Misgrijpen in de winkel....Grrrr

Discussion in 'De lounge' started by Nora1983, Jan 15, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Aszz

Aszz Niet meer actief

Wij hebben hier in het dorp ( het is officieel een stad, maar met 5000 inwoners... ) 1 Aldi en 1 supermarkt met 'A' producten om het maar even zo te zeggen.
    Die ene supermarkt kan niet inkopen, vooral zomers met gemiddeld 5000 toeristen per week erg vervelend. En ze hebben van veel producten maar 1 merk. 1 soort kookroom, 1 soort crème fraiche, 1 soort lasagnebladen.
    ZO irritant! En ook nog eens de hoofdprijs vragen. Ze hebben echt een monopoly positie. Ik rij daarom liever naar de jumbo 10 km verderop.

2. alamea

alamea Fanatiek lid

Jan 15, 2013
    1,270
    0
    0
    De Aldi heeft een website waarop alle aanbiedingen lang van tevoren worden aangekondigd. En om het nog makkelijker te maken voor je, kan je je aanmelden voor de nieuwsbrief. Dan ontvang je een paar dagen op voorhand alle aanbiedingen al.

Andere winkelketens hebben die mogelijkheden ook. Handig he, dat internet ;)

Dan hoef je alleen maar ervoor te zorgen dat je op tijd opstaat om tegen openingstijd bij de winkel te zijn.

3. WinterBird

WinterBird Fanatiek lid

Nov 28, 2012
    1,416
    877
    113
    NULL
    NULL
    Dit overkomt mij iets te vaak bij kruidvat, vraag mij soms af of sommige producten geen lokkertjes zijn?

Share This Page