Hihi, het is het proberen waard, toch? Joepie, mijn banner is ook eindelijk gelukt, had ik ook nog steeds niet gedaan. Een beetje laat ( net als de foto's van het kamertje ) maar beter laat dan nooit toch?
idd beter laat als nooit en ja het is het zeker waard om het te proberen maar die van ons heeft nu al echt een eigen willetje en doet lekker waar die zin in heeft...
Hee meiden Hier lijkt eindelijk wat te gebeuren. Gisteravond had ik flinke harde buiken, die met regelmaat kwamen. Hele nacht doorgegaan. Vanochtend gingen ze over in pijnlijke weeën die ik nu nog steeds heb. Ze komen om de 5-7 minuten en houden een minuut aan. EN DOEN PIJN . Sorry niet erg opbeurend voor jullie maar men o men wat pijnlijk. Heb al gedoucht maar het bleef gewoon doorgaan. Over een halfuurtje moeten we naar de gyn voor controle, ben benieuwd of het nu écht begonnen is! (ik hoop het wel, want als dit voorweeën zijn dan ga ik dood bij de echte weeën haha). Duimen jullie voor mij?
@Dayenne: Ja tuurlijk duim ik voor u! Hoop echt dat alles spoedig en zonder al te veel complicaties verloopt... Ikzelf heb nog een paar weekjes te gaan maar ik begrijp wel hoe opgewonden je je nu moet voelen, wetende dat je je kleintje over een paar uurtjes kan vasthouden! Ale jah dat hoop ik toch echt voor jou! Hou ons op de hoogte... Groetjes
@dayenne en hoe was het bij de gyn? of ben je misschien al begonnen met bevallen ik hoop het voor je meid...
Oh Dayenne, ik ben zo voor je aan het duimen Ik ben zo blij voor je dat het eindelijk is begonnen en dat je niet ingeleid hoeft te worden. Ik hoop dat je je meisje inmiddels in je armen hebt. You go girl! Hier nog steeds niets helaas. Heb net lekker lasagna gegeten en een grote pan tomatensoep gemaakt voor morgen.
Nou hier ook nog steeds stilte... Ik heb tegen dr gezegd dat ze voor iedere dag dat ze langer zit zakgeld in moet leveren haha Dayenne, ik ben nieuwsgierig, maar ik denk dat je inmiddels je meisje hebt! Ik laat morgen weer weten hoe het was bij de verloskundige! Liefs Rianne
Heb sinds 15.05 uur niks meer van dayenne vernomen.. op dat moment had ze om de 5 minuten weeën en een vingertopje ontsluiting. Ze lag aan de ctg. Spannend he! Ik ben haar buddy van de februarimama's trouwens Als ik nieuws van haar heb zal ik het naast de feb-mama's ook wel even hier neerzetten als ik het niet vergeet.
Hey Jantie Ja het gaat lekker opschieten he! Gelukkig wel, haha Morgen laat ik meteen weten hoe het is gegaan Liefs Rianne
!!!Buddy geboortenieuws!!! Vanochtend om 6.33 uur zijn Dayenne en Alex de trotse ouders geworden van Naomi Daya Anna. Ze weegt 2970 gram en is 50 cm lang. Alles gaat super! Einde Buddy geboortenieuws Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter! Wat een prachtige namen en ook een harststikke mooi gewicht! (wat nou, 6 weken achter qua groei?!) Geniet ervan!
Jaaaah Dayenne, eindelijk is ze er! Gefeliciteerd met jullie mooie dochter Naomi, nu lekker genieten. ( en wat een mooie lengte en gewicht!)
Yeeeeeeeuh gefeliciteerd Dayenne Wat een mooie namen zeg ! Vanochtend bij de verloskundige weer alles goed, wel nu harde buiken, maar natuuuuuuurlijk zet het niet door Liefs Rianne
Oh Rianne, hier precies hetzelfde. Vannacht kwamen ze tot 6 minuten en erg misselijk en paar keer naar het toilet. Was goed leeg daarna! Om ongeveer 9.00 stopte alles en nergens geen last meer van gehad de rest van de dag. Nu weer pijnlijke harde buiken en zere rugweeen, maar geloof er niet meer in dat dit gaat doorzetten Gelukkig was alles goed nij jou bij de vk vandaag!
Hahah Jantie Hier precies hetzelfde! We gaan echt gelijk op he, ik duim voor je dat het bij jou wel doorzet! Is in ieder geval een van ons "verlost" Liefs Rianne
Dan vind ik dat we vannacht gezamelijk aan de beurt zijn! Allebei eindelijk ons meisje in onze armen.... Hihi, straks krijgen ze nog dezelfde naam/namen!