeggen gewoon dat het geen nut heeft om in te leiden als je lichaam er nog niet klaar voor is. Groetjes Marianne
hoi hoi, hier ook al vanaf gisterenmorgen krampen regelmaat kan ik nog niet vinden! vannacht nergens last van en vanaf vanmorgen zop weer de krampen maar echt pijn kan ik het nog niet noemen dus nog maar weer afwachten. gisteren echo gehad alles was goed hij moet voor woensdag komen anders gaan ze strippen en verdere actie ondernemen. hoop echt dat het vandaag door gaat zetten vanzelf. voor iedreen die al bevallen is van harte gefeliciteerd! en voor iedreen die nog wacht nmet als mij hihihi s6 damessss liefs gruppie
Ik hoop voor je dat er een wonder gebeurt en dat je kleintje vanzelf komt, kan me voorstellen dat je niet op een ks zit te wachten, ik duim voor je!
Hee Marianne, Wat lijkt me dat vervelend zeg... dan laten ze je wel heeeeeeeeeeel lang doorlopen, je bent nu al bijna 2 weken overtijd! Ik dacht altijd dat je wanneer je baarmoedermond nog niet 'rijp' is, dat je dan een gel krijgt ingebracht... als die z'n werk doet ga je daarna aan het infuus... Maar blijkbaar niet?
Hi Meiden, Henkie - Gefeliciteerd meid! Omdat ik last heb van continu voorweeen wilde de VK me vandaag proberen te strippen. Na dagen van die voorweeen denk je toch dat het ergens goed voor moet zijn geweest of dat het iets heeft gedaan. Niet dus...ik zat nog potdicht dus strippen ging niet. Wel zei de VK dat ik gewoon paracetamol tegen de pijn mag nemen zodat ik de dag een beetje door kan komen. Het vooruitzicht van nog 3 weken bankligggen maakt me gek! Volgende week gaat ze het weer proberen. Liefs Mickey
hey meiden het is al laat maar ik heb echt geen zin om te gaan slapen ik sta stijf van de zenuwen. heb sinds 9 uur weeën steeds regelmatiger ik moet het echt even van mij af schrijven.ze komen nu ongeveer om de 10 min ik heb ook al wel wat bloed verloren maar ze zeggen dat dat mag dus daar gaan we maar vanuit de kleine is nu in eens zo super druk ben ik niet gewend.ik hoop echt dat ik snel kan melden dat ons kereltje er is. maar idd henkie die krengen doen echt zeer
Morgen meiden, Daar waren we weer. Ik heb helemaal de zenuwen zeg! Om kwart voor 10 strippoging en ik hoop zo dat het mogelijk is en dat het gaat helpen, maar ik zal ook wel weer pech hebben daarmee. @ blusvrouw *duimt* laat het nu eens echt doorgezet hebben bij je!
blusvrouw, wat spannend ! ben benieuwd of je al druk bezig bent, of dat je zelfs al je kereltje in je armen hebt
hey meiden de vk is net voor de 2de keer geweest om 8 uur van de morgen was ze er ook al.ik heb nu een lullige 2 cm ontsluiting en ik mocht kiezen of ik nog wilde wachten of door wilde naar het ziekenhuis voor pijnbestrijding en wee op wekkers ik heb gezegt het eerst nog even aan te kijken dus tot half 3 moeten we afwachten of de weeën nog sterker worden.. het is on ieder geval begonnen en dit weekend zal ons mannetje er eindelijk zijn.moet ook echt zeggen dat het wel even een domper was hoor als zo lang bezig en dan nog maar 2 cm onsluiting.maar ik hou jullie op de hoogte zo lang als ik kan.
spannend kan me voorstellen dat het een domper is als je al zolang weeen hebt en dan maar 2 cm ontsluiting hebben... hopelijk gaat het nu sneller heel veel succes met je bevalling
blusvrouw heel veel succes! Ik heb helaas niet zo veel geluk. De hele boel zat nog potdicht en ze konden niks voor me doen . Dus maar weer wachten....
Blusvrouw, ik ben druk voor je aan het duimen! Dinky, balen dat ze nog niets voor je konden doen. Ik ben vanmorgen weer voor controle geweest, beeb doet het nog erg goed en het is een kwestie van afwachten. Ze is zo goed als ingedaald, in ieder geval ver genoeg dat ik mag blijven lopen als de vliezen zijn gebroken. Er komt alweer een weekend aan, dus het topic gaat het tweede weekend in! Ik ga weer duimen voor veel gezond geboren baby's dames!