mischien dit weekend ?

Discussie in 'De bevalling' gestart door michellle81, 23 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hypnose

Hypnose Bekend lid

26 dec 2007
    737
    0
    0
    Michelle wat ontzettend spannend. Echt k*t dat je zoveel pijn moet lijden, maar gelukkig gaan ze er iets aan doen nu!
    Morgen ben je moeder, wat super! Maar ook heel raar ineens lijkt me?

2. lin77

lin77 Nieuw lid

24 jan 2009
    4
    0
    0
    Hier ook niet goed geslapen vannacht, veel krampen en harde buiken. Vandaag allemaal slijm verloren.. slijmprop?
    Verder overdag rustig, maar nu tegen de avond begint het weer te krampen en zo. Hebben jullie dat ook? s nachts last, overdag rustig en savonds zet het weer op?

De 25ste wordt m niet meer denk ik :D :(

3. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    @Lin ik heb het juist andersom. Overdag rommelt het, 's avonds wordt het weer minder en 's nachts heb ik nergens last van.

Spannend dat je maybe je slijmprop bent verloren!

4. Mauziej86

Mauziej86 Lid

25 jan 2009
    80
    0
    6
    Kapster
    Kerkrade
    Hallo allemaal!

Ik voeg me ook ff erbij! heb sinds vanmorgen krampjes en sinds vanmiddag steeds regelmatiger, heb ze nu om de 7/8 minuten. Begint met kramp in de onderbuik die doortrekt naar mijn onderrug en billen...Mijn moeder zei dat dit wel menens is..ben eens benieuwd ben een beetje bang dat het weer wegtrekt :(

Groetjes

5. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Heej Mauziej!

Spannend joh ;). Waarom test je het niet door onder de douche te gaan? Als ze dan weer wegtrekken dan zijn het voorweeën, maar als ze blijven of zelfs sterker worden dan weet je zeker dat het echte weeën zijn.

Succes!

6. Jantie

Jantie Actief lid

15 okt 2008
    112
    0
    0
    Spannend Michelle, ik ben blij voor je dat ze eindelijk wat gaan doen.
    Nadat ik je verhaal had gelezen vond ik het al onvoorstelbaar dat ze je weer naar huis hadden gestuurd!

7. valentijn14

valentijn14 Actief lid

8 jul 2008
    280
    0
    0
    hai meiden,

ik hoop dat jullie alle binnekort lekker jullie kleine in jullie armen kunnen houden, ik kan me voorstellen dat jullie echt niet meer kunnen wachten.

dikke kus!

8. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    zijn er ook dames die al aan de 'noodmiddelen' gegaan zijn? bitter lemon, sex, ananas, wonderolie etc?

9. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Nee helemaal niet aan gedacht eigenlijk!

Seks moet ik nu eerlijk gezegd niet aan denken...Alles doet me nu veel te zeer.

Wat kan je allemaal nog meer doen dan?

10. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    nee, moet er persoonlijk ook niet aandenken, maar ja, als het helpt........ hahahaha

geen idee wat er nog meer is! wie roept? mss dat ik dan een nieuwe avondinvulling heb haha

11. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Hahaha ja precies.
    Ananas wil ik wel proberen, vind ik heerlijk. Moet je dan een hele ananas opeten ofzo?

12. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    alleen het hart meende ik, zeg maardat wat weer minder lekker is ;) maar zou dan ook gewoon de rest van de ananas opeten hoor. vraag me niet hoeveel ananas je moet eten. is vast weer zo'n theorie die wel klopt, maar waarbij je dan 50 ananassen moet weg werken :(

seks vinds ik dan nog de meest aannemelijk en in dat geval makkelijkst haha (sperma schijnt de aanmaak van oxitocine te stimuleren en dat stimuleert weer de ontsluiting).

13. guusje11

guusje11 Actief lid

2 mei 2008
    393
    0
    0
    huismoeder
    gemert
    eindelijk is het einde in zicht,
    zaterdag om 10.30 zijn men vliezen gebroken, maar geen weeen.
    vandaag (zondag) op controle geweest in ziekenhuis.
    maandag moet ik op controle in ziekenhuis
    dinsdag om 7.30 word ik ingeleid als onze meid er dan nog niet is,
    dus aftellen maar, nu duurd het nog maar een dag :D

14. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    nu is het écht aftellen! wat laten ze je nog lang met gebroken vliezen lopen?! maar ach, dinsdagochtend is eigenlijk dan al weer zó dichtbij!

15. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    @Guusje spannend joh!
    Ik wist niet dat je zo lang met gebroken vliezen door mocht lopen....Ik dacht dat je dan binnen 24 uur moest bevallen ivm infectiegevaar.
    Nou, in ieder geval fijn dat het einde in zicht is!
    Heel veel succes he :D.

@Claartje hmm misschien ga ik dan toch maar aan de klus :). Dat klinkt namelijk wel aannemelijk ja. En is vriendlief ook weer blij :). 2 vliegen in 1 klap haha.

16. guusje11

guusje11 Actief lid

2 mei 2008
    393
    0
    0
    huismoeder
    gemert
    ja ik dacht ook dat het maar 24 uur was,
    maar nee hoor.

je mag 24 uur onder verloskundige begeleiding zijn na het breken van de vliezen.

daarna dragen ze je over aan de gynecoloog.
    je mag in totaal 72 uur met gebroken vliezen lopen.

17. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Hihi ik hoef dat niet eens te zeggen tegen hem. Ik zei het net tegen hem, en hij rende al bijna het bed in. Dus veel moeite hoef ik er niet voor te doen haha :).
    Mannen zijn ook zo simpel he :).

18. Mauziej86

Mauziej86 Lid

25 jan 2009
    80
    0
    6
    Kapster
    Kerkrade
    hoi hoi heb om de 4 min weeen maar ik vind de pijn niet erg genoeg dus ben ik aan het twijfelen :( ik wil niet dat hun denken dat ik mij aanstel...misschien wel voorweeen?

19. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    dayenne, mijn ventje keek net heel moeilijk, had zich verheugd op een luie avond voor de buis :confused: dan vraaaaaag ik je hahahaha
    maar als hij het dan even laat zakken verandert die gedachtengang ook wel hoor hihihi

Mauziej86, wie weet meid, mss dat jij een keurige, niet extreem pijnlijke bevalling gaat hebben vanacht! ik ga voor je duimen hoor!

20. henkie24

henkie24 Niet meer actief

guusje veel succes! mauzie spannend! hoop dat het doorzet.

hier eigenlijk niets te melden. vanmiddag ongipijn en veel harde buiken. afgelopen twee avonden was beeb heel druk. vanavond weer heel rustig. morgen naar de vk. ben benieuwd weer! iedereen een goede nacht. welterusten of sterkte! ;)

Deel Deze Pagina