Hier nu een rustige beeb, maar gister af en aan harde buiken pffff en die steken in mijn muts ja, daar word je echt kriegelig van Ik kan mijn been dan ook niet meer op of van de bank tillen zeg maar Ach het blijft een wonder, maar die laatste weken wil je het liefste overslaan, en gewoon sochtends wakker worden en ineens een beeb in je armen Liefs Rianne
Goedemorgen dames! Is er al iemand bezig met bevallen vandaag? Hier vannacht 1,5 uur lang heel erge kramp die 30 sec. aanhield en dan weer verdween, dit zo om het kwartier.. Ik helemaal blij en opgewonden maar helaas....Beepje houdt me zeker voor de gek! En hoe was jullie nacht? Liefs Es.
Hello allemaal, Hier nog niets hoor, geslapen als een roos! Heb alleen wel erg last van mijn blaas gehad gisteravond omdat die kleine bewoog. Hebben jullie dit ook? Het lijkt dan wel of iemand er een naald in steekt en alsof ik continue moet plassen. Maar dit is misschien nog een napijn van de draaipoging. Het is wel een hele mooie dag om te bevallen vandaag! Liefs Mickey
hallo! ook hier niets! op lichte ongipijn na. vannacht eigenlijk heel redelijk geslapen. wel een paar keer wakker voor toilet. ergste is om uit bed te komen hahaha. mijn mannetje is even wat klussen op de zaak nu. is rond de middag terug. daarna gaan we maar even een rondje rijden denk ik want ik durf toch ook niet meer zo makkelijk ergens naar toe. (shoppen ofzo) dus neem maar zo'n matje mee in de auto om op te zitten (je weet maar nooit! ) hoe gaat het verder bij jullie! tot straks! groetjes x henkie
hier waardeloos geslapen, zulke enorme krampen dat ik bang werd voor de daadwerkelijke bevalling. als voorweeen al zo'n pijn doen, hoe moet ik die bevalling dan door?! uiteindelijk toch in slaap gevallen en nu is het weer rustig. vandaag komt er geen beebje denk ik
hoi, nou hier ook een redelijke nacht... ben 2x wakker geworden van de pijn in me rug en ongikrampen.. toen maar even beneden gaan zitten en na een kwartiertje ging het wel weer... nu ook weer wakker geworden door de zeurende pijn in me onderrug en last van me benen... groetjes
hey dames hier een ongelovelijk beroerde nacht gehad heb wel 20 keer moeten plassen en een kramp af en toe werd ik even vrolijk van maar ja daarna gebeurde niets jammer genoeg.maar ik heb nog hoop
Heej meiden! Hier helaas ook nog niks...Wel flink beroerd geslapen, veel steken en ongikrampen. Volgens mij vind ze het wel prima daarbinnen . Denk niet dat ze er ooit nog uit komt haha. Liefs Dayenne
Nou ik heb de hoop opgegeven, dat het dit weekend nog komt. Alles nu nog steeds rustig dus. We zien het wel. Als het gerommel begint is je hoop zoooo groot, maar als het dan weer afzakt, dan is de teleurstelling ook weer heeeeeel groot. Groetjes Marianne
Marianne ik heb het echt met je te doen! Ik ben het nu al zooo zat, terwijl ik 'nog maar' 39 weken ben. Kun je nagaan hoe jij je moet voelen. Ik duim heeel hard voor je dat het snel een keer doorzet! Liefs Dayenne
Goeiemiddag dames, wat een gezellig topic en hoe herkenbaar! Ik zit nu zelf op 37 weken en 1 dag, dus nog niet zover, maar zie wel veel bekende dingen voorbij komen. Heb vandaag ook de hele dag al een harde buik, maar mijn zoontje is ervan overtuigt dat zijn zusje met volle maan komt en dat is 9 Februari. Voor alle dames die al flink overtijd zijn of het heel zwaar hebben hoop ik echt dat jullie je beeb snel in jullie armen kunnen houden. Van mijn zoontje heb ik toedertijd wel 3 weken voorweeen gehad die ook snel na elkaar kwamen en lang aanhielden, maar helaas stopte het wel steeds weer.
