mischien dit weekend ?

Discussie in 'De bevalling' gestart door michellle81, 23 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dinky

Dinky Bekend lid

28 mei 2008
    531
    1
    0
    Musselkanaal
    Goedenmorgen alweer.. hier weer een onrustige nacht gehad. Niet zo zeer van de klachten, maar meer innerlijke onrust. Hoe langer ik op bed lig, hoe wakkerder ik word.. echt heel stom, terwijl ik eigenlijk bekaf was.

Anyway, niks nieuws hier helaas. Ben benieuwd hoe het met de andere dames is gegaan vannacht!

Hebben jullie trouwens ook zo vreeselijk last van striae? Bij mij lijkt het of het met de minuut meer wordt! Ik lijk wel een suikerspin, echt niet normaal. En maar smeren met olie en andere zalfjes.. t helpt helaas niet, maar is meer om de jeuk en irritatie te verzachten.

2. L83

L83 Bekend lid

17 dec 2007
    627
    0
    0
    Hier sinds 05:30 flinke steken, volgens mij weeen, om de 5-8 min spannend, heb man nog niet wakker gemaakt maar zal ik zo eens doen.
    Erg spannend, hoop dat het door zet en we vandaag of morgen ons kindje kunnen vast houden.

3. Esmeralda32

14 mei 2008
    27
    0
    0
    Hai Dames!

Hier nog een ongeduldige bijna mamma die zich toevoegd bij jullie...Ik heb eerst even meegelezen, en soms gelachen, want wat is het herkenbaar allemaal! De steken, krampjes, onzekerheden etc.

Hier ook de hele week al krampen en steken en gisteravond duurde dit zelfs 5 uren, maar helaas....Nu nog wel een mentruatieachtig gevoel, maar ook dat zegt niets....Zucht.....

Hebben jullie trouwens ook dat iedereen maar vraagt waar je baby blijft? Op Hyves ben ik momenteel ook mateloos populair omdat iedereen op de hoogte wil blijven..haha!

@L83; Bij jou klinkt het wel erg spannend, You go girl! :D

Groetjes Es

4. Libra

Libra Fanatiek lid

2 okt 2007
    2.354
    0
    0
    Volgens mij kan ik me ook bij jullie voegen. Hier al vanaf 3 januari voorweeen en gebroken nachten maar het wil maar niet doorzetten... :(

5. henkie24

henkie24 Niet meer actief

hoi hoi!

Dinky: ja dat heb ik ook :cry: . tot 32 weken had ik maar 1 klein streepje en als je nu kijkt... lijk wel een zebra. en idd jeuk en smeren wat je wil maar helpt niks.

l83: klinkt hoopvol. hoop dat je nu aan het bevallen bent! suc6! :)

en hier tja... gisteravond was de beeb erg actief... vannacht veel moeetn plassen maar das ook niks ongewoons. maar man oh man hebben jullie dit nu ook? ik heb zon mega pijnlijk schaambot. als ik bv even gezeten heb of erger nog lig en ik moet dan uit bed of van de bank... het lijkt wel of heel me onderkant beurs en blauw geschopt is. vannacht moest me vriend me echt uit bed takelen om naar het toilet te gaan. auw!

verder af en aan wat menstruatiepijnen wat afscheiding maar nisk wat wijst op weeen of wat dan ook. zucht! wordt weer een lange dag vandaag denk ik :rolleyes: :D maar goed ik bekijk het maar positief!
    gelukkig niet zon ellendig weer buiten als gister en ik hoef gelukkig niet zo heel veel te doen vandaag dus ga lekker rustig aan doen! dalijk maar eerst de boodschappen hebben we het ergste gehad!

hoe gaat het met de rest? slapen jullie nog lekker?

6. Dora en Boots

Dora en Boots Niet meer actief

Hier ook niets spannends helaas...
    Zou al wat hoopgevend zijn als 1 van ons dit weekend gaat bevallen.
    @L83, hoop dat jij aan het bevallen bent! :D

@henkie24, heb daar gelukkig helemaal geen last van, maar wel ontzettend lief dat je man je ook gewoon s'nacht uit bed takelt. ;)

Wel hier de ongiekrampen, maar lees dat bij veel. Zegt jammer genoeg dus ook niks.
    Straks maar weer even schoonmaken(hoe schoon kan je zijn :) ) en blijf jullie volgen.

