ja ik heb dat weleens gehoord van dat leegmaken maar ik moet al een week! zon drie vier keer per dag. dus die hoop is ook vervlogen. meiden ik ga naar de vk. misschien dat die iets leuks te vertellen heeft... en daarna even ouwebeppen bij een vriendin. beetje afleiding
Hoi meiden, ik duim mee voor diegenen bij wie het nu toch echt is begonnen! Hier nog helemaal niks, ik denk dat ik mn borst maar nat ga maken om tot de 42 weken door te gaanlopen grrr! Kheb net heel dapper alle keukenkasten leeg geruimd, schoongemaakt, heringericht en allerlei glazen en mokken weggedonderd, om vervolgens zo meteen maar ff bij de blokker op zoek te gaan naar nieuwe theeglazen. Je moet de dagen toch doorkomen he Tot later!
Michelle zal nu onderhand ook wel flink weeen hebben! Ben benieuwd hoe ze het heeft ervaren. Ookal leest ze dit niet.... Heel veel succes! En voor de andere meiden: Good luck..! Ik moet al dagenlang de hele tijd poepen maar dat komt omdat ik verslaafd ben aan bruin brood denk ik op het moment. Het is tot vanmorgen weer heel erg rustig geweest, nu rommelt er weer wat. Maar ik geloof niet dat het snel komt.
heb nu om de 6 minuten een soort golf van ongiekramp samen met een harde buik. de ongiekramp heb ik constant alleen die golven nog niet echt gehad. Ze zijn nog niet echt heel pijnlijk dus misschien alleen wat voorwerk. Ik hoop dat het echt wat gaat worden, maar durf er niet te veel op te hopen.
Nog steeds regelmatige weeen (wat volgens de vk voorweeen zijn) ik kan me er niks bij voorstellen, net nog naar mijn opa geweest nichtje en tante en kids zaten daar en zeiden je hebt echt wel weeen hebben mij goed opgevangen, ga straks toch nog wel even de vk bellen :S
ik zit nog maar aan de 31 weken maar ik wil ook al bevallen!:d Lijkt mij allemaal zooooo spannend..Maar beter nog ff wachten he Succes aan de meiden die nu bezig zijn!
nou meiden ik ben bij de vk geweest ze denk zelf dat hij er deze week is ik ga gewoon overtijd nooit verwacht met 32 weken liepen ze in het ziekenhuis dat ze me wilden inleiden met 34 weken en nu ben ik 40 weken zolang heb ik het gered. ik heb trouwens momenteel alleen maar jankbuien ik huil om het miste of geringste
jankbuien heb ik ook veel sneller dan anders. Vooral als ik ook erg moe ben. hopelijk heeft je vk gelijk en komt het idd vd week nog. ik ben ook 3 dg over tijd dus ik weet hoe het is. Je durft al bijna niet meer te hopen op een spontane bevalling. Het rommelt hier nu wel een beetje, maar echt flinke weeen zijn er nog niet geweest
krijg nu weer wat ongipijn vooral in me rug en bovenbeen. maar ja beebje wordt ook weer wakker heb ik het idee... en verder moet ik alweer poepen denk... grrr krijg er zere billen van hahahah ben ook benieuwd hoe het met michelle is... en mauzie: gewoon bellen hoor. succes allemaal
Hier nog steeds helemaal niks. Geen ongikrampen, geen harde buiken, gewoon helemaal niks . @Mauziej veel succes! Klinkt als het echte werk .
Hier ook niks, sexen gister heeft niet geholpen. Maar ik ben niet zo down als sommigen van jullie. Ik verveel me wel een beetje doordat ik nu teveel vrij tijd heb maar ik kan echt nog genieten van een boek lezen/van mijn rust enzo. Ladies, probeer positief te blijven...binnen korte tijd heb je zoiezo je kleintje in je armen! Vanavond lekker ontspannen op de yoga. Liefs Mickey
Zo...De hele dag was het erg rustig hier en sinds 1,5 uur heb ik nu weeen(?) denk ik...Om de 5/6 minuten. Heb net al gedoucht, maar ze blijven aanhouden..Ben zo bang dat het voorweeen zijn en het straks weer afzakt! Maar goed...We wachten af.... Als het echt zo is..haha..Dan klopt het wat jullie zeiden over het poepen, dat het lichaam zich 'leegt'....
Zo er zijn er al aardig wat bezig Succes meiden en ik ben benieuwd naar de bevallingsverhalen Hier alleen nog wat voorwerk, morgenochtend naar de verloskundige! Nu is het mijn tijd ook nog niet, maar het zou zomaar kunnen veranderen! Liefs Rianne
@Esmeralda spannend meid! Veel succes en zet 'm op! @Rianne nee ik ben 'm volgens mij nog niet verloren. Heb wel sinds gister meer slijm, beetje draadachtig. Maar de prop in z'n geheel ben ik nog niet verloren. Hier nog steed alles rustig trouwens...Geen krampje niks...
nee hier ook nog niks verloren. wel meer afscheiding soms. bah en nu ben ik een beetje licht in me hoofd. maar dat had ik een week of twee geleden ook al. en nog steeds wat ongipijn af en toe. enne ik durf het bijna niet te zeggen maar volgens mij moet ik weer p..p..