Hoi dames... Ik wil graag zwanger worden, maar dat lukt nog niet echt. Ben nu (na 10 jaar pilgebruik) bijna een jaar van de pil af. Heb alleen in juni een maandje weer een hele lichte pil geslikt. Ben na die tijd m'n cyclus gaan bijhouden. De ene maand had ik een cyclus van 48 dagen, daarna 34, daarna 38... en zit er nu weer met smart op te wachten na 40 dagen. Niet bepaald regelmatig dus. Heb net een testje gedaan: niet zwanger... Ben wel misselijk, ziekjes, heb behoorlijke steekjes in m'n borsten... voel me vreemd... Heb alvast een afspraak gemaakt voor volgende week dinsdag met de dokter, mocht ik het tegen die tijd nog niet zijn, zit ik weer rond de 48 dagen namelijk.. Zijn er meer dames met een onregelmatige cyclus en wat hebben ze daar aan gedaan?
Hoi Mandy, Hier ook erg onregelmatig en iedere keer zo'n 2 a 3 weken tot einde vd ongi klachten, moe, misselijk, steken in onderbuik etc. Afgelopen keer was mijn langste cyclus nl. 40 dagen. Heb 3 negatieve testen gehad toen uiteindelijk de rode duivels kwamen.:x Heb ook geen idee wat ik hier aan kan doen. Ik ben wel naar de huisarts geweest ivm de heftige klachten. Het had volgens hem allemaal met de eisprong te maken en de een heeft daar meer last van dan de ander. Ik kijk het deze keer weer aan en als het dan weer is mocht ik terug komen. Frusterend he die onzekerheid! Sterkte!
Hallo dames, ik ben nog niet zo lang gestopt met de pil en heb daarna na 29 dagen mijn eerste eigen ongi gekregen. Dat was netjes, nu weer afwachten. Ik heb hier dus zelf geen ervaring mee. Wel lees ik dat veel meiden baat hebben bij Etos zwanger worden om hun cyclus een beetje regelmatiger te krijgen. Ik hoor hier veel positieve verhalen over. Wie weet hebben jullie hier ook wat aan! Sterkte met wachten in ieder geval.
Same here! Het vervelende is dat ik wel wil gaan ovulatietesten, maar het nu echt geen idee wanneer ik daarmee moet beginnen, aangezien ik dus nu geen regelmatige cyclus heb... Frustrerend inderdaad!
Ik zou ook etospillen aanbevelen.. ik heb zelf ook nog geen regelmatige cyclus, maar het begint wel langzamerhand wat normaler te worden bij mij.. althans dat denk ik...
Ook ik heb jammer genoeg een onregelmatige cyclus, maar ik gebruik wel ovutesten. Ik begin op de dag dat mijn ongi voorbij is(ongeveer dag 7) met testen en ga dan door tot ik er genoeg van heb. Dat betekent wel dat ik enorm veel van die testjes moet gebruiken, want ik heb meestal een lange cyclus en heb jammer genoeg nog nooit mijn eisprong gevonden Die etos pillen helpen bij mij trouwens helemaal niet, slik ze nu alweer een tijdje maar mijn cyclus is nog niet korter of regelmatiger geworden. Echt een tip heb ik niet voor je, maar ik hoop dat je snel een wat regelmatigere cyclus krijgt want dit is heel frustrerend.
Jeetje JufD kost je zeker een kapitaal aan ovutesten! Ik ben nog niet aan ovutesten begonnen maar zit hier wel aan te denken. Mijn vriend vindt dit (nog) niet nodig. Hij vindt dat ik er nu al zo veel mee bezig ben. Hij wil het liefste lekker veel klussen. En volgens mij als we vanaf een week ongeveer na ongi om de dag klussen moet het ook al voldoende moet zijn. Het nadeel is dat ik als ik al die klachten krijg, ik juist geen zin meer heb omdat ik dan zo moe ben, pijn heb en misselijk ben. Maar ja,dat is dan denk ik juist het moment van de eisprong en dat weten we pas zeker na het testen..... Zo gemakkelijk is het dus allemaal nog niet.....
Om de dag klussen, dat is inderdaad het beste.. Dan moet het toch een keer raak zijn.. Alhoewel, ik heb een cyclus van 40 dagen.. dwz. 20 keer sex per maand,... Dat houd toch geen mens vol! Haha!
haha! nou als het aan mijn vriend ligt Alleen werk ik niet echt mee... Maar ja we moeten er wat voor over hebben....
Ik zou het ook niet verkeerd vinden.... (om de dag seks), maar helaas gaat dat bij ons door mijn vriend zijn werk ook niet lukken... En etospillen proberen kan altijd.. anders stop je er toch gewoon weer mee.. succes!!!
