misdruk zwitsal billendoekjes etos

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door ukkie11, 10 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kelly1609

kelly1609 Fanatiek lid

20 jul 2012
    1.206
    0
    0
    En mijn die bonnen van de luiers.. je mag 1 bon per pak inleveren.. De aanbieding is 2 pakken voor 12 euro.. dus 2 bonnen inleveren en dan heb je voor 2 euro 2 pakken luiers! Heb ik gisteren ook gedaan :)

2. jupje

jupje Actief lid

26 sep 2011
    164
    0
    0
    Hier nog stapels doekjes en twee voor 14

3. zwendel

zwendel Niet meer actief

hahaha heb ze nu ook, 4 dozen en van de week als ze ze nog hebben haal ik er zelf nog ff 4 bij. schoonzus heeft ze nu op de fiets gehaald

4. Arual83

Arual83 Fanatiek lid

11 jan 2012
    3.530
    0
    0
    Zuid-Holland
    Bij ons waren ze op, in ieder geval zijn alle dozen zwitsal doekjes weg. Ging ergens anders voor naar etos maar ik wilde even kijken welke aanbieding er nu bij vermeld stond in de winkel.

5. Sila24

Sila24 Niet meer actief

bij ons lagen nog een paar dozen maar ik heb nu genoeg 8dozen zwitsal en 3 dozen pampersdoekjes meer voorraad durf ik niet aan qua uitdrogen enz je weet het nooit maar is zo goedkoop dat ik echt meer wil kopen maar doe ik niet

6. Diesje

Diesje Lid

17 dec 2012
    12
    0
    0
    NULL
    NULL
    Waar zijn ze nog wel te verkrijgen? Op een paar plekken in Amsterdam hadden ze de aanbieding niet meer.

7. Mar2BMam

Mar2BMam Actief lid

12 mei 2012
    203
    0
    0
    NULL
    NULL
    Voor mensen in de omgeving Apeldoorn, vanmiddag bij De Eglantier geweest en daar de laatste dozen van Sensitive gescoord. Ze hadden nog wel meerdere 'gewone' dozen staan. En gewoon 2 voor 14, staat er ook bij.

8. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    Hier ook al gedaan! :p Te gek en dan nog 2 baby spaarpuntjes erbij.

9. Ranu

Ranu Actief lid

23 aug 2012
    339
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoe lang kan je de doekjes eigenlijk bewaren, voordat ze uitdrogen? Ik heb ook een paar dozen gehaald, maar heb ze pas over ongeveer 4 maanden nodig. Dan zijn ze nog wel bruikbaar, toch?

10. Stefanie78

Stefanie78 Fanatiek lid

7 jul 2010
    3.744
    1
    36
    Friesland
    Ik heb van de week een doos sensitive opengetrokken die ik voor de geboorte van mijn dochter heb gekocht, ze is inmiddels 19 maand :)

11. zwendel

zwendel Niet meer actief

zolang ze dichtzitten blijven ze vochtig. Mocht er een pakje niet helemaal goed dichtzitten zijn alleen de bovenste doekjes uitgedroogt maar ben dit nog nooit tegengekomen. heb het een keer gehad dat waarschijnlijk de kat een pakje had aangevallen. zaten wat kleine gaatjes in (geen idee hoe lang maar zoonlief was in ieder geval nog niet geboren) van dat pakje heb ik denk ik 5 doekjes weggegooit omdat ze wat droger waren (maar ook niet superdroog)

12. Ranu

Ranu Actief lid

23 aug 2012
    339
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ze gaan dus aardig lang mee. Ga ik straks nog ff kijken of ik nog twee dozen kan scoren :d

Deel Deze Pagina