mischien dit weekend ?

Discussie in 'De bevalling' gestart door michellle81, 23 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hypnose

Hypnose Bekend lid

26 dec 2007
    737
    0
    0
    Ik ben zo bang dat het gerommel tot de 42e week aanhoudt. Volgens mij word ik dan helemaal gek haha!

Maar het is weer bezig hoor, dus ik hou het in de gaten.

2. michellle81

michellle81 Actief lid

4 sep 2008
    397
    0
    0
    haarstyliste/visagiste
    rotterdam

jaaaaaaa zullen we met z,n allen gaan wandelen :) :) :)
    ik zie ons al lopen kreunend en puffend in een groepje kom je toch niet meer bij :) :)

3. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    hey meiden klinkt toch wel als oefen/voorweeen!
    spannend ik hoop voor jullie dat het echte werk snel mag beginnen!

4. Dinky

Dinky Bekend lid

28 mei 2008
    531
    1
    0
    Musselkanaal
    Hoi meiden, ik ga me ook even aansluiten hier. Gisteren de hele dag door aan één stuk harde buiken gehad tot en met vannacht. Ik dacht echt, jaaahh er komt iets! maar helaas.. vanmorgen was het weer rustig. Zo frustrerend dit zeg :( hoop echt niet dat het nog lang gaat duren!

5. michellle81

michellle81 Actief lid

4 sep 2008
    397
    0
    0
    haarstyliste/visagiste
    rotterdam
    hoi dinky ,

welkom bij de club !
    zou het aan het weer liggen ?

6. henkie24

henkie24 Niet meer actief

hmmm heb geen hond( wel een konijn kan ik daar ook mee wandelen?) en seks durft me vriend niet meer. grrr :evil:

7. michellle81

michellle81 Actief lid

4 sep 2008
    397
    0
    0
    haarstyliste/visagiste
    rotterdam
    hahahaha natuurlijk kan een konijn ook ,vind ie vast leuk...... :) :)
    nee sex is bij mij ook geen optie ,doet echt pijn ,heb het vorige week nog geprobeerd ,maar gaat echt niet meer en mijn man vind het ook niet fijn .
    ze zeggen dat veel traplopen ook werkt :idea:

8. henkie24

traplopen doe ik genoeg heel de dag! wasmachine en droger staan hier op zolder en die wasmand bevalt hier wel iedere dag! :) haha. konijn heeft trouwens geen zin om mee te gaan zegt ie. veel te slecht weer! :p

9. Hypnose

Hypnose Bekend lid

26 dec 2007
    737
    0
    0
    Nee sex doet hier ook echt te zeer.

Misschien ligt het idd aan het weer.

Voelen jullie de baby trouwens? Ze is hier wel erg druk!

10. michellle81

michellle81 Actief lid

4 sep 2008
    397
    0
    0
    haarstyliste/visagiste
    rotterdam
    vanacht met die hevige krampen ging ze echt van de ene naar de andere kant ,was echt niet normaal meer!
    je zag echt mijn buik op en neer gaan zeg maar ,leek wel of ze zichzelf eruit wilde duwen ...
    ik voelde ook het hoofdje heel laag een beetje duwen in mijn bekken .

11. henkie24

af en toe een trap of draaibeweging maar niet meer of minder als normaal. maar hier meestal s'avonds erg bezig!

12. henkie24

ik zat net even te kijken wanneer het weer volle maan is... 9 februari. nou dan ben ik al bijna een week over tijd :evil:

13. Amfy

Amfy Niet meer actief

hey hou eens op met je 9 feb.dat hoop ik toch niet te redden hoor ik ben de 7de jarig haha.ik voel trouwens die kleine nu wel wat minder als anders maar het maagzuur is de laatate 3 dagen extreem geworden bahbah.

traplopen doe ik hier ook al heel veel.frambozenbladthee heb ik ook al liters gehad. en tonic wil ook al niet. sex begin ik niet meer aan hoor vriend zien me aan komen. zucht steun kreun :) denk dat ik maar een dikke shoarma met extra knoflook ga halen vanavond mischien vlucht hij wekl voor de lucht.

zou het helpen als ik die kleine gewoon ga pesten beetje porren duwen enzo zal die het dan zat worden?

14. Dora en Boots

Dora en Boots Niet meer actief

Als ik als eerste beval zullen jullie toch maar aan de sex moeten! :)

Volle maan duurt mij ook te lang...Nog meer dingen die we kunnen uitproberen? ;)

15. Dora en Boots

Dora en Boots Niet meer actief

Of gewoon bij het kontje alvast richting uitgang duwen? :)

16. henkie24

heb vorige week ook shoarma op maar had het idee dat beeb dit ook heerlijk vond dus bij hielp het niet haha

17. Amfy

Amfy Niet meer actief

GEZOCHT!! zwart witte vogel[​IMG]

deze heeft een pakketje bij zich die wij graag zo snel mogelijk willen ontvangen.ziet u een vogel die voldoet aan dit bericht stuur deze dan onze kant op aub wij zullen u zeer dankbaar zijn

:)

18. Riannechilly

Riannechilly Actief lid

15 dec 2008
    135
    0
    0
    Woonbegeleidster
    Dordrecht
    Hahah herkenbaar hier ook af en aan harde buiken maar ukkie moe nog maar even blijven zitten hoor, morgen 37 weken zwanger :)
    Al ben ik natuurlijk ook wel erg nieuwsgierig naar beeb, en ben ik blij als ze er uit is ;)
    Hebben jullie ook af en toe van die pijnscheuten die vanuit je rug helemaal over je buik trekken, vaak gevolgd door een harde buik? Dat heb ik regelmatig :S
    liefs Rianne
    Ps. Hier is meisjelief lijkt wel drukker dan voorheen, heel mijn buik gaat heen en weer en niet voor even, het lijkt wel alsof het de hele dag doorgaat. Of ik nou stil zit of aan het lopen ben, ze is in beweging !

19. guusje11

guusje11 Actief lid

2 mei 2008
    393
    0
    0
    huismoeder
    gemert
    zoals ik al zei ik loop er ondertussen al 24 dagen mee.
    is echt niets aan te doen, heb alles geprobeerd.
    de pijn is er bij mij de hele dag en nacht en het zet gewoon niet door.

over het zat zijn gesproken. pffff.....
    elke keer als ik naar de vk moet voor controle word ik doorgestuurd naar het ziekenhuis voor onderzoek.
    elke keer is alles met de baby goed en kan ze nog gerust blijven zitten volgens hun.

met mama gaat het wat minder, bloeddruk, overgeven dag en nacht, afvallen, constante harde buiken , erge voorweeenm enz.......

maar daar trekken ze hun eigen niets van aan :x

20. Hypnose

Hypnose Bekend lid

26 dec 2007
    737
    0
    0
    Nou er zal er toch wel 1 bevallen dit weekend neem ik aan? :D

Deel Deze Pagina