Ook deze zwangerschap is het weer zo, ik kan geen keuzes maken. Zo besluitloos als ik bij mijn dochter was, is dat ook nu weer! Willen jullie mij helpen? Ik open een poll en zal de linkjes even nummeren; 1. Pip Studio 2011 Birds in Paradise 313010 bij Behangwebshop 2. Room Seven 2000122 bij Behangwebshop 3. Room Seven 2000182 bij Behangwebshop 4. Un Bisou 310001 bij Behangwebshop 5. Un Bisou 310003 bij Behangwebshop 6. Hearts & Heroes 114925 bij Behangwebshop Het zijn allemaal best drukke behangetjes maar het is een klein kamertje en er word maar 1 muurtje behangen. Mijn voorkeur gaat nu uit naar nr 5, dat kan over 5 min weer anders zijn
Ik vind ze allemaal mooi (mijn dochter haar kamer is in de zelfde stijl) ik vind persoonlijk de drukkere leuker dan de 'gewone' ruitjes. Nr. 5 is idd. erg leuk, wij hebben ook blauw als achtergrond, staat erg leuk met de vaak toch roze spulletjes er tegen, het is wat sprekender dan roze op roze.
Ik vind 5 ook het leukste. Inderdaad omdat het een andere achtergrondkleur heeft. Er komen waarschijnlijk al genoeg roze dingen bij.
ik vind juist dat een babykamer rustig moet zijn, dus hoe tof ik de pip-behangetjes e.d. ook vind, die vind ik echt te druk. vandaar de rustige ruitjes (ik zou dan het pip-behang doen als ze wat ouder is, want dan kan een wat drukkere kamer wel!)
Ik vind ze allemalll erg leuk. Waarom combineer je niet een paar rollen/soorten? Knip/snijdt van de rollen vierkante vakken en wees creatief! En kies voor de andere muren een rustige kleur verf of behang deze in de rusige ruit bijvoorbeeld! Lijkt me erg mooi!
Ik had jouw tekst mog niet gelezen maar ging eerst de behangetjes bekijken en vond 5 het leukst...later las ik dat die ook jouw voorkeur had... Ze zijn allemaal leuk maar die springt eruit.
Dat word een beetje te duur Sydnys, ze zijn inderdaad best roosachtig Vriendlief vindt nr 5 te druk.. het pip & room seven behang vind hij te duur *zucht* Ik denk dat ik m'n best ga doen voor nr 5!
Oh nee.. is toch niet te druk als je maar 1 wand doet en de rest in een rustige kleur verft? ik zou mijn zinnen erop zetten hoor hahahahaa
Nr 6! Ook nog de goedkoopste ook De ruitjes van het room seven behang vind ik schandalig duur voor een paar simpele ruitjes wat je ook bij de gamma hebt van bijv eigen merk De rest zou ik hoorndol van worden , veelte druk, of je moet een kast van een kamer hebben zo groot, anders komen de muren op je af denk ik Foto 5 is ook een beetje misleidend. Grote kamer, behang niet tot aan de grond, etc. Als je een foto van een kleine kamer met behang tot aan de grond zou zien zou je het denk ik ook druk vinden ogen
ik ga voor birds in paradise wij hebben hem zelf ook voor onze dochter met de blauwe achtergrond. het is geweldig mooi. we hebben de gok genomen en van boven naar beneden volledig het behang door te laten lopen en 1 wand roze prachtig en gezellig en niet te druk is het!
En daar gaan de twijfels weer Klinkt wel logisch wat Daantje zegt en het is wel echt een klein kamertje waar het behang komt... Vriend zou voor nr 6 gaan.
Oh, wat heb ik ook lang getwijfeld over het behang. Hier ook klein kamertje en 1 muur behangen. Ik heb bij ons gekozen voor de groene wibertjes van Ferm Living (duur!!!) en ben nu alles bijna af is echt heel blij met de kleur. Idd staat het heel mooi bij de andere roze spulletjes. Mijn keuze dus ook 5. En ik vind Un Bisou gewoon mooi.