zo'n harsapparaat dat je warm maakt en dan 'zo' uitrolt over je benen en oksels. Nou, niet dus, werkte voor geen meter. IN de prullenbak gegooid en houd het voortaan maar weer op de harsstrips die je tussen je handen warm wrijft.
Vooral kleding voor me dochter sommige hebben de prijskaartjes nog er aan hangen.ze is behoorlijk veel gegroeid namelijk heb me er een beetje op verkeken. Oh ja en toch wel de clip hair extensions vd kruidvat hahaha heb ze terug gebracht.
Voor ons de babyphone. We gebruiken hem nooit. Hebben een alecto met beeldscherm. Echt werkt super maar ja dan moet je hem wel aanzetten. Ligt dus eigenlijk niet aan het apparaat maar aan ons maar wel super zonder van het geld. Die gaat op marktplaats kan een ander beter gebruiken dan wij.
kijk anders een naar een poncho of een cape jas ik heb er een bij de tweedehands gekocht voor 35 euro , staat nog super leuk ook en nog te gebruiken na je zwangerschap ik heb trouwens eens een legging gekocht bij prenatal 1 keer aan en er zat een gat in de kruis zo zonde van mijn 14 euro
Een Bugaboo! Dat onhandige ding stond binnen 3 dagen na aankoop op Marktplaats. Ik was een uuuuuur bezig dat in- en uit te klappen en m'n dochter kan er niet eens plat in liggen.
@potjesoep, herkenbaar. Hier ook twee leggings van prenatal. In een inderdaad meteen een gaatje bij het kruis.
Een magnetron sterilisator, hoeft echt niet meer tegenwoordig.Als je tenminste een vaatwasser hebt. Als je daar de flessen en de spenen in mee laat wassen zijn ze gesteriliseerd, want het wordt heel heet in zo'n machine!!
Gekregen van schoonouders, had het zelf nooit gekocht want bijna niet gebruikt: flessenwarmer, koeltasje, babyfoon, wipstoel, wieg, heb ik allemaal niet nodig Ook niet om gevraagd, zij vonden dat ik dat nodig had. Ach, lief bedoeld.. Zelf gekocht: Positieblousjes, was net een nijlpaard erin, leek niet zwanger maar obees. Dr Martes, doen pijn en kan er ook echt geen auto mee rijden. Etos olie tegen zwangerschap striemen, ik zit er helemaal onder en smeerde vanaf 12 weken.. Pakjes en broekjes met voetjes. Zit hier nooit goed en een crime met verschonen.
hihi grappig om te lezen. allemaal. Hier t speegoed van Vtech toet toe auto''s. tijdje mee gespeeld, maar toen stond het daar maar... zonde van me geld. staat ook te koop hier op zp. en ook qua kleertjes, gelukkig kan ik veel doorgeven aan de kleine man. mits het er nog goed uit ziet, anders de kliko in.
Een flessenwarmer en wipstoeltje. Wat een ondingen zeg. O en een mega duur scheer apparaat van mn vriend. Was speciaal voor geïrriteerde huid, het werd rr alleen maar 3 keer zo erg van! Dus die staat ook stof te happen.
Pakjes met voetjes eraan vond ik juist heerlijk voor de kleine! Geen gezeur met sokjes die uitgingen of juist te strak om zn beentjes zaten. En staat nog superschattig ook. Onze miskoop (nou ja, gekregen) is toch echt de buggy geweest, de oude hadden we weggedaan en als kraamkado kregen we een nieuwe. Wat een rotding! Reed niet lekker, je schopt steeds tegen de wielen. Om een stoepje op te gaan moest je je gewicht in de strijd gooien om hem te kunnen kiepen. Zonde! maar heb via MP nu voor 10 euro een andere die supergoed rijdt!
Ik heb dat ook gehad had er twee en vrijwel meteen gaten bij kruis. Ben terug gegaan had klacht ingediend via site en heb mijn geld (op een cadeaukaart weliswaar) teruggekregen, was in de loop van dit jaar maar denk dat t wel dezelfde leggings zijn!! En als je geen bon meer hebt maar hebt gepind ff terug zoeken dan draaien ze de bon voor je uit!!
oh wat speelgoed van mijn zoontje gekocht bij action en wibra, 1 of 2 keer mee gespeeld, en het was kapot
Het babybadje. Je moet echt onmogelijke poses aanhouden . Douchen gaat zoveel makkelijker en ik vind het schoner ook nog.
ben dus niet de enige geweest , wat een rot leggings waren dat zeg , ja ben toen terug gegaan naar de winkel mocht ene nieuwe uitkiezen niet gedaan en dus mijn geld gelukkig terug gekregen , heb er nooit meer kleding gekocht , dacht echt bij mezelf als een legging al zo is is de rest vast ook troepie
The Sims 4......wat een saai spel! En ondanks de slechte reviews moest ik hem hebben! Dom.... Tja, en kleding....een heerlijke zachte, harige trui....Maar volgens mijn mijn lijk ik er zeker 25 kilo zwaarder in dan ik ben.....nu ligt hij bij zoon in bed. Hij vindt het namelijk een lekker dekentje...
Een luieremmer (echt zo'n babywinkel aankoop (dat moet u echt in huis hebben mevrouw........)) Na 1x vervangen door een goede gewone prullenbak die luchtdicht afsluit (zo'n brabantia).