Wie gaat er naar de dietiste toe?

Discussie in 'De lounge' gestart door Sila24, 17 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sila24

Sila24 Niet meer actief

En heb je het gevoel dat het echt helpt ?? en ben je d' r mee afgevallen?? Want ik ben vanochtend voor de 2 de keer geweest moest ook heel vroeg opstaan en alles nou , binnen 15 min stond ik weer buiten , had het gevoel dat ik er voor niks heen ben geweest. Want ik eet al zo gezond mogelijk en ga overal met de fiets en lopen. Ze geeft ook geen tips of dergelijke. En ik vroeg of ik een dieet mee kon krijgen maar nee hoefde niet, maar ze gaat nu een weekmenu proberen te samenstellen en eind dec. moet ik er weer heen. Waarom geven ze niet gewoon een dieet mee?

2. Rooibos

Rooibos Niet meer actief

Waar ga je niet naar caloriechecker.nl en maak je niet je eigen menu?
    Als je zorgt dat je dagelijks groente, vetten, fruit, calcium e.d. binnenkrijgt zit je aardig goed. Ik voel me supergoed sinds ik dat doe.

3. Rooibos

Rooibos Niet meer actief

Ik heb er trouwens geen ervaring mee. Heb wel een dieetist overwogen maar hoorde er geen succesverhalen over en ik moest er ook nog eens voor betalen.

4. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Ik heb ook overwogen om naar een dieeetiste te gaan maar hoorde alleen maar negatieve verhalen. Mensen die juist gaan aankomen etc etc.

Ben ben zelf begonnen met Sonja Bakker en na 2 weken ben ik me gaan verdiepen in calorieentellen en heb dat zo'n 8 maanden gedaan en ben er bijna 20 kg mee afgevallen en al bijna een half jaar opgewicht.

Kom gerust meekletsen in 10 kg afvallen wie doet er mee!:D

5. Ollebolle

Ollebolle Actief lid

4 jan 2010
    421
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou hier dan misschien een succesverhaal, samen met een dietiste viel ik per week 1-1,5 kilo af.

Ik moet er wel bij zeggen dat ik inmiddels 3 dietiste's heb versleten omdat ik niet tevreden was. Uiteindelijk in het ziekenhuis iemand gevonden die heel goed voor mij is. Mij duidelijke regels gaf, boekjes e.d. echt top.
    Ga nog steeds bij haar naar volle tevredenheid.

6. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    ja ik ook , maar dan voor allergie!

ondertussen kreeg ik ook wel wat tips om wat gewicht te verminderen.... al pas ik dat nu niet meer echt toe ivm mn zwangerschap!

7. Sila24

Sila24 Niet meer actief

Mama van Esmee : ik vroeg aan de dietist of ze een dieet voor me kon maken , vroeg ze wat voor dieet dan ik zei nou net zoals sonja bakker bijvoorbeeld. Zegt ze dat dat soort dieten slecht zijn en dat je er later juist van aankomt. Ik vind dit zo moeilijk he ik wil eigenlijk ff goed streng lijnen . Owja en ik was 800 gram zwaarder als de vorige keer vroeg ze hoe dat kon etc . nou het kan net zo goed vocht zijn ppffffffff wordt er niet goed van zeg.

8. Sila24

Sila24 Niet meer actief

Ja dat zou kunnen maar daar ben ik gewoon te lui voor om dagelijks in te vullen wat ik eet etc

9. Sila24

Sila24 Niet meer actief

@ Ollebolle hoeveel kg ben je in totaal afgevallen dan? Ik wil graag 15 kg afvallen

10. elsie22

elsie22 Niet meer actief

ik wilde ook naar een dietiste toe. heb sonja bakker geprobeerd, maar dat lukte niet zo goed. vind die caloriechecker een goeie tip!

11. Rooibos

Rooibos Niet meer actief

Door caloriechecker kun je ook wel streng lijnen. Maar je leert jezelf ook gelijk een goed voedingspatroon aan. Je leert welke producten mager zijn en welke juist niet.

12. zustertje

zustertje Niet meer actief

Ik heb net als mamavesmee calorieen geteld via caloriechecker en ik ben 28 kilo afgevallen en nog steeds op gewicht terwijl ik al 9 niet meer aan het tellen ben.
    Het is absoluut een aanrader en je mag ALLES eten al is dat niet verstandig want dan kan je maar weinig eten stel je eet elke dag een mars.
    Je leert zelf verstandige keuzes maken en dat is echt goed voor je want je moet het ZELF doen.

13. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Ik at tussen de 1200-1300 calorieen en op vrijdag rustig een frietje met 1 snack ( wel groenten of rauwkost er naast)

Bij Sonja eet je soms maar 800-900 calorieen. Dat is echt weinig!!

Voorbeeld menuutje

O: 40 gram muesli en 150 gram yoghurt of kwark, kop thee of koffie
    T: 2 kiwi's en een plakje ontbijtkoek 1/2 liter water.
    L: 3 boterhammen 1x slankie smeerkaas en 1x achterham, cup a soep helder en 2 glazen water.
    T: appel en kopje koffie/thee
    A: 175 gram gekookte aardappels, 200 gram rode kool met appel en een rundersausijsje
    T: koffie/thee met 2 biscuitjes.

Dan zit je rond de 1250 calorieen.. Kun je nog best wel wat eten toch?!;)

14. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    ik heb sonja baker gedaan, moest stoppen omdat ik doorsloeg volgens mijn man( ging steeds meer schrappen)
    Helaas zit het meerendeel er weer aan, heb ik een trage schildklier geregen en lukt het me nu echt niet om af te vallen, dus ook hier zijn tips nodig!
    Als ik over die 1000 kcal ga met, al is het maar, een boterham... dan kom ik aan... zucht.

Deel Deze Pagina