meiden, ik zou het gewoon proberen! bij onze etos zijn ze nog niet op de hoogte!! net 4 dozen voor 28 euro gekocht....
Ik net ook nog ff 2 gehaald.. De kassa juf vertelde hier dat een foutdruk was maar dat ze aan klanten die moeilijk doen ze mee moeten geven voor die prijs. Ik gezegd dus dat ik moeilijk ga doen met een knipoog.. En dubbele zegels vandaag hahahaha..
Ik heb het vandaag ook gehaald. Bij de eerste Etos waar ik was kreeg ik het mooi niet mee voor de aanbieding die in de folder staat. Ze herriepen zich op de zin 'drukfouten voorbehouden'.. Toen ben ik naar een Etos 2 straten verder gegaan en heb ik het nog wel meegekregen
Hier niet gelukt, morgen nog eens proberen bij de andere etos. Toch raar dat er zoveel verschil tussen zit!
Dames, ik kan even niet meer logisch nadenken.. ik heb via de kruitvat pas en de app nog een aanbieding voor pampers billendoekjes. 6-pak van 10,16euro voor 7,99euro. Deze aanbieding is voor mij nog tot de 18e geldig. Maar wat is nou voordeliger? Ik snap de 2 dozen voor 14euro. Mar als ze dat niet meer doen heb je dus 8 pakjes voor 14euro. Dan kan ik toch beter naar de kruitvat gaan? Want als ik daar dan 2x een 6-pak haal betaal ik voor 12pakjes 15,98euro.
Ja je kunt dan beter de pamperdoekjes halen bij kruidvat als je de actie van 2 dozen niet meekrijgt bij Etos. Ik had nog mazzel bij Etos maandag maar hier hebben ze het veranderd inmiddels.
Ik heb vandaag ook mijn slag kunnen slaan Hoe lang kan je babydoekjes bewaren? Ik heb nu 2 dozen gehaald. Hoe lang doe je met 1 zakje? Of moet ik meer inslaan?
Bij ons hebben ze helaas een extra briefje erbij gehangen dat het een drukfout was en dat die actie dus maar voor 1 doos is.
euh...1 zakje..doen wij hooguit 1 week mee...en dat is nog lang...hahahaha Hier 6 dozen gehaald en weet zeker dat die binnen de maand op zijn.... maja gebruik ze dan ook bijna overal voor...(zijn de beste schoonmaakdoekjes!! maken alles schoon...vet olie....whahahaha) probeer ze wel bijna alleen voor de billen te gebruiken....
Ik kreeg ze gister ook nog mee hoor! De kassiere gaf aan dat als je 'moeilijk' doet dat ze ze dan mee moeten geven voor de prijs.. Ik dus heeeeel moeilijk gedaan Vond het tof dat ze zelf dit zo aangaf, ze kan ook stug blijven en nee zeggen..
Nu dubbel geluk gehad.... manlief naar de kruitvat voor de pamperdoekjes. Hadden ze daar storing dus hij vroeg welke doekjes van de aanbieding was. Toen wees ze naar een doos... thuis bleek daar 2x 6pakjes in te zitten. Ik moet op ziekenbezoek in het ziekenhuis met daarin een kleine etos... dar gold de aanbieding gewoon... kassiere zei al super aanbieding he!