7. lady28

lady28 Lid

19 apr 2008
    46
    0
    0
    infobaliemedewerker
    almelo
    Hoi Dames, een nieuwe dag, nieuwe kansen. Ik heb helaas heerlijk geslapen, maar was ook wel fijn, was nml lang geleden. ik heb niets nieuws te melden, het is gisteravond allemaal afgezakt, ik heb de hoop opgegeven dat het dit weekend nog komt. Dinsdag naar de vk en dan gaan ze strippen, ik hoop dat het helpt. Doe jullie best allemaal, zou toch leuk zijn als een van ons aan de beurt is dit weekend!
    groetjes Marianne

8. Dinky

Dinky Bekend lid

28 mei 2008
    531
    1
    0
    Musselkanaal
    L83 we zijn even ver zie ik :) altijd leuk om een beetje te vergelijken.

henkie, ik heb dat bont en blauw gevoel ook zo erg daar benee. Als ik opsta en ga lopen heb ik echt het gevoel alsof mn vliezen elk moment kunnen breken ofzo. Boodschappen doen durf ik echt niet meer. Mijn vriend is nu met lijstje gewapend op pad gestuurd haha (heeft ie echt een bloedhekel aan!)

Lady jammer dat het weer is afgezakt. Ohww wat duren die dagen lang he nu! Ik heb donderdag nog een bezoek aan het ziekenhuis gehad om even een hartfilmpje te laten maken, omdat ik wat minder beweging voelde. Gevolg was dat ik daarna aan één stuk door harde buiken had die tot en met de nacht hebben aangehouden en flink heftig waren. Wat was ik teleurgesteld dat ze de volgende ochtend weer over waren zeg!

9. Hypnose

Hypnose Bekend lid

26 dec 2007
    737
    0
    0
    Nou hier is het weer helemaal rustig en stil...

10. Hypnose

Hypnose Bekend lid

26 dec 2007
    737
    0
    0
    Oh ik gun het jou toch wel heel erg, 41 weken is niet leuk!

11. Amfy

Amfy Niet meer actief

hey dames

ik hier ook maar weer :( het rommeld nog steeds maar doorzetten ho maar.de dagen duren echt lang nu bah ik verveel me kapot.
    ik heb de kast van die kleine gisteravond maar weer helemaal uit gepakt op nieuw opgevouwen en weer ingepakt.heb nu ook weer vocht in me handen niet veel maar wel wat.ik heb het vanacht trouwens even heerlijk op een janken gezet moet eerlijk zeegn het help wel even hoor als die frustratie eruit.

oja de dames met huisdieren. zijn die beestjes nu ook zo gruwelijk aanhankelijk.ik heb hier een kat die nooit echt komt knuffelen en nu de laatste 2dagen kruipt hij in me en hij loopt te jammeren niet normaal meer.doen die van jullie dat ook?

12. groenling

groenling Lid

15 jan 2009
    60
    0
    0
    Hallo allemaal

Ik kom me ook voegen bij het clubje van de afwachtenden.
    Ben het ook echt zat. Die ongiekrampen heb ik ook vaak maar ik ben er inmiddels wel achter dat dat niks betekent.
    Verder ook veel harde buiken maar nog geen pijnlijke. Aankomende donderdag wordt ik waarschijnlijk gestript. Hopelijk is dat niet meer nodig maar ik vrees het ergste.
    succes allemaal met wachten

13. Esmeralda32

14 mei 2008
    27
    0
    0
    Hier ook! Mijn hondje wijkt niet van mijn zijde af, waar ik ben is hij ook..Soms wel eens vermoeiend hoor..Maar die van mij doet dat al weken...

Trouwens wel leuk om de berichten hier te lezen, een klein beetje tijdverdrijf tussen het wachten door! :D

14. michellle81

michellle81 Actief lid

4 sep 2008
    397
    0
    0
    haarstyliste/visagiste
    rotterdam
    hallo meiden ,

