Slaapzak tot welke leetijd

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door erannick, 2 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. erannick

    erannick Fanatiek lid

    4 okt 2006
    1.356
    0
    0
    Melissant
    Tot welke leeftijd hebben de kleintjes een slaapzak aan nick wordt nu bijna 16 maanden, maar tot wanneer hou je de slaapzak aan :(:
     
  2. Silvie

    Silvie Fanatiek lid

    16 aug 2005
    3.910
    0
    0
    Woerden
    Britt is nu ook 16 maanden en die ligt nog heerlijk in dr slaapzak. En zolang hij past, wat voorlopig wel zal want we hebben een combi-sleeper van 110 cm, dan blijft hij lekker aan.
     
  3. mamavanYeline

    mamavanYeline Bekend lid

    12 okt 2005
    666
    0
    0
    Yeline ligt niet meer in een slaapzak want mevrouw krijgt hem uit hoe ik hen ook aandoe :(
     
  4. Silvie

    Silvie Fanatiek lid

    16 aug 2005
    3.910
    0
    0
    Woerden
    Zo slim is Britt gelukkig nog niet ..
     
  5. loetje

    loetje VIP lid

    6 jun 2006
    7.366
    1.766
    113
    Milan heeft hem tot zo'n 2 1/2 jaar aangehad. Hij is in januari overgegaan in een 1 persoonsbed, toen heeft hij hem nog een paar weken aangehad, omdat hij anders elke keer uit bed viel. Toen hij goed gewend was aan het grote bed, heb ik hem uitgelaten. Eerst wel onder luid protest, maar het werd gewoon te warm anders, en een slaapzak en een dekbed....
     
  6. sam

    sam Fanatiek lid

    11 sep 2005
    1.543
    0
    0
    "Silvie"]Britt is nu ook 16 maanden en die ligt nog heerlijk in dr slaapzak. En zolang hij past, wat voorlopig wel zal want we hebben een combi-sleeper van 110 cm, dan blijft hij lekker aan.

    Vraagje is de combi sleeper zijn geld echt waard. Vindt het echt heel duur! Ik heb nu altijd een gewone. En heb vande winter ook een gewone van prenetal met afritsbare mouwen gekocht, maar daar was ze net een mummy in kon amper bewegen. Is dat met de combi sleeper niet?
     
  7. Luca slaapt al een tijdje met slaapzak. in de winter een dikke slaapzak. Nu ligt ie met romper en pyama truitje met lange mouwen, geen broek! en een slaapzak aan,zo een katoenen van prenetal maatje 90.
    Geen dekens.
    Luca schuift altijd door het bed, vind akelig idee als hij onder de dekens komt. Meestal ligt ie erboven en dan ligt het dekentje precies nog zoals ik hem hem ingestopt.
    als het was koduer word,krijgt ie een broekje aan, hij heeft nu echt geen koude beentjes smorgens hoor.
    En anders een winterslaapzak.
    bij prenetal gaan ze tot 110cm

    en dekentje tja als het echt te koud word maar proberen,misschien is hij ooit zo slim dat hij weet dat het daar lekker warm onder is.

    groetjes
     
  8. moontjejl

    moontjejl Bekend lid

    15 jun 2006
    665
    0
    0
    groepsleidster babygroep
    ik laat ze erin zolang ze er zelf in willen...Jeroen lag er in tot ruim 3 jaar en Lars is nu 2,5 jaar en slaapt met zak aan zoals hij het zelf zegt....Rens ook maarja die is vandaag 4 maanden..hihih
    Lars slappt in een slaapzak maat 100 en die past nog prima hoor, heb nog ruimte over....

    Greets monique
     
  9. susanne1979

    susanne1979 Fanatiek lid

    13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Lisa slaapt vanaf 14 maanden onder een kinderdekbed (ookal in een groot 1 pers. bed)

    Tim slaapt ook in de combi-sleeper die 110cm lang is.
    Ik vind het geld echt waard van die combi-sleeper.. maar heb hem wel 2de hands gekocht..
     
  10. Silvie

    Silvie Fanatiek lid

    16 aug 2005
    3.910
    0
    0
    Woerden
    Ik vind het ook zn geld waard hoor die combi sleeper.
    Lekker warm (denk ik, pas er zelf niet in ;))
    je kan alles uit elkaar ritsen .. wisselen met seizoenen .. euj .. wat nog meer.
    Weet niet, maar wel handig
     

Deel Deze Pagina