Dat vind ik juist zo leuk haha Maar goéd als ik het aan heb kan het misschien wel heel erg tegenvallen
Niet mijn smaak (krijg een beetje matrozen gevoel erbij). Maar kan best hoor. Mits er geen dresscode is, of juist wel als het thema loveboat is grapje
tja, ik vind het model nogal tuttig. Zeker voor een jonge meid van ca 30 ?? (geen idee hoe oud TS is) Zelfs voor mezelf (43) vind ik hem echt te ouwelijk, sorry. Maar wat ik zeg, er is op zich niets mis met de jurk, ik hou van nette kleding, maar dit vind ik dus echt veel te veel jaren 50.
Dat verschilt per type persoon vind ik. Sommige types kunnen tuttig juist heel goed hebben en staat dat wel heel mooi.
Nog net geen 30 Dank voor je eerlijke reactie Dinsdag komt hij binnen en kan best zijn dat hij net zo hard weer terug gaat haha
oh hij zou mij echt heel leuk staan (volgens velen staat zelfs een jute zak mij nog leuk, ik kan echt heel veel dragen) maar ik vind het tuttig door de mouwtjes. Zou hij mouwloos zijn, bijv een halter zou het al een veel leuker model zijn. de bovenkant op zich vind ik dus wel leuk. De rok an sich vind ik ook niets mis mee. Wat ik het meest mis in deze jurk is een tikkeltje sex appeal....Hij is stijf, tuttig en echt een beetje moeke-achtig.... Mijn mening hoor, trek je er vooral niks van aan, als je hem helemaal geweldig vind TS, moet je hem ook gewoon dragen.
hahaha, ja ieder zijn smaak natuurlijk. Ik hou er ook wel van hoor, maar het is voornamelijk het mouwtje wat het in mijn ogen tuttig maakt.