Ik vraag me af of er voor het WK ook zwangerschapskleren zijn.. Lijkt me wel leuk, want ik ben altijd in het oranje geweest. Kan alleen nu echt nergens iets in de kleur oranje vinden Net zoals koninginnedag ging ik ook altijd helemaal in stijl, maar nu heb ik niks... Meiden weten jullie mischien iets? xxx Marijke
Misischien kun je iets wits kopen en zelf oranje verven? Verder heb ik geen flauw idee, ben nog niet in dat stadium .
Zoek een wit t-shirt wat wel past, hup in de wasmachine met een kleurtablet (heb op die manier vaker de lichtere broeken van mijn man donkerder gemaakt). En dan heb je een oranje t-shirt (let wel op dat het merendeel uit katoen bestaat anders heb je de kans dat het niet verkleurt). En als je er dan nog tekst of iets op wil hebben dan maak je wat op de computer en haal je strijktransfert voor in je printer (let wel op dat je de tekst in spiegelbeeld doet). Even printen en strijken en klaar is je wk t-shirt. Groetjes
www.marktplaats.nl ----> zwangerschaps kleding en dan zoeken op oranje, staan best leuke dingen tussen voor het wk heb even je link weggehaald, was te breed voor de pagina dus we moesten zijwaards scrollen. gr. Natasja
ik geloof dat ze bij miss ETAM oranje shirtjes hebben kun je daar ff kijken toch in iedergeval veeeel succes.!!!
Of maak van een oranje sjaal een buikband...? Of gewoon van oranje stof een buikband maken ? Er bestaat geloof ik zelfs oranje stof met kleine plaatjes van voetballen erop... Dat zou wel heel grappig zijn => die plaatjes van die voetballen over je ronde buik heen!
Was afgelopen zondag bij prenatal in Aalsmeer en daar hadden ze ivm koninginnedag oranje buikbanden..misschien dat ze ook nog wel meer kleding hebben wat met het wk te maken heeft..heb er verder niet naar gekeken.. Ze hebben ook wk shirtjes voor baby's dus wie weet... succes..