Hallo iedereen, Ik heb even een vraagje, ik heb af en toe het gevoel dat ik urine verlies maar het is dan in mijn witte onderbroek geen gelige urine plek. Het is gewoon doorzichtig. Zou het ook kleine beetjes vruchtwater kunnen zijn? En zo ja is dit ernstig? Groetjes marit
Het kan ook heel goed afscheiding zijn, had ik ook. Soms is dat doorzichtig. De verloskundige noemde het een soort zweet.
Ik denk ook dat het afscheiding is, maar je kunt voor de zekerheid een beetje opvangen in een maandverbandje, dan kan de VK het zo testen.
Het kan wel urine zijn. Ik heb er ook last van gehad een paar weken terug en als de urine vers is, is het nog niet geel en stinkt het ook niet. Het komt heel vaak voor. Ik had er vooral last van met hoesten en niezen. Als het vruchtwater zou zijn dan zou het blijven stromen en niet heel af en toe.
Dat denk ik ook. Maar ik maakte me toen ook zorgen omdat de afscheiding zo helder van kleur was. De verloskundige heeft toen met een stripje in mijn vagina getest of het vruchtwater was en dat was niet zo. Ze zei ook dat het dan wel blijft stromen, ook als het maar een scheurtje is.
Je urine is niet perse geel: als je veel drinkt is het bijna kleurloos, dus kan goed urine zijn, of toch afscheiding. Let eens op waar je het nou precies voelt, want vruchtwater komt toch echt uit je vagina en urine uit je plasbuis (ietsje verder naar voren dus). Mocht het urineverlies zijn: bekkenbodemspieroefeningen doen. Zwemmen is ook een goeie: heeft bij mij wonderbaarlijk geholpen!
Je kunt even ruiken. Vruchtwater ruikt zoet. Dat verschil zou je dus moeten kunnen ruiken. Mocht je het niet vertrouwen bel je even je vk.
ha ja hier ook gehad en 3 keer voor naar ziekenhus geweest en 12 keer zo erg dat mijn man zei van oje dat is niet normaal heel mijn onderbroek weas nat maar was hele dunne afscheiding is niks aan te doen als inlegkruisje erin doen succes en idd als je op hand blaast en er komt uit dan is het vruchtwater mar anders vk bellen ja.succes
ik verlies ook steeds doorzichtige afscheiding . en ja is soms ook veel maar dit hoort erbij en hoeft echt geen vruchtwater te zijn .
had ik ook meid, heel dun, ik schrok ook toen maar het blijkt dat hoe verder je in je zwangerschap komt, dat je afscheiding heel dun kan worden en soms bijna water is. Is heel normaal dus
Ik heb dit blijkbar snachts waardoor k sochtends een vies geurtje heb Maak me nie meteen zorgen omdat vruchtwater inderdaad met wat meer stroming komt Liefs Kitty