Wij wel en we hebben al een zoon, dus straks een koningskoppel ( als ze het in ieder geval goed gezien hebben op de echo, anders krijgt hij een mooie kamer met roze en veel roze kleertjes )
Ja zal me benieuwen of het bij ons klopt. We hebben zo'n 9 echo's gehad, dus ik mag hopen van wel haha.
Hier ook niets. Wel weer voorweeen en harde pijnlijke buiken, maar als ze de 10 minuten naderen stopt alles weer Hoe is het verder met de dames? Is het vannacht ook nog volle maan?
nee ik doe ook nog mee! maar geloof niet dat ons mannetje snel de uitgang zal vinden voor alle dames die bevallen zijn gefeliciteerd liefs
Hier ook nog niks. Vanmiddag om 15.49 is het volle maan, dus nog even volhouden dames! Dan gaan we massaal aan het bevallen .
We hebben dus nog de tijd! Gebeurt hier nog steeds niets. Ik heb me net gemeld bij de februari mamma's, was daar nog helemaal niet geweest. Ook erg gezellig, maar het gaat daar erg snel met de berichten. Heb er net een uur over gedaan om van drie dagen terug te lezen. Wel veel meiden die in hetzelfde schuitje zitten en erg veel lastige voorweeen. Ik ga nu eerst mijn zoon terug brengen naar school, even een frisse neus.
Ja het is daar erg druk. Maar ook super gezellig. En deprimerend haha. Want de helft is nu al bevallen, terwijl iedereen ná mij uitgerekend was (ik was de eerste uitgerekend). He waarom heb je eigenlijk geen banner?
Hebben ze al een idee wat ze gaan doen als je op 42 weken zit? Ondanks de groeiachterstand kunnen ze je toch niet eeuwig laten lopen lijkt me? Ik heb geen banner uit luiheid Ik heb ook pas net de foto's van de babykamer geplaatst, had ik ook nog steeds niet gedaan, terwijl ik er zo trots op ben! Die banner ga ik nog wel even naar kijken hoe ik dat voor elkaar ga krijgen.
Wat een leuk kamertje! Ziet er super uit. Ik weet niet wat ze gaan doen....morgen moeten we om 15.10 naar de gyn, dus hopelijk krijgen we het dan te horen. Als ik morgen ontsluiting heb dan zouden ze sowieso verdere stappen ondernemen. Vliezen breken ofzo....Maar als de boel nog potdicht zit dan laten ze me denk ik nog een week lopen en zien ze volgende week verder. Maar das wat ik denk he... Ben heel benieuwd morgen!
Hey allemaal Ja ik krijg ook een meisje ! Ik heb je pb terug gestuurd, jantie ! Ik zal trouwens ook hier even uitleggen dat mijn laptop ter reparatie is en dat ik dus moet wachten tot mijn man savonds thuis is dan kan ik op zijn laptop Dus het is geen onwil als ik niet snel reageer Jeetje Dayenne, ze zullen je toch niet meer zo lang laten lopen, wordt je niet langzaamaan gek ervan haha. dat heb ik nu al. 15.49 was het volle maan, nou kan je het geloven of niet, het was sinds zaterdagnacht weer rustig, geen harde buiken meer gehad en vanmiddag om 15.38 kreeg ik weer harde buiken :S Apart of niet! Maar het zet niet door helaas... Woensdag mag ik weer naar de verloskundige! Liefs Rianne
Ik moet vrijdag weer terug. Hoop dat ik eerder beval dan mijn afspraak weer is, maar ja, wishfull thinking heb ik het idee... Ga zo lekker douchen en mijn haren wassen en dan een lekker avondje voor de buis. Ik ga voor ons allemaal duimen dames dat er vannacht iets gaat gebeuren.
en dames heeft het iets geholpen dat het volle maan was gisteren? hier niet ons mannetje blijft nog lekker zitten....
Hier ook nog niets Ik heb mijn dametje al verteld dat ze zo gauw ze eruit is meteen tot haar 18e huisarrest krijgt als ze niet een beetje opschiet ...misschien helpt het, hihi!
haha dat heb ik ook al tegen ons mannetje gezegd maar geloof dat hij er niet echt een boodschap aan heeft...