Hoi dames! jaja daar ben ik weer ik vroeg mij af , kan je ovulatiepijn hebben en geen ei krijgen? Groetjes Sha.
hoi sha29 Hmm ik denk dat je alleen pijn kan hebben net voor de eisprong...maar ik weet t niet zeker. ik heb het in ieder geval altijd 1 a 2 dagen voor de eisprong. Temp 37.5! denk dat je eisprong is geweest! daarna stijgt de temperatuur, maar ik weet niet wat je temp ervoor is geweest. groetjes hanneke
Mn temperatuur is altijd rond de 36.5 geweest, maar ik heb wel ovulatiepijn , ik doe niet aan ovulatie testen..
Dan durf ik met zekerheid te zeggen dat je je eisprong hebt gehad! Als je temp stijgt dan is tie geweest hoor, tenzij je grieperig bent... Nu zal hij hoog blijven en hopelijk niet net voor je menstruatie dalen, want dan is er geen zwangerschap. Nu hopen dat hij hoog blijft! Duim duim Liefs Hanneke
Hoi, Het kan best zijn dat je dat voelt. Sommige vrouwen hebben die gave, anderen weer niet. Hoop dat het raak is. gr
Hoi hoi, aan mn banner te lezen heb ik pas morgen ovulatie , en gister had ik nog paar steken in mn rechter eilieider , heb vanochtend mn temp opgenomen die was een stuk lager 37.0 dus ff afwachten...
hmmm vreemd. Ik heb verschillend mijn eisprong, dan weer op dag 11 en dan weer dag 13. Ik kan niet echt vanuit de banners kijken. temp is nog wel hoger dan normaal. Je had geen ovutesten gebruikt toch? Anders is het duidelijker. Succes ermee
Hoi Ik heb voor de gein nog 1 uur geleden mijn temperatuur opgenomen en die was 37.5 ! ja raar he...ik weet het niet , heb wel een weeig gevoel dus mischien komt mn ei nog...
ik voel het als een 1 a 2 dagen zeurderig gevoel aan de linker of rechterkant een stuk naast mijn heupbeen.
Ja ik voel het als steken en dan soms hevig en minder hevig en altijd aan de rechterkant van mij eileider.
@Cindy: De pijn die je voelt, is het aanspannen van de eierstok door de grootte van het eitje dat bijna gaat springen. Sommige vrouwen voelen het heel goed, sommige niet. Dus wil niets zeggen als je het niet voelt hoor.
Pffff ik heb zoveel vragen Waneer krijg je een hogere temperatuur? als het ei bevrucht is krijg je dan een hogere temp , of hoeft dat niet zo zijn? Waarom krijgen sommige vrouwen steken bij/rond hun eileider en sommige niet? waneer plaats er een innesteling? ja veel vragen he, heb al wat rond gegoogeld maar werd niet veel wijzer.. Mijn temp is altijd 36.4 of 36.5 geweest en het is sinds gister 37.5 vandaag weer ,dus ik vraag het me af..want aangzien mn banner te lezen ik pas morgen een ovulatie heb..vraag ik mij af is mijn temp hoger omdat ik nu een eisprong krijg? ja ik weet het niet , heb ook nooit getemperatuurd.. nou groetjesssss sha
Waneer krijg je een hogere temperatuur? Na je eisprong gaat je temperatuur ongeveer een halve graad omhoog. Deze dient wel meer dan 3 dagen hoog te blijven. Dan is er pas sprake geweest van een eisprong. Gaat hij dus weer naar beneden, dan heb je je ei nog niet gehad. Als je temp morgen nog steeds hoog is, heb je je ei dus al gehad. Van je banner kun je nooit uitgaan. Alleen van je lichaam. Als het ei bevrucht is krijg je dan een hogere temp , of hoeft dat niet zo zijn? Temperatuur gaat altijd omhoog, wel of niet bevrucht. Bij een bevruchting blijft de temperatuur echter na 12-14 dagen ook nog hoog. Wordt je ongi, dan zal temperatuur weer dalen. Waarom krijgen sommige vrouwen steken bij/rond hun eileider en sommige niet? Tja, waarom hebben sommige menstruatiepijn en andere niet... elk lichaam is anders. Wanneer plaats er een innesteling? De innesteling is enkele dagen na de eisprong. Sommige hebben die dag een temperatuurdip, maar meestal merk je er niets van. Hoop dat het zo wat duidelijker is. Zo niet, dan vraag maar....
Hoi Sha29, nou, volgens mijn berekeningen had ik afgelopen donderdag/vrijdag eisprong moeten hebben.... ik had afgelopen maandag al krampen en die heb ik gehad tot gisteren ik kon er eigenlijk niet echt van op aan. Dan de hele week geklust, man lief had er gelukkig geen moeite mee
O wel heel belangrijk bij temperaturen: - elke dag zelfde tijd en rectaal - in de ochtend - je mag nog niets gedaan hebben, dus in bed liggen
Hoi dankje voor je snelle reactie! ja ik ben wat wijzer geworden ,dus nog even afwachten...hopelijk is het mijn ei die geweest is of gaat komen i dont know..
Hallo dames, Kunnen jullie me misschien ook helpen? Ik heb al dagen achter elkaar pijn en steken in mijn buik. Een soort menstruatiekrampen en dit vooral sávonds. Mijn cylus is wat onregelmatig dus moeilijk te peilen wanneer mijn eisprong is geweest. Vorige maand heb ik dit 2 weken gehad en werd op dag 38 ongesteld. Zijn er meerdere die 2weken krampen en steken voelen?
jahoor heb ik ook begint een aantal dagen voor ei. dan heb ik zelfs een soort blauwe plekken gevoel aan de binnenkant helmaal tijdens en na sex. na me ei heb ik dan ook nog steken in me onderbuik en dit blijft zo tot ongi of miss zwangerschap hihi dan gaat het lager door was bij eerste tenmisnte zo. enige wat ik wel extra heb na ei is pijnlijk boobs. heb ook al eens aan ha gevraagt en die zei is miss niet verkeerd om buikspieroef exztra te doen. kan zijn dat alles wat slapjes is eronder en door hormonen. trekken dan spieren samen. hoeft dusn iet alleen baarmoeder te zijn kunnen ook nadere spieren in lichaam zijn. ik had dit ook heel erg steeds. bij borstspier en dus in me buik allemaal door hormonen die kunnen rare dingen doen. het slikken van extra magnesium kan ook goed helpen bij mij tenminste wel kan verder geen kwaad. het is zelfs zo dat voor zwangeren extra magnesium goed is veel zwangeren hebben wer een tekort aan. vandaar ook de krampen in benen ed.