Hallo hier, wij vorige week met xander begonnen met potjes, pas met een half jaar vanwege koemelk eitwit allergie. In het begin een paar hapjes was voldoende. Maar nu vandaag wil hij alleen maar meer en meer, we hebben hem nu een klein potje gegeven, maar het liefst zou hij wel meer willen, niet dat ik dit doe, Maar hoeveel mag ik nou geven? Hij krijgt in totaal 5 flessen van 200 ml en 2 keer potje. groetjes miranda
Geef je hem nu een 4 maanden potje? Of een 6 maanden potje? Zoals ze tegen mij zeiden een heel potje groenten vervangt een fles voeding. (cb zei dit) Dus zodra ze een heel potje van 6 maanden (nu 8 maanden) op eet haalde ik er een fles vanaf. Dat gaat nu een tijdje goed, ook krijgt ze nog een danoontje erna. At ze hem niet helemaal leeg, dan gaf ik nog wat fles voeding maar dan een stuk minder.
we moesten beginnen moesten beginnen met de 4 maanden potjes. We doen nu alleen nog fruit, we hadden eergister een potje worteltjes geprobeerd maar daar reageerde hij heel heftig op dus we laten het nu eerst bij de fruit potjes. We geven nu de kleine potjes.