Ik herken jou probleem ook. Ben zelf sinds 29 september gestopt met de pil en mijn eerste echte ongi kwam met 44 dagen. Ik zit nu nog steeds te wachten op de volgende. Vrijdag zou weer mijn 44ste dag zijn dus ben benieuwd. Het vervelende vind ik zelf vooral al die klachten. Moe, misselijk, enzo. Ik hoop toch elke keer weer dat ik zwanger ben, maar helaas. Ik gebruik trouwens puur mama van vsm. Dat schijnt wel goed te zijn volgens de drogist. Succes met klussen allemaal
Net toen ik dacht dat mijn niet langer kon (42-42-49) is het deze cyclus nóg langer. Ben inderdaad begonnen met die etos pillen. Ook met temp gestart. Nou...ben vorige week weer met die pillen gestopt, want na weer 50 dagen en geen temp. verhoging heb ik dus duidelijk geen kortere cyclus gekregen door die pillen. Maar tot mijn verbazing op dag 56(!) een temp. verhoging en die houdt nu al 4 dagen aan. Zou ik dan toch een eisprong hebben? Volgende week weer naar de gyn. Het is al een hele verbetering. Heb eerst een jaar helemaal geen menstruatie/eisprong gehad. Succes iedereen met zo'n lange cyclus
Ik ken het. Mijn cyclus varieert van 10 tot 136 dagen en alles wat daar tussen in zit. De laatste maanden waren redelijk stabiel (41-41-34-33) maar ik zou gisteren mijn eisprong moeten hebben en ik heb helemaal niks gevoeld. Ik heb ook altijd veel last van post-ei kwalen die zoveel op zwangerschapskwalen lijken. Voor mijn 1e kind had ik ook al een onregelmatige cyclus. Ik heb geen PCO en van die Etos pillen kreeg ik heftige bijwerkingen. Ik wacht nog de ongi af en ga dan 1 cyclus temperaturen. En daarna na de gyn. Ik word er gek van.
Ook ik ken dit probleem helaas....ik zit op dag 80 van mijn eerste cyclus.. gebruik etos zwanger worden... heb al een aantal onderzoeken gehad bij de ha en ik hoop toch snel of ongi of zwanger te raken! liefs
Hoi ook ik ben heel onregelmatig ongesteld. Al vanaf mijn eerste menstruatie wordt ik maar ongeveer 3 x per jaar ongesteld. Ben nu 8 maanden geleden met de pil gestopt en houd mijn cyclus bij met temperaturen. Mijn langste cyclus was 58 dagen. Ik ben na een half jaar naar de huisarts geweest en die kon in mijn temperatuurlijstje geen eisprong ontdekken. Ik moest maar gewoon doorgaan met temperaturen en mocht bloedprikken. Uit het bloedonderzoek kwam niets naar voren. Tevens ben ik begonnen met etos zwanger worden te slikken en heb zowaar een eisprong gehad en een cyclus van 42 dagen! Ondertussen nog een echo gehad maar dat bleek ook allemaal goed. Volgens de huisarts kunnen de etospillen niet helpen; volgens hem zit zwanger worden tussen je oren en helpen pillen niet!!! Ik moet nog minimaal 3 maanden temperaturen voor ik weer bij hem mag komen...Hij wil mij nog niet doorverwijzen naar het ziekenhuis. Waarom ik al die tijd geen eisprong heb gehad weet hij ook niet. Het gaat moeilijk dus maar wij zetten door. Mijn moeder had dit namelijk ook allemaal en wel 2 gezonde dochters gekregen dus zal het ons ook wel lukken. maar het is wel frustrerend iedere maand wachten hoe lang de cyclus nu weer is.... Groetjes
Heey meiden, Ik had ook altijd (sinds stoppen met de pil) lange en onregelmatige cyclussen. Maar ben nu toch zwanger! (al geloof ik het pas als we een goede echo zien). Omdat deze cyclus weer erg lang duurde en we al 3x negatief getest hadden, kreeg ik Primolut voorgeschreven. Dan wordt er een ongi opgeroepen, een zgn onttrekkingsbloeding. Maar ook daarna kwam er geen ongi en bleek ik dus zwanger te zijn! Blijven hopen dus (bij mij hebben de Etos Zwanger Worden pillen ws. dus wel geholpen). Succes allemaal!
Vanmorgen ben ik ongesteld geworden na 40 dagen... Helaas! Ik laat de afspraak met de dokter staan. Wil wel even met heb babbelen over m'n onregelmatige cyclus...