Ja hahah ik heb je al een pb-tje gestuurd om te buddy-en en als je dat wilt dan vertel ik je ook alvast de namen, want ik ga hem nu toch wel knijpen hahah , straks hebben we echt hetzelfde! Liefs Rianne
Hoe gaat het Ellen? Het is verdacht stil hier, morgen gaan we weer een nieuw weekend in. Wie moeten er nu nog allemaal bevallen?
Kan ik me voorstellen..ik duim voor je! Zaterdag is mijn uitgerekende datum en 14 Februari vind ik ook wel een hele mooie datum!
Hi meiden. Ik hoop echt dat dit jullie weekend gaat worden hoor! Afgelopen weekend was de mijne en echt, het is zo geweldig! ook al is het wachten nog zo vervelend en ben je alles nog zo zat, het is het echttt waard. Ik duim voor jullie mee
Hier nog steeds niks, wel schoonmaakwoede haha ... Ik denk echt dat ik flink overtijd ga lopen... We wachten af, we zullen zien Liefs Rianne
Heey Rianne, Ga je de bevalling trouwens filmen( laten filmen denk ik hihi)? Er is ook een topic gaande over het filmen van je bevalling. Ik zou het je in ieder geval wel aanraden! Hoe is het nou , je meid wil er niet uit he? Nou die kleine van mij toen ook niet , maar op een gegeven moment moest ze wel! Dus ook die kleine van jou moet er ooit uit ( misschien schrale troost hihi)
Hey Denise Uhm nou ik weet nie of ik alles op film wil hoor! Wel foto's maar om nou alles op film te zetten haha Nou die kleine wil idd niet echt, die heeft het veels te fijn! Op de laatste echo zagen we dr liggen, met een handje om de navelstreng en op het andere handje zat ze lekker te sabbelen Hoelang heb jij eigenlijk gelopen van Sylvie? En jij bent toch ingeleid uiteindelijk?! Liefs Rianne en een dikke knuffel voor Sylvie
40+2 weken.. Toen ben ik ingeleid ja , had niet eens een medische indicatie hihi mn gyn zei toen : ach we verzinnen er wel 1 .. Alhoewel als je bij de foto's kijk in mn album had het ook niet langer moeten duren dan had ik ontploft Ach ik denk dat ze het wel naar dr zin heb zo in mammies buik..
40 + 2 al ingeleid? Das wel snel idd , maar je wil mij nu ook nie meer zien hoor, ben echt een kamerolifantje Ik haal 40 +2 sowieso nie als ik ingeleid moet worden, want ik moet dinsdag weer naar de verloskundige en dan ben ik al 40 + 3, mits ze er natuurlijk nog zit En wat dat betreft kan ze nog maar even beter laten zitten.... Morgen is het vrijdag de dertiende, dus dan wil ik nie bevallen hoor haha en zaterdag is het Valentijnsdag en zondag is Stephan jarig.... Dus dan maar liever wat later hahah, nee hoor, t maakt me niks meer uit als ze er maar uit komt Liefs Rianne
Nou Jantie Onze datum is bereikt! Ik voel me vandaag opperbest, beter dan ik me afgelopen dagen heb gevoeld! Dus voor mij persoonlijk zou het goed zijn als ze vandaag kom, ik heb voldoende energie en voel me redelijk pijnloos Maar goed, meisje zit nog te goed op dr plek Hoe was het gister bij de verloskundige?!? Ik heb je nergens meer gezien of gehoord, je bent toch niet al bezig he ! Nou meid heel veel succes en we houden elkaar op de hoogte. En natuurlijk ook voor de andere vrouwen, heel veel succes, ik ben benieuwd of er nog verse baby's komen dit weekend! Liefs Rianne
Nou, ik loop ook nog hoor, nog geen beeb te bekennen. We zijn gister nog even lekker een dagje in Amsterdam geweest, de muren kwamen op mij af en vandaag nog een hoop klusjes gedaan. Van wachten wordt ik erg ongeduldig, dus heb mezelf maar bezig gehouden. Bij de vk gister was het goed. Hoef volgende week vrijdag pas terug te komen. Ze doen voor 41,5 wk niets en daarna wordt je overgedragen aan de gyn. Ze had wel het idee dat het zover niet zou komen bij me omdat ik al zoveel voorwerk heb gehad, nou ja, laten we dat dan maar hopen. Ik ga nu even snel bijlezen...
Heej meiden Bedankt voor alle felicitaties! Het was een hele heftige bevalling van 19 uur, maar het was het allemaal zo waard! Naomi doet het super, drinkt goed en groeit goed. Ze zit nu al boven haar geboortegewicht! Ikzelf voel me wat minder, mijn hechtingen doen erg pijn (van de knip). Hopelijk wordt het snel wat minder. Jullie nog niet bevallen zie ik? Spannend hoor! Ik blijf voor jullie duimen . Liefs van mij!
Even melden dat ik uiteindelijk ook op de uitgerekende datum ben bevallen. Was ingeleid op 10 februari in de ochtend d.m.v. een hormoondraadje en 11 februari ben ik in de avond bevallen. Het was een vreselijke bevalling, maar wat een genot zo'n klein meisje! Succes voor de dames die nog moeten bevallen.
Nou ik kan me hier ook wel melden, ik ben morgen uitgerekend! Heb nog helemaal geen tekenen van dat de bevalling er ook maar iets aan zit te komen.... Geen harde buiken of voorweeën, niets. Ik word wel erg ongeduldig nu eigenlijk.. Vrijdag naar de verloskundige!