mischien dit weekend ?

Discussie in 'De bevalling' gestart door michellle81, 23 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hypnose

Hypnose Bekend lid

26 dec 2007
    737
    0
    0
    Blusvrouw heel spannend! Zet m op meid!

Hier al 2 dagen weer erg rustig.. dus baby zit nog veeeeeeelste lekker.

2. gruppie18

gruppie18 Lid

28 okt 2008
    20
    0
    0
    de tekst zegt het al.... hihihi misschien dit weekend!

3. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    @Blusvrouw veel succes!
    Ze zeggen wel dat de 1e 2 cm het zwaarst zijn ;). Dus je moet niet denken dat je het voor niks doet!
    Zet 'm op he!

Vannacht om 4u wakker geworden van de nierpijn en voorweeën en rugweeën. Pff echt een brakke nacht gehad.
    Net naar het zkh voor ctg, en alles was goed. Heb alleen een urineweginfectie, vandaar de nierpijn. Ik wist vannacht niet waar ik het zoeken moest, wat een pijn zeg.
    De gyn verwachtte wel dat de voorweeën 1 dezer dagen zouden doorzetten. Ben benieuwd! Heb gelijk frambozenbladthee gehaald. Ik hoop dat het werkt.

Nou meiden, we gaan het 2e weekend in! Zullen we dan maar allemaal dit weekend bevallen? Wie doet er mee? :p

4. lady28

lady28 Lid

19 apr 2008
    46
    0
    0
    infobaliemedewerker
    almelo
    Ja, ik doe met je mee! Maar ik denk dat iedereen mij voor gaat, haha. Ik ben in ieder geval maandag aan de beurt, hoe dan ook.
    Groetjes Marianne

5. gruppie18

gruppie18 Lid

28 okt 2008
    20
    0
    0
    ik doe ook meeeee hahah als de baby nu ook nog mee doet zal het helemaal mooi zijn hihihi
    anders mag ik woensdag naar het ziekenhuis toe haha dus lang duurt het niet meer :)

6. Dinky

Dinky Bekend lid

28 mei 2008
    531
    1
    0
    Musselkanaal
    Ik wil graag meedoen voor dit weekend, maar als alles vandaag nog potdicht zit, zoals de VK zegt, dan zal de kans wel klein zijn dat dat in een paar dagen veranderd vrees ik :(

7. Jantie

Jantie Actief lid

15 okt 2008
    112
    0
    0
    Goeiemorgen, verdacht stil is het hier!

Zijn jullie allemaal aan het puffen?

Ik ben vandaag precies 38 weken, heb al de hele morgen harde buiken en ben sinds gister al tig keer naar het toilet geweest...zou het toch gaan rommelen dan?

Dames die bezig zijn...succes :thumup: ik ga voor jullie duimen.

8. Jantie

Jantie Actief lid

15 okt 2008
    112
    0
    0
    Goeiemorgen, verdacht stil is het hier!

Zijn jullie allemaal aan het puffen?

Ik ben vandaag precies 38 weken, heb al de hele morgen harde buiken en ben sinds gister al tig keer naar het toilet geweest...zou het toch gaan rommelen dan?

Dames die bezig zijn...succes :thumup: ik ga voor jullie duimen.

9. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    goedemiddag,

hier nog steeds niks spannends, maar dat was te verwachten. zou toch leuk zijn als de uk precies vandaag zou komen, maar denk dat we toch maar moeten gaan wennen aan het idee van een ks.

mijn man gaat mee naar de gyn maandag en we willen meteen wat vragen neerleggen. als de ontsluiting namelijk niet verder gevorderd is en het kindje niet is ingedaald, wordt het dus sowieso een ks. ik vraag me dan alleen af waarom ik dan nog helemaal tot vrijdag moet wachten?! die gaan we meteen neergooien en hopen dat we daar een positief antwoord op krijgen!

10. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Hier ook nog alles rustig..Af en toe wat krampjes, maar meer niet helaas.

Ben lekker aan de frambozenbladthee, maar tot nu toe doet het niks :p.

11. Esmeralda32

14 mei 2008
    27
    0
    0
    Hallo allemaal!

Ik wilde jullie even op de hoogte stellen dat ik maandagnacht bevallen ben van ons dochtertje Eva Anna! Daar ik in het ziekenhuis was en nog ben, kon ik het niet eerder melden.
    Eva's bevalling ging super( ik doe het zo weer) maar de kleine had een te laag geboortegewicht en was onderkoeld. Ook ik moest nog met spoed naar het zieknhuism omdat mijn placenta niet wilde komen..Dat was minder allemaal!
    Maar na een weekje zieknhuis gaat alles goed en mogen we misschien morgen naar huis!

