mischien dit weekend ?

Discussie in 'De bevalling' gestart door michellle81, 23 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amfy

Amfy Niet meer actief

hey meiden
    hier ik weer even heb vanavond in het ziekenhuis gezeten had de kleine al de heledag niet gevoeld en dat zat me niet lekker verder had ik een hele pijnlijke plek op mijn buik dus ik belde de vk die heeft mij gelijk naar het ziekenhuis gestuurt zonder dat ik bij haar geweest ben voor een CTG daar heb ik 40 min aan gelegen en ik lag er nog geen 10 min aan en meneer word me toch een partij druk.dus toen zat het voor mijn gevoel weer goed. daarna hebben we een echo gehad om nog even te kijken daar heeft de gyn gemeten en de kleine word niet groter als 7 pond mocht ik doorlopen tot 42 dat zou hij er over heen kunnen gaan maar die kans is erg klein. verder rommeld het wel erg goed maar nog niet dat het doorzet.

2. lady28

lady28 Lid

19 apr 2008
    46
    0
    0
    infobaliemedewerker
    almelo
    Wat een K*T nacht zeg. Daar zit ik weer beneden midden in de nacht. De beeb is hartstikke druk, veel krampjes enzo, ik denk dat ik langzamerhand gek wordt. Want wat kan je lichaam je dan voor de gek houden!
    Groetjes marianne

3. lin77

lin77 Nieuw lid

24 jan 2009
    4
    0
    0
    Nou, het echte werk is begonnen... Vannacht aan de monitor gelegen in het ziekenhuis omdat ik om de 5 min. weeen had. Bleken nog niet erg genoeg te zijn, wel al een beetje ontsluiting. Nu weer thuis en wachten tot ze niet meer te harden zijn die weeeen, haaha.
    Vanmiddag heb ik toch al een afspraak staan met de gyn, dus probeer het uit te zingen tot die tijd. De weeen blijven met regelmaat komen en doen steeds meer pijn. Afwachten dus...
    :(

4. Kuona

Kuona Fanatiek lid

7 dec 2007
    1.258
    6
    38
    Heeft iemand je een verklaring kunnen geven voor de pijnlijke plek? Ik had namelijk laatst ook echt een pijnlijke plek in mijn baarmoeder (rechts boven mijn navel) het voelde een beetje als van die steken in je zij al je je inspant. Dit was na een nacht weer over dus ik heb er niet meer voor gebeld maar ben toch wel benieuwd.

Verder: Wat spannend al die beginnende bevallingen! Hier nog steeds niks, ook geen grapjes van mijn lichaam :)
    Ik zag gisteren twee vallende sterren maar mijn wens is nog niet uitgekomen :)

5. Jantie

Jantie Actief lid

15 okt 2008
    112
    0
    0
    Nou dames, niet gelukt dit weekend, maar er gebeurt nu in ieder geval wel wat.

Hier alleen maar een enorme nesteldrang, heb gister echt als een bezetene staan poetsen :D

Dames waar het nu echt op doorbreken staat: veel succes, ik duim voor jullie. Ik ga dit topic vandaag nog verder in de gaten houden voor nieuws!

6. Dora en Boots

Dora en Boots Niet meer actief

Wat leuk dat er een paar al echt gaan bevallen!
    Hou de hoop er ook in, al ga ik stiekem er een beetje vanuit dat ik vast overtijd loop. Nou ja we zien wel.
    Hier alles rustig....Heb toch liever wat voorwerk.

Enne sex helpt hier echt niet jammer genoeg,haha!
    Manlief wil ook graag de kleine zien, dus werkt graag mee. ;)
    Maar tot nu toe geen resultaat,helaas!

7. henkie24

henkie24 Niet meer actief

lin 77: heel veel succes en een mooie bevalling! :)

hier in een woord: niks! zucht. ja me niet zo lekkr voelen in het algemeen. niet echt misselijk maar gewoon niet lekker en supermoe.

straks naar de vk en daarna bij een vriendin even op de koffie. en dan weer heerlijk naar huis....
    oh ja en wie had het gister over seks... mijn lief durft al heel lang niet meer goed. :( gister heb ik nog een poging gewaagd en ik dacht: ja dat gaat de goede kant op... maar helaas op een gegeven moment zei meneer: nee sorry het lukt niet. ( hij is heel bang dat ie de baby beschadigt, ;) ) dus dat zit hier ook al niet mee
    xxx sjagerijnige henkie

