Hallo allemaal, Hele tijd niet online geweest....veel te druk met een baby en werk. Maar hier ben ik weer even. heb twee weken geleden een echo gehad en die wees uit dat ik 7.0 weken zwanger was. Ik dacht zelf echter al 7.4 of 7.2. Ik ga dan nu maar weer uit van 7.2, dan zit ik mooi in het midden. Begin a.s. woensdag dus aan de 10e week. Vorige week bij de verloskundige geweest en dat was een intake van een uur. Niet veel bijzonders dus. begin al een beetje een buikje te krijgen en reguliere kleding zit niet echt heel lekker meer. Deze week vrij ivm meivakantie en dan moet ik het volgende week maar op het werk gaan vertellen. Andere collega heeft het ook net verteld en er is er nog een op de afdeling zwanger...en dan met de wetenschap dat de baas momenteel met verlof is....dat wordt niet lachen als ik dat ga vertellen. 17 mei weer naar de verloskundige en 29 mei de tweede echo voor een nekplooimeting.
Zou mij geen bal uitmaken, gewoon lekker vertellen. Als jij maar gelukkig bent, als is je hele afdeling zwanger, nou en...misschien kom je ook nog in de krant....