bang dat ik eisprong mis

Discussion in 'Zwanger worden' started by annika1984, May 13, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. annika1984

annika1984 Actief lid

Apr 9, 2007
    116
    0
    0
    verzorgende
    deventer
    Hallo allemaal!

Deze maand gaan mijn vriend en ik weer proberen om een klein wondertje te maken.
    Nu weet ik alleen echt niet wanneer ik mijn ei heb. Ik voel helemaal niks!
    Ik heb de ene keer wel wat meer slijm dan de andere keer maar kan er echt geen onderscheid in maken of het helder is of troebel....
    Volgens mijn banner heb ik de 15e mijn ei. Wij hebben ongeveer een week van tevoren geklust.
    En zijn nu nog om de dag bezig.
    Ik wil er ook niet teveel mee bezig zijn eigenlijk dus klussen we meer wanneer we zin hebben alleen rond mijn ei proberen we om de dag te klussen. Alleen weet ik dus niet wanneer die is.
    Ik weet wel dat je ei meestel 14 dagen na je ongi komt dus daar ga ik dan maar vanuit.
    Maar ben toch wel steeds bang dat we hem steeds missen...

Iemand die dit herkent en/of tips heeft?

Liefs Annika

2. bregt

bregt Actief lid

Sep 27, 2006
    399
    0
    16
    Helaas zit ik met hetzelfde, ik voel mijn ei ook nooit. We klussen idd extra rond de dagen dat ik volgens de banners mijn ei zou moeten hebben. Wij zijn sinds kort ook weer bezig. Op goed geluk denk ik maar. Ben benieuwd of je nog tips krijgt,want die heb ik ook nodig. Dus ik lees mee.

Liefs Bregt

3. sunnycloud

sunnycloud Fanatiek lid

Dec 28, 2006
    1,541
    142
    63
    Female
    Je zou eens ovulatietesten kunnen gebruiken, bood mij in het begin veel houvast. Je krijgt dan een beetje zicht in je cyclus, helaas is het geen garantie om zwanger te raken want ik ben 13 rondes verder inmiddels.

4. kimmetje55

kimmetje55 Actief lid

Mar 7, 2007
    429
    0
    0
    moeder en huisvrouw
    prov groningen
    hoi!
    heb gelezen dan het gemiddelde van de eisprong ligt tussen de 8e en de 15e dag! (1e dag is de dag dat je ongesteld word)
    de vierde ronde hebben wij vanaf dag 8 om de dag geklust en het was raak!

succes en hoop voor jullie dat het snel raak is!
    liefs!

5. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

Apr 19, 2007
    8,914
    3
    36
    Female
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Ik probeer het deze maand voor het eerst met een combi van ovulatietesten, slijmwaarnemingen en temperaturen. Het is wel een beetje een gedoe, maar ik het het ervoor over. Alleen helaas nog geen posi ovu-test gehad, wat raar is...

6. MaryWoods

MaryWoods Fanatiek lid

May 2, 2007
    2,637
    2
    0
    voor de zekerheid klussen we tussen dag 10 en dag 17 om de dag en als we zin hebben vaker ;).. en nu maar hopen dat dat werkt... we zitten nu pas in ronde 2..

7. sanneke

sanneke VIP lid

Feb 3, 2006
    5,476
    0
    0
    WAt heeft het voor zin om te weten wanneer je je ei precies hebt als je toch om de dag klust? Of wil je graag weten OF je een ei hebt? Dan zou je een paar maanden kunnen tempen en/ of ovulatietesten doen. Dan weet je meer.

8. annika1984

annika1984 Actief lid

Apr 9, 2007
    116
    0
    0
    verzorgende
    deventer
    He Mary woods,

wij zitten nu ook in ronde 2 en klussen ook tussen bepaalde dagen wanneer ik vruchtbaar ben.Dus gewoon maar afwachten iedere maand!

Liefs Annika

Share This Page