nou ik heb nieuws hoor maar niet waar jullie op zitten te wachen :( ik heb kom net uit het ziekenhuis al vanaf vanmorgen 8 uur geweest ..
    ik werdt om 6 uur wakker met een hele heftige pijn onder links in mijn rug het stopte niet en had geen pauze ik kon niet meer lopen van de pijn douchen maakte het nog erger ,mijn man ten einde raad de vk gebeld die is meteen gekomen ,ik dacht als dit weeen zijn hoe moet het dan als ze nog erger worden en ze zeiden toch dat ik pauze had ik kon alleen maar huilen ,maar natuurijk ook hopen dat het weeen waren ...
    de vk is toen gekomen en ik had geen ontsluiting niks!
    Toen begon ik mij zorgen te maken ,want wat was het wel ?zeker geen voor weeen zei vk ook die doen echt niet zo,n pijn en zwakken af onder de douche .
    Ze heeft toen de gynocoloog gebeld en moest meteen komen ,daar hebben ze bloedgeprikt inwendig onderzocht en mijn urine onderzocht ,nou komt het erop neer dat ik nier stuwing heb en dat schijnt echt heel erg zeer te de baby drukt dan op je nier waardoor het vocht niet kwijt kan of zo ,sorry heb niet goed geluisterd .
    Normaal krijg je daar medicijnen voor ,maar omdat ik al zo ver ben ,kan dat niet ,want als de baby dan geboren wordt kan de baby hele erge plas problemen krijgen ze doen dat maar tot 34 weken of zo .
    Nu moet ik dus elke 6 uur 2 paracetamol nemen en pillen tegen het overgeven (was ik vergeten te zeggen moest alleen maar overgeven vanmorgen )
    als dit alles niet helpt moet ik terug en ga ik aan het infuus en wordt ik waarschijnlijk ingeleid volgende week .
    Ik kon wel kiezen of ik wilde blijven ,maar ik wilde liever naar huis woon 10 min van het ziekenhuis vandaan ,dus kan er zo naar toe ..
    Pffffff wat een verhaal he ,nu gaat het wel weer even omdat ik een pijnstiller heb ,maar weg is het zeker niet ,gelukkig is wel alles goed met ons meisje dat is het belangrijkste ...
    Ik zie dat het bij jullie ook rustig is op 1 tje na ,nou ik hou het in de gaten hoor en laten we hopen dat er wat weekend kindjes komen .

liefs michelle

15. Amfy

Amfy Niet meer actief

he gatsie daar zit je ook echt niet op te wachten wat balen ik hoop dat het een beetje te houden is voor je .en natuurlijk dat er wat gaat gebeuren voor je zo snel mogelijk

16. Mickey06

Mickey06 Actief lid

2 aug 2006
    331
    0
    0
    Noord Holland
    Ik ga me gezellig bij de wachtenden club aansluiten! Hier ook af en toe gerommel, vooral 's nachts. Gisteren is onze baby gedraaid dmv een uitwendige versie omdat hij is stuit lag. Dit kan weeen opwekken maar mijn buik is juist onwijs ontspannen. Ik heb dagen dat ik het super zat ben maar ben allang blij dat ie nu goed ligt en ik ben erg verkouden dus ik gun het iemand anders dit weekend te bevallen.

Leuk om elkaar zo in de gaten te houden!

@ Michelle: wat naar die pijn, ik hoop voor je dat de pijnstillers hun werk doen!

Liefs Mickey

17. michellle81

michellle81 Actief lid

4 sep 2008
    397
    0
    0
    haarstyliste/visagiste
    rotterdam
    hoi mickey,

welkom bij de club ,wat fijn dat je baby gedraait is en spannend he op het einde ,het is echt afwachten nu !
    ik ben zo benieuwd wie de eerste zal zijn !
    sterkte met je griepje!

we houden elkaar op de hoogte

liefs michelle

18. Hypnose

Hypnose Bekend lid

26 dec 2007
    737
    0
    0
    Michelle, sterkte. Wat balen zeg, alsof je daar nog zin in hebt de laatste week.. :x

Blusvrouw... Hier een reutjeshond thuis en er is een loopse teef in de omgeving. Mijn hond is dus én druk en aanhankelijk EN hij loopt de HELE dag te piepen. Tot ik er gestoord van word. Maar dat arme beestje kan er gewoon niets aan doen, hij is gewoon heel erg geil haha :) :)

19. lin77

lin77 Nieuw lid

24 jan 2009
    4
    0
    0
    Hallo,

Hier nog een wachtende...
    Heel herkenbaar, al die reacties!
    Leuk om elkaar op de hoogte te houden.

Succes allemaal dit weekend :)

20. henkie24

henkie24 Niet meer actief

hallo weer!

goh michelle wat vervelend voor je! daar wordt je niet vrolijk van! :cry:
    ik hoop dat de pijn nu een beetje te verdragen is. sterkte ermee hoor.

hier alles onder controle. beebje is vrij rustig. was zich net even aan het uitrekken had ik het idee. verder geen kwaaltjes op een zere beurse .... na dan. auw! mijn schoonzus is geweest vanmiddag op de koffie dus lekker gekletst. is weer wat afleiding geweest.

ga nu even lekker douchen en dan aan het eten beginnen. heb helemaal geen zin in eten. niet omdat ik misselijk ben ofzo maar gewoon weinig eetlust. alleen maar zin in grote glazen ijsthee en popcorn hmmmm dus vanavond ga ik dat eens lekker eten denk hahaha

verder alle nieuwkomers welkom en de rest sterkte met van alles en vooral het wachten natuurlijk. we houden elkaar op de hoogte. wel gezellig zo he? :D

Deel Deze Pagina