Hoi, Ik ben op t moment even heel erg onzeker over mijn lijf/cyclus. Heb op 12 mei te horen gekregen dat ons kindje met 9 week al was overleden. (was toen bijna 11 weken zwanger) week later op 19 mei curretage gehad. De eerste 2/3 dagen ook echt helderrood en flink bloedverlies, daarna 2/3 dagen alleen beetje bruinverlies nog gehad. Daarna paar dagen niks meer (wel 1x sex gehad op zondag) die maandag erna 30 mei ineens weer bloedverlies 2 daagjes, niet echt superveel ofzo. en wee r2 dagen beetje bruinverlies. Toen pas 17 juni weer, 4 weken en 1 dag na de curretage. Dat was mooi dacht ik, vast mijn ongi. Alleen ook al kort bloedverlies 2 dagen en daarna alleen 2 dagen bruinverlies. 26 juni ineens weer bloedverlies(na sex) 1 dag en t was weer over. 29 juni weer klein beetje bruinverlies, gister niks en nu net weer iets licht bruinverlies(en lichte pijnscheutjes onderin mn buik). Is dit normaal en allemaal nog van de curretage? of zou er nog wat achtergebleven kunnen zijn? ik moet volgende week vrijdag de 18e terugkomen voor controle. maar dit gedoe maakt mij behoorlijk onzeker, vooral omdat we er graag weer voor willen gaan na de controle. alvast bedankt
Hoihoi, Ook je cyclus is even van slag na een miskraam en een curettage. Het is niet niets wat er gebeurt met je lichaam! Heftig hoor! We zien daardoor dat de cyclus een tijdje van slag kan zijn. Dit uit zich vaak in tussentijdse bloedingen en bloedingen die je van jezelf niet kent. Je kan dit gerust afwachten tot de 18e. Dit wil je niet horen maar hier komt het toch: Het kan soms wel een half jaar duren voor je cyclus weer is hersteld. Betekent niet dat je niet zwanger mag worden! Imke
hm zie dat i kde 18e had getypt moet de 8 ste zijn. komende vrijdag dus. foutje van mezelf. maar bedankt voor je antwoord, ben er wel wat geruster door. Hopelijk komt er bi jde controle ook uit dat alles verder goed en en dan gaan we er gewoon weer voor en wacht ik mn verdere cyclussen maar af. nogmaals bedankt