Hallo allemaal, Vorige 'ronde' werd ik zo'n 8 / 9 dagen na de eisprong ongesteld.. Maar nu las ik net dat dat wel gemiddeld zo'n 10 / 14 dagen is.. Maar nu ben ik al 10dagen onderweg... wordt gek van de zenuwen.. Wie heeft hier ervaring mee? Toch maar rustig nog 7dagen wachten... Succes iedereen..
Sass, ik denk dat iedereen gek van de zenuwen wordt, vooral als de NOD dag naderd. Ik wordt dan gek van me zelf. Succes meid
Pfff ik weet het.. erg hè! Ik ben ook echt niet te genieten! Steeds weer het zelfde.. alvast balen dat waarschijnlijk alle spuiten en rotzooi voorniks is geweest.. en het abonnement op het ZKH! En er dan niet te veel mee bezig willen zijn... grrr En dan al die vragen... pff toch lucht het wel even op om het even van je af te tikken... Jij ook succes..
Dank je en zeker lucht het op om van je af te tikken, vooral als je het er niet over wilt praten met "bekenden"dan is het hier zeker heel fijn.
hier nog 1 die steeds nerveuzer wordt... zo spannend! Zal het wel of toch nog niet? tik.... tak.... tik.... tak.... wachten wachten wachten.....
Je kan wel al testen Afteranne! Spannend hoor, veel succes! Ik hoop voor je dat het lekker dik raak is!
dat is lief van je heitjekarweitje! Ik hoop het ook maar ik wacht nog even met testen. Ik ben net met de pil gestopt en weet nog niet wat mijn cyclus is. Ik heb wel goed mijn eisprong gevoeld en heb daar dus ook mijn banner op ingevuld. Het kan dus maar zo zijn dat ik geen cyclus van 28 dagen heb maar langer. (ik heb wel een duiveltje in mijn hoofd zitten wat roept dat het net zo goed korter kan zijn hoor, dat duiveltje roept dan dat ik mischien wel zwanger ben hihi) Maar goed, ik probeer me in te houden en nog niet te testen. Ik heb ook geen duidelijk kwaaltjes (wel veel vage dingen) die op een eventuele zwangerschap wijzen... ik wacht dus nog even af... maar gossss wat is wachten moeilijk zeg....
Oeeee spannend zeg.. en dan toch nog kunnen wachten... knap hoor afteranne, ben benieuwd De vorige keer was ik al ongesteld geworden... en nu nog steeds niet Maar probeer er niet te veel mee bezig te zijn.. anders is de teleursteling weer zo groot! ach ja dat zaldie toch wel zijn... Hoorde gisteren dat een collega zwanger is.. ben echt super blij voor haar. denk alleen wel dat ik het moeilijk zal krijgen al het bij ons dan weer eens niet raak zal zijn..
Knap hoor Afteranne! Ik ben zelf ook met de pil gestopt en heb nu 1 natuurlijke menstruatie al gehad. Jij ook? Ik hoop dat je het nog ff uithoudt met het niet testen! Als je maar niet ongi wordt de komende dagen, dat geeft je hoop! Veel succes en laat je het even weten?
Heey Sass, hoe lang zijn jullie bezig dan? Omdat je ook praat over abo op zkh enz? Ik hoop voor je dat het nu heeel snel raak is dan!
Ik ben in januari met de pil gestopt en heb dus de 19e een menstruatie gehad die nog van de pil kwam. Even afwachten dus wat mijn lichaam gaat doen, ik heb geen idee wat mijn cyclus is. Ik heb de pil zo'n 10 jaar geslikt. Maar spannend vind ik het nu wel worden. Ik voel me goed, geen specifieke klachten of kwaaltjes. Ik denk dus dat ik niet zwanger ben en wacht het allemaal nog even af...
Hey Heitjekarweitje, In dec 2006 gestopt met de pil... dik een jaar later bij de gyn. terechtgekomen.. heb maar twee keer in het jaar een eisprong en vanaf half 2008 (best intensive vind ik) bezig in zkh.. ik zit er soms drie x in de week! moet nu spuiten.. Maar het doet zoveel met je lichaam.. lichamelijk en mentaal.. Maar ook deze ronde alles weer voor niks..
Vandaag toch maar een testje er tegenaan gegooid... en helaas niet zwanger. Dan maar wachten op de duiveltjes jammergenoeg....
Hè wat jammer nou.. maar, zolang de duiveltjes er nog niet zijn... Het kan ook zo zijn dat je nog te vroeg bent om te testen..