Hij is echt super. Alleen dus nog niet overal te verkrijgen. En de herrie valt mee alleen het opladen van het electrische autootje is wat herrie maar verder beschaafd. Ik ben nu dus op zoek naar de politie en de brandweer hier van. Het komt oorspronkelijk uit India heb ik me laten vertellen.
OK dames; ik ben vanochtend even langs intertoys geweest en ze vonden het heel erg dat we niet blij waren. ik mocht het terug brengen!!!! ik had de bon, maar niet meer de doos, het was al stickers geplakt etc(maar de wegen vielen zo uit elkaar zodat zoontje het niet meer mee speelde)het mocht nog steeds terug! ze gaan het melden bij hun baas, en ik kreeg mijn geld terug in vorm van waardebon! helemaal blij naturlijk.zoontje heeft geen vragen gesteld, nog niet. heheheh. ik ben trots op mijn tijgerige consument gedrag!
Good for you!! Hier eigenlijk nooit miskopen maar ik koop dan ook niet bij Bart, Intertoys of Toys XL...
Hèhè vooral tuktuks Mooie armbandjes.. En een rubiks cube. Papa dacht dat hij 2 tuktuks had.. Maar bij het uitpakken bleken het er 3. Die laatste kon hij zich echt niet herinneren... Maar dochterlief vindt het geweldig en ze racen nu gewoon tegen elkaar