Dames, 2 dozen voor 14 geld weer zie de etos FB winkel gebeld en het is idd waar.. mensen die teveel hebben betaald krijgen hun centen terug, en anderen die willen; 2 dozen voor 14 kun je vanaf vandaag ophalen, alleen op = op
Het is inderdaad zo dat de actie weer geldt. Zeiden ze in de etos hier, dat hadden ze van hoger af door gekregen. Dus mooi 4 dozen meegenomen!
Blijven de doekjes nog een tijdje houdbaar of drogen ze dan uit. Ik ben nog maar 26 weken zwanger....
Na openen van een pakje zijn ze 6 mnd houdbaar Je gebruikt zo'n 2 pakjes of meer per week, dus met 2 dozen (16 stuks) doe je net 2 maanden
Ik was gisteren gegaan en zeiden ze dat het een misdruk was. Heb geen geluk haha. Vandaag proberen dan. @daantje, Maar waar staat het dan
Als je ze gewoon in de doos laat zitten zijn ze jaren houdbaar, heb nog een doos sensitive van voor de geboorte van mijn dochter liggen en laatst geprobeerd en waren nog gewoon goed nat Ik gebruik trouwens ongeveer 1,5 pakje per week, mijn dochter poept niet zoveel, ook niet in het begin
Oh dat had ik moeten weten! Was er vanochtend en heb op het bordje gekeken.. maar daar stond dus 1 doos voor 14 euro.. ik ga vanavond nog wel even terug
Nou ben net maar meteen even gegaan.. en het was dat ik bovenstaande stukje had uitgeprint anders had ik ze niet meegekregen, want zij hadden nog geen bericht gehad. Terwijl de kassa het wel goed scande, zodra de doos 2x gescand was kwam er te staan -14 euro. Helaas hadden ze hier nog maar 2 dozen. Vanavond dus even naar een andere etos een dorp verderop
Net 8 dozen gehaald. Trouwens meiden die in amsterdam oost wonen. Bij dappermarkt daar bij de etos heb je nog 2-3 hele rijden dozen op=op
Ik heb ook net 8 dozen gehaald voor 56 euro in winkelcentrum leidschehage. Ik was eerst bij de etos hier vlakbij geweest, maar daar vertelde ze dat het om een drukfout ging. Ik heb net toch nog even mail contact gehad met het hoofdkantoor en daar zeggen ze dat het gewoon klopt en dat ze contact gaan opnemen met het filiaal . Dus dames de actie 2 dozen voor 14 euro klopt gewoon volgens het hoofdkantoor!
In de online folder op de site is het al aangepast naar 1 doos. Zal hier eens langs een etos rijden vandaag
Ook hier maar vast 2 dozen gekocht, waren ook meteen de laatste. bij de kassa werd eerst nog gezegd, dat is dan 14 euro per doos. Ik heel verbaasd goh in de folder staat 2 dozen voor 14 euro, en jawel toen kreeg ik het mee voor de aanbiedingsprijs. Denk dat ze het in de winkel gewoon uitproberen, en wie dan meer betaald, is mooie winst voor hun...
Gisteren geweest en ik kreeg ze niet mee normaal zijn ze heel makkelijk bij deze etos maar nu niet, jammer!
Het is echt 2 dozen voor 14 euro. Net weer een email gekregen van het hoofdkantoor dat ze contact heeft opgenomen met het filiaal dat mij niet de dozen wilde verkopen voor 2 voor 14 euro en ook daar nu geldt de actie weer. Ik kan jullie wel het mailverkeer emailen wat ik heb van het hoofdkantoor, zodat jullie dat mee kunnen nemen naar de winkel.
Ja meiden. Bij mij zei de verkoopster ook was misdruk maar ik zei dat de kassa wel scande en klopte ook. Kassa scant gewoon 2 dozen voor 14 euro. Dus gewoon eeven laten scannen