ik ben +/_ 3 maanden geleden bevallen van een prachtige dochter dmv vacuum en flinke knip nou vroeg ik me af of het verstandig is om weer tampons te gaan gebruiken en zo ja welke grote? de normale die ik eerst ook had of is het dan beter om kleinere te nemen? of moet iknog even wachten met tampons te gebruiken.
Ik heb ze gelijk gebruikt en had hier geen probleem mee (OB comfort). Ik was ook flink ingeknipt. Je moet gewoon ffe kijken of jij het prettig vind, zo niet zou ik maandverband gebruiken.
Hier ook een die bevallen is met vacuum en (dubbele)knip. Ik heb vandaag voor het eerst een tampon gebruik en het ging redelijk goed Ik had wel van die silki van OB extra zacht. Ik vond het wel heel eng maar ik moet morgen naar de chirurg om te laten kijken naar mijn aambeien en nu werd ik gisteren voor het eerst ongesteld en das nie handig als je met de billen bloot moet Ik durf het nog niet de hele dag te doen hoor............mijn wond genas in het begin helemaal niet goed en ik ben nog steeds een beetje bang voor infecties
Ik heb ze ook meteen gebruikt hoor. De vlk raade aan om het de eerste maand niet te doen, maar vind maandverband zo vies dat ik meteen tampons gebruikt heb. Moet zeggen dat het nu nog wel wat pijnlijk is.
nou bij mij pastte de normale niet meer hoor hahaha ik moest naar super gaan leek wel alsof de normale gingen zakker steeds
ik weet niet meer wie het was, maar ik heb iemand hier op het forum ooit iets horen zeggen over dat ze een 'schaap aan een ketting' nodig had, ipv. normaal formaat tampons. moest daar wel enorm om lachen toen! hier de gewone maat trouwens, die ik ook gebruikt voor de zwangerschap.
ik gebruik na 5maand nog steeds geen tampons.. ik vind het echt niet fijn! Hopelijk komt het wel weer.. maandverband is nog minder!!
idd, dat heb ik ook gelezen ik kon direct weer normale tampons gebruiken, maar ik had maar 1 hechtinkje.
Hier ook weer na 2 maanden ofzo gaan gebruiken... In het begin was het even gevoelig..maar gaat nu weer prima. Je moet denk ik gewoon even kijken hoe het voor jou is... Succes ermee
Hier ook vacuum en flinke knip. Ik ben nu 2x gaan babyzwemmen met Dominique en omdat ik al weken vloei door het plaatsen van een spiraaltje moet ik dus tampons gebruiken. Ik vind het niet prettig want mijn litteken is nog gevoelig dus inbrengen en eruit halen is vervelend. Verder gebruik ik dus ook verband. Grappig want vroeger was het echt andersom. Ik gebruikte altijd mini en nu normaal. Ik denk dat je het gewoon af en toe kan proberen en dan kijken hoe het aanvoelt. De ene heeft wat langer last van het litteken dan de ander.
Ik ben ook met vacuum en knip bevallen. De gyn heeft 3 kwartier met d'r neus tussen mijn benen gezeten om het weer een beetje christelijk te maken allemaal. Maar na 2 weken voelde ik er helemaal niks meer van. Na 3 maanden weer ongesteld geworden en meteen tampons gebruikt, mijn oude maat, ob comfort normaal. Ze gleden er wel iets makkelijker in dan eerst, maar ze bleven wel gewoon goed zitten, zelfs tijdens het poepen! hihi En ik voelde dus niks van het litteken.