Hallo, Ik ben 3 dagen overtijd heb een zwangerschapstest gedaan maar negatief ik had hiervoor wel wat gedronken. Ik denk dat ik zwanger ben laatste week snel moe en misselijk moet veel boertjes en windjes (sorry) laten en af en toe steekjes. Kan het toch zijn dat ik zwanger ben en dat ik even moet wachten om te testen? xx
Het kan idd zijn dat je pas later positief test. Weet je zeker dat je over tijd bent? Weet je wanneer je eisprong geweest is?
Hoi, ondanks wat er in de bijsluiter van de test staat, kan je toch het beste ochtend urine gebruiken, dus gewoon morgen ochtend nog een keer testen. (dit werd me verteld door medewerkers van de fertiliteitspoli en de consulente van moeders voor moeders) ik had voor de laatste test (de eerste positieve test in 11 jaar) helemaal geen klachten, die kwamen in alle hevigheid een week later, dus of je klachten inderdaad van een zwangerschap zijn kan ik je niet vertellen. ik hoop en duim voor je dat je positief resultaat hebt! groetjes en sterkte!
Ik ben ondertussen ook al 3 dagen overtijd, en had op mn nod een negatieve test.... ik hoop dus alsnog dat het raak is... wil zondag nog een keer testen... erg spannend... Groetjes
het zo kunnen zijn dat er nog niet genoeg zwangerschapshormonen in je urine zitten, dan geeft de test natuurlijk negatief aan daarom zou ik zeggen probeer het later nog eens! had zou goed kunnen dat je zwanger bent! over symptomen, ik ben nu zwanger van mijn eerste ben 26 weken en 5 dagen zwanger, ik had niet echt symptomen toen ik mijn zwangerschapstest ging doen, maar hoor van veel meiden om mij heen dat ze dat wel houden dus die symptomen zou goed kunnen kloppen!! ik zou zeggen lekker van het weekend naar de wc met een tester!! en kijken maar!!!!!! ps ochtend urine zou het beste zijn, ik deed mijn test om 16.00 voordat ik ging slapen (werkte nog nachtdiensten) dus het kan best later op de dag! je moet vooral doen wat jou het prettigste lijkt