Mishandeling binnen kinderopvang

Discussie in 'Oppas en kinderopvang' gestart door Vera, 9 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    Arm arm ventje....
    Alles is al gezegd.

Ze zouden in kdv constant cameratoezicht moeten hebben. Dan zullen zulke leidsters wel 2x nadenken voor ze zoeits doen en doen ze het toch dan is er bewijs!

Ik begrijp ook echt niet dat er niemand heeft ingegrepen :confused:
    Ik vind dat je dan medeschuldig bent...
    Een hulpeloos kind zoiets aandoen........onvoorstelbaar.

2. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Inderdaad onvoorstelbaar dat zoiets kan gebeuren. Diep triest, heb vol ongeloof het verhaal gelezen... :cry:

3. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    vreselijk gewoon wat bezielt zo'n iemand!

4. MSU

MSU Actief lid

21 jun 2006
    258
    0
    0
    heb het verhaal in twee keer moeten lezen, aangezien de tranen over mijn wangen stroomden....Dit snap je toch niet ..ik snap niet wat iemand bezielt die zulke dingen doet...Ik word ook wel eens gek van gehuil ofzo, maar het is nog nooit in mijn hoofd opgekomen om je dan zo te gedragen. Volgens mij ben je dan niet normaal en dan ook nog werken op een kdv ? (leidster wil ik hier niet neer zetten want leiding geven kun je dit niet noemen). Toch vind ik dat het kdv ook redelijk veel missers heeft gemaakt. na vijf keer? Aan de bel trekken na 1 keer dacht ik zo. Vreselijke situatie. Ik wens ze veel sterkte (en iedereen die dit meemaakt of meegemaakt heeft)

5. Dientje

Dientje Fanatiek lid

12 jan 2006
    4.674
    0
    0
    Noord-Holland
    Wat een naar verhaal zeg, ik kan me niet voorstellen dat iemand zo een kleintje iets aan kan doen :x
    Ik ben het dan ook eens met lovewinnie sorry klinkt hard maar zo iemand verdiend geen kinderen.
    Als dit met mijn kind gebeurd zou zijn zou de vrouw nu waarschijnlijk in het ziekenhuis liggen....

6. knor

knor Fanatiek lid

4 mrt 2007
    2.392
    0
    0
    Groningen
    Verschrikkelijk !

7. Merijn

Merijn Niet meer actief

Wat een vreselijk verhaal! Echt hartverscheurend...

8. Channie

Channie Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.149
    0
    0
    Echt verschrikkelijk.. men haren gaan recht overeind staan door dat mens! En de tranen staan in men ogen voor wat ze dat jongentje heeft aangedaan! Ik had dat mens zelf wel aangepakt die was bij mij er niet zonder kleerscheuren vanaf gekomen grrr...

9. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Wat verschrikkelijk! Bij het lezen van het stukje kreeg ik enorm kippevel en sprongen de tranen me in de ogen :( Echt zoooo ontzettend zielig voor dat kleine jochie. Hij is zooo negatief behandeld. BAH. Heb er gewoon geen woorden voor.
    Gelukkig dat ze er zijn achter gekomen, al was het toen helaas al te laat.
    Ik hoop dat die "juf" een flinke straf krijgt! :evil:

Deel Deze Pagina