Hey Jantie Wij zijn even ver Hier vannacht weer zon nacht gehad....En dat is niet zon nacht als waar Guus Meewis over zong....Of hij moet het hebben gehad over oefenweeen rugpijn brandend maagzuur en nog meer lichamelijke pijntjes Sliep dan ook pas om half 3 en manlief ging vanochtend voetballen, dus was ook weer vroeg wakker... Heb drna maar lekker anderhalf uur in bad gezeten Liefs Rianne
nou meiden , ik heb groot nieuws ,dit weekend gaat het niet meer gebeuren ,maar morgen ! ik lig nu in het ziekenhuis ,draadloos internet heb laptop mee .. de nierstuwing was vanacht echt niet meer te houden ik kroop over de vloer van de pijn ,alle pijn bestrijding die ze hadden hebben ze gebruikt en niks hielp op het laatst een stoot morfine gehad en dat hielp uiteidekijk na 4 uur helse pijn ! ik zit nu aan een pomp ,maar ze willen mij niet te lang aan de medicijnen houden ,dus ik wordt morgen om 8 uur ingeleid ben zo nerveus ze hebben mij wel gezegt dat het wel 2 dg kan duren ik zit potdicht nog! ik moet wel zeggen het is echt heel raar en zo definitief ik ben morgen of overmorgen gewoon moeder ! meiden ik hou jullie op de hoogte zolang de weeen nog niet beginnen kan ik nog typen hoor .. ik zie dat het bij sommige aardig rommelt ,mischien dan nog 1 weekend baby ? liefs michelle
Hé Michelle! Da''s goed nieuws! Helaas zit je voor nu nog met die helse pijnen, maar je bent in goede handen! En..Het vooruitzicht is helemaal super natuurlijk! Jij hebt morgen of overmorgen je kleintje in je armen! Alvast heel veel succes voor morgen en voor nu sterkte. Ik maak me een beetje zorgen; Gister heb ik mijn beep bijna niet gevoeld, alleen gisteravond een klein schopje, en vandaag heb ik ook nog niets gevoeld..Is dit normaal op het eind van de zwangerschap? Ervaringen? Mocht ik ook vanavond weer weinig voelen dan ga ik zeker morgen de vk bellen! Groetjes Es
Succes michelle! Hoop voor je dat de bevalling snel zal komen en over zal zijn En alle andere dames die nu op het eind lopen... Als ik de verhalen zo lees herken ik hetgewoon..ik kreeg zaterdag nacht lichte weeen,menstruatiegevoel...de nacht op zaterdag/zondag kwamen ze wat vaker,..zondagmiddag rond een uurtje of 1 kwamen ze om de 5 minuten maar de hevige voorweeen kwamen pas later die dag! En maandagochtend is mijn meissie geboren...met 39 weken en 2dagen Dus meiden heel veel succes en dat jullie maar snel een ukkie kennen vasthouden x
hey michelle! ik dacht al duurt zo lang voor we weer wat van je hoorde. daar is vast iets aan de hand dacht ik! meid wat zal je een pijn gehad hebben. hopelijk doet de bevalling dan minder pijn. ik wens je alvast heel veel succes voor morgen. hopelijk schiet het toch nog op. je weet het niet! succes! hier verder alleen maar ongipijn. verder niks.
@ michelle, heel veel succes morgen en ik hoop voor je dat het niet te lang gaat duren voordat je je beebje vast kunt houden! @ Esmeralda ik had dit afgelopen week ook, 2 dagen echt minder activiteit dan normaal. Ik heb toen de VK gebeld en ik ben even naar het ziekenhuis gestuurd voor een CTG en een echo. Gelukkig is alles goed, maar als je het niet vertrouwd, raad ik je echt aan om even de VK te bellen. Ze horen je dan door te sturen. Voor de zekerheid en je geruststelling lijkt me dat nooit verkeerd! Nou hier is het weer helemaal rustig helaas na een nacht met wakker liggen, krampen en steken. Vanmorgen maar even met mn hondje een lekkere wandeling (in schuifelgang maar dat maakt niet uit) gemaakt in het bos. Heerlijk weer hier, zonde om binnen te zitten gewoon.
He michelle, ik wil je veel succes wensen voor morgen en de komende dagen! Zet hem op meid! Groetjes Marianne
Hee Michelle! Jeetje wat spannend zeg . Nog even en je bent mama! Vervelend voor je dat je zoveel pijn hebt gehad, ik hoop dat het snel over is en dat je je meisje in je armen hebt! Heel veel succes en zet 'm op! @Esmeralda als je het niet vertrouwd dan kan je ALTIJD de vlos bellen. Die zijn daarvoor he . Succes! Hier zijn de ongikrampen weer terug...Samen met de darmkrampen, bah. Ben vanochtend nog naar de wc geweest, maar volgens mij moet ik zo weer (sorry hoor haha). Mijn lichaam is echt aan het leegmaken volgens mij. Spannend!