Ik ben erg benieuwd wie er nog meer bevallen zijn trouwens en ik wens de meiden die bezig zijn of gaan heel veel succes!

Als ik thuis ben lees ik even bij hoor, ben benieuwd hoe het hgier verder is!

Liefs Es!

12. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Van harte gefeliciteerd met je dochter Es! :D
    Fijn dat jullie misschien morgen weer naar huis mogen!

Liefs Dayenne

13. lin77

lin77 Nieuw lid

24 jan 2009
    4
    0
    0
    We hebben een prachtige dochter! Noa
    Dinsdagmorgen 27 januari geboren na een heftige bevalling van ruim 15 uur, met ruggenprik en vacuumpomp. Uiteindelijk helemaal gezond ter wereld gekomen.
    Onze flinke meid is maar liefst 56 cm lang en weegt ruim 8 pond.
    We genieten er met volle teugen van!

Alle andere januari zwangeren ook gefeliciteerd met de geboorte en degenen die nog moeten wachten: veel succes!

14. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Van harte gefeliciteerd met je dochter Lin! :D
    Geniet ervan!

15. Dora en Boots

Dora en Boots Niet meer actief

Hier ook bevalllen op de uitgerekende datum! 31 jan.
    Heftige bevalling, maar eindelijk is onze Isa-Beau er!

Dames, succes!

16. Dinky

Dinky Bekend lid

28 mei 2008
    531
    1
    0
    Musselkanaal
    Goedenmorgen aan alle overgebleven meiden (het worden er steeds minder zie ik)

Esmeralda, Lin en Natas, van harte gefeliciteerd met jullie dochters!

Hier houdt het wachten nog steeds aan. Gister maar even een middagje er op uit gegaan op aanraden van de VK. Heerlijk, even in de buitenlucht, daar krijg je weer een beetje moed van. Sinds vanochtend vroeg weer last van ongi-krampen, maar niet echt met opbouw of regelmaat, zal dus wel weer niks zijn. Inmiddels zijn we bij 40w en 3 d aangekomen en blijkt ons januarikindje toch echt een februarikindje te zijn :).

Veel sterkte ook aan de andere wachtenden!

17. lady28

lady28 Lid

19 apr 2008
    46
    0
    0
    infobaliemedewerker
    almelo
    Nou, nou, je kijkt een dagje niet en er zijn er gelijk een paar bevallen!. Gefeliciteerd allemaal. Ik ben gisterochtend weer voor controle naar het zh geweest, ctg, echo, inwendig onderzoek. Ze heeft me dit keer kunnen strippen (deed trouwens best zeer). Nu heb ik wel veel slijmverlies en iets wat lijkt op weeen, maar zet niet door. Als het vandaag of vannacht niet vanzelf komt, moet ik morgen om 0.700 uur weer naar het zh en dan gaan ze me sowieso inleiden! Eindelijk! Het ligt eraan of ik dan al een beetje ontsluiting heb, of ze het met gel doen of dat ze gelijk de vliezen doorbreken. Dus maandag of dinsdag heb ik dan eindelijk mijn kleine baby in de armen. Op een of andere manier heb ik er zo'n zin in! Ha ha, wie heeft er nou zin in een bevalling!
    Ik probeer jullie op de hoogte te houden.
    Groetjes Marianne.

18. lenatje

lenatje Actief lid

9 nov 2008
    364
    0
    16
    Ik ben ondertussen mee aan het gluren
    spannend seg! Het weekend wordt wel flink korter... Aan iedereen die al bevallen is, een dikke proficiat met jullie kleine :baby:
    Ik zou zeggen voor de aanstaande mama's, iedereen heel veel succes bij de bevalling voor je het weet heb je een mooi hummeltje in je armen. Straks kan je gaan pronken met de kleine uk! Eindelijk na al dat harde werk en voorbereidingen zodat je kleine beeb rustig op de wereld kan komen. Kan al niet wachten dat ik voor het moment zal staan. Het lijkt me zo bijzonder...

Toi toi!
    Veel liefs van Helena

19. Mickey06

Mickey06 Actief lid

2 aug 2006
    331
    0
    0
    Noord Holland
    Natas, Lin en Esmeralda: van harte gefeliciteerd!

Hier ook alleen voorweeen...meer menstruatiepijn maar het zet niet door. Ik heb er een hard hoofd in, denk dat ik overtijd ga lopen.

Liefs Mickey

20. henkie24

henkie24 Niet meer actief

het kan heel snel gaan hoor! kijk maar naar mij. van niks geen krampje en inneens hoppa het begint en binnen drie uur 10 cm ontsluiting :)

Deel Deze Pagina