heb al zoveel gezocht op internet 1 zegt dit de ander zegt weer dat ik ben nu 5 dagen overtijd voel me ook nog zwanger. maar vanaf vanochtend bloed verlies.. eerst was het heel licht roze (heel weinig) daarna is het bruin geworden. denk dat het hier al vaker gevraagd is... maar ben nu even niet in staat om veel te gaan zoeken is dit nog oud innestelingsbloed.. misschien een vroege miskraam.. baal best
ooo nog een vraagje stel het is een vroeg miskraam krijg je daarna ook gewoon weer een eisprong en moet ik dan rekenen vanaf de 1e dag dat ik bloed verloren heb?
He meis. Het klopt je komt heel veel tegen op internet en allemaal anders. Ik geef je het antwoord wat ik van mijn gyn altijd kreeg. Zolang het niet fel rood is dan is er nog hoop. Op het moment dat het fel rood is dan is het foute boel. Zelfs dan nog is het een kansje dat het goed is hoor. Je kan altijd even bellen met de gyn. Anders over 2 weken een echo vragen. Het is heel lang ik weet het. Alleen dan zouden ze kunnen zien dat als alles goed is en je ook hartactie heb omdat je dan rond de 7 weken ben. Meestal als je nu belt wachten ze toch tot de 7 weken. sterkte in deze onzekere tijd meis.
niet altijd als je helder rood bloed verlies is het foute boel zie mijn banner ook ik verloor veel bruin en op een gegevenmoment een middag helder rood bloed en ben nog steeds zwanger. dus houd moet en maak een afspraak bij de gyn of verloskundige voor een echo als je 6 en halve week zwanger bent
He meis, wat een onzekere tijd nu voor je. Als je het echt niet vertrouwd altijd bellen hoor. Ik hoop dat dit gewoon nog niks betekend en dat alles gewoon nog goed is.