Lange cyclus

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Wendy30380, 24 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wendy30380

Wendy30380 Fanatiek lid

27 mrt 2008
    1.000
    0
    36
    Hooiii, ik heb in maart van dit jaar een bbz gehad en ben daarna gelijk weer aan de pil gegaan. Nu ben ik begin december weer gestopt met de pil, maar tot nu toe nog steeds niet ongi. Zit bijna al op dag 50! :confused:

Ben 3 dagen geleden begonnen met Etos zwanger worden, zien of dat misschien helpt?!

Wie van jullie heeft ook een lange cyclus (of gehad) en heeft wat tips o.i.d.

Ik hoor het graag!

Liefs xx

2. tata

tata Bekend lid

28 dec 2008
    501
    0
    0
    Ik heb na het stoppen met de pil ook een hele lange cyclus gehad. 7 maanden. Dit schijnt te kunnen en alles is ook weer goed gekomen. Nu cyclussen van 30 tot 40 dagen.
    Succes!
    PS, ik zou voor de zekerheid wel even langs de huisarts gaan om iig uit te sluiten dat er niets anders aan de hand is.

3. schaapje84

schaapje84 Fanatiek lid

22 nov 2008
    1.309
    0
    0
    Hoi Wendy

Ik ben ik september gestopt met de pil, en dacht dat ik een super cyclus kreeg omdat ik de eerste 2 x op 28,29 dagen zat.

Helaas werd de volgende 50 dagen en de daarop volgende 38, nu hoop ik natuurlijk dat ik er geen krijg... inmiddels zit ik op dag 21 dus het is weer afwachten wat het deze maand gaat worden.

Geduld is een schone zaak, en ik denk dat je toch echt het beste nog kunt afwachten, het lijkt misschien heel lang 50 dagen maar eigenlijk val dit nog wel mee.

Succes!

4. Saskia01

Saskia01 Actief lid

4 jan 2009
    223
    0
    0
    Hoi wendy,
    Ik ben in juli gestopt met de pil en ik ben sinds dien pas 2 keer ongi geworden. Beide keren ronde de 90 dagen. Ik slik nu wel ook etos zwanger worden. Ben wel bij de huisarts geweest zei eerst dat het normaal was.
    Nu blijkt wel bij mij dat ik een te hoge prolactine heb en dat dat bij mij er ook mee te maken had. Ik ben nu doorverwezen naar de gyn.

5. Wendy30380

Wendy30380 Fanatiek lid

27 mrt 2008
    1.000
    0
    36
    Hoi meiden, bedankt voor jullie antwoorden! Weet ook dat ik geduld moet hebben, maar vind het gewoon niet leuk. Toch die onzekerheid...

Vorig jaar werd ik ook een tijd niet ongesteld en heb toen medicijnen van de dr gehad zodat ik een ontrekkingsbloeding kreeg. 2 weken daarna werd ik ongesteld en daarna had ik een cyclus van 38 dagen. Denk dat ik de dr ga bellen en vragen om dezelde medicijnen als toen...

In ieder geval bedankt!

xx

6. mas

mas Actief lid

26 jan 2009
    207
    0
    16
    was al aan het zoeken naar dit onderwerp. Ik heb,zo lijkt het nu ook een lange cyclus, vroeger overigens ook! Altijd rond de 5a6 weken, want zo telde ik toen.. was 10 jaar geleden niet bezig met eisprong ed...

Nu als volgt;

18 sept gestopt met de pil, 24 sept ongesteld,18 november ongesteld, 24 december ongesteld en nu verwacht ik m ronde dezer dagen!

dus 55 & 35 dagen. Die laatste komt wel het meeste in de buurt van 'vroeger'. Toen vond ik het wel fijn, niet zo vaak ongesteld. Nu had ik liever een cyclus van 28 gehad!

7. sylcor

sylcor Fanatiek lid

14 nov 2008
    1.193
    0
    0
    Ped. medewerkster
    noord holland
    ik wacht al 3 maanden.....

8. Lauw

Lauw Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.475
    0
    0
    ja na het stoppen van de pil kan je cyclus erg lang duren.
    (kun je meteen zien wat voor rotzooi het eigenlijk is.)

ik ben ongeveer 14 of 15 jaar geleden gestart met de pil omdat mijn cylus heel erg onregelmatig was, uiteindelijk een vriendje gekregen en daarom maar door blijven gaan met de pil.
    Nu getrouwd met dat mannetje :)

maar zoals je ziet aan mijn onderschrift is mijn cyclus nog steeds bezig met normaal te worden...

succes ermee.

ps.. duurt je cyclus echt lang, neem dan contact op met je huisarts of gyn. ik ga in februari toch maar voor de zekerheid.

9. staartje

staartje Bekend lid

5 feb 2009
    806
    1
    18
    zorg
    brabant
    Hoi ik heb het zelfde probleem als jij ik ben sinds 4 maanden gestopt met de pil en heb sinds dien een cyclus van 49 dagen ik heb rond de 28 mijn eiersprong heb ik het iedee weet niet zeker buikpijn en zo

mijn oude huisards zegt dat het normaal is het ontpillen
    ik moet nu nog 2 weken en heb 3cm grotere borsten en gevoelige tepels met sort van pukkeltjes op mijn rand rond mijn tepel

Groetjes benthe :D

Deel Deze Pagina