8. Mauziej86

Mauziej86 Lid

25 jan 2009
    80
    0
    6
    Kapster
    Kerkrade
    hallo allemaal!
    heb sinds gister morgen al voorweeen, en sinds vannacht(ongeveer 1 uur) is het niet uit te houden heb ze om de 3 minuten 1 minuut, 2x verloskundige geweest en pas 1cm ontsluiting, ze zei tegen mij dat dit voorweeen zijn.....snap er niks van ..zegt ze doe maar lekker slapen maar dat is echt onmogelijk!ze zei dit kan nog wel een week duren:-s

lekker he al bijna 9 uur flinke weeen en regelmatig...puhhh

9. ellentje23

ellentje23 Bekend lid

30 mei 2008
    535
    0
    0
    verzorgende ig
    regio utrecht
    hoi hoi,

jeetje wat spannend dat er ook echt mensen gaan bevallen....jammer dat ik het niet ben ;)
    maar goed hier is er verder ook niets nieuws te melden alleen maar wat gerommel baby is nog steeds heel erg druk.
    dus die zal nog wel even blijven zitten.

voor de gene die moeten bevallen hoop dat het allemaal goed gaat en succes

groetjes ellentje23

10. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Wauw, toch een paar meiden al bezig! Zet 'm op he!

Hier nog niks helaas....Gister gesekst maar heeft nog niks uitgehaald haha. Vriendlief had er wel moeite mee, was bang dat hij het hoofdje van de baby zou raken.

@Claartje, en...? Is het nog wat geworden?

Ik ga vanmiddag met mijn oma een wiegje halen. Zul je zien dat dán de vliezen breken :).

11. Esmeralda32

14 mei 2008
    27
    0
    0
    Wauw! Er zijn al meiden bezig! Zet 'm op dames!

Ik heb gelukkig de beeb gisteravond goed gevoeld! Het had ook niet lang meer moeten duren want anders had ik de vk wel gebeld! Ben dus weer wat rustiger nu.

Oh en ik heb vanochtend nog gefietst! haha! Mijn auto wilde niet starten en ik moest toch echt weg... :D

12. groenling

groenling Lid

15 jan 2009
    60
    0
    0
    Wat een narigheid zo op het laatst nog.
    Sterkte met al die pijn en hopelijk ben je er nu snel van verlost

13. groenling

groenling Lid

15 jan 2009
    60
    0
    0
    hier schiet het ook echt niet op.
    alleen maar ongipijn en harde buiken en verder helemaal niks.

14. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Hier zelfs niet eens ongikrampen of harde buiken. Gewoon helemaal niks :(.

15. henkie24

henkie24 Niet meer actief

hier ook niks. alleen heel tijd naar het toilet om te .... :oops: maar ja daar hebben we niks aan.

16. groenling

groenling Lid

15 jan 2009
    60
    0
    0
    Als je veel moet poepen kan wel een begin zijn!
    Je lichaam schijnt zich vaak eerst te legen.

17. Amfy

Amfy Niet meer actief

hey hier ook nog steeds 0 bah ik ben het nu echt gruwelijk zat hoor. mogen straks weer naar de vk half 3 kijken wat die gaat vertellen.
    die pijnlijke plek is waarschijnlijk gekomen door teveel doen. maar ja daar heb ik niets aan vanacht wel weer een aantal keer wakker geworden met een vreemd gevoel in mijn buik maar ja dat zet ook al niet door.
    mijn vriend gaat de avond in maar blijft gelukkig op een uur vanaf huis.ik heb zo sterk het gevoel dat we vandaag nog een kleine in onze armen hebben.

verder meiden die bezig zijn komop jullie kunnen het.

18. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Hier ook veel naar het toilet. Gister 2x :confused: geweest (normaal kan ik maar 2/3x pweek) en had vanochtend alweer darmkrampen. Dus het gaat lekker hier haha.

19. groenling

groenling Lid

15 jan 2009
    60
    0
    0
    Ik hoop voor je dat je gevoel klopt...
    ik zou vanaaf ook wel mn kleintje in mn armen willen hebben

20. Esmeralda32

14 mei 2008
    27
    0
    0
    Hmmm......Ben al 3x geweest vandaag..haha! Verder trouwens nergens last van...

Deel Deze Pagina