MISKOOP van het jaarrrrrrrrr

Discussion in 'De lounge' started by potjesoep, Nov 30, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. susy26

susy26 Niet meer actief

hier ook nu totaal nutteloos, en toen ze waren geboren nauwlijks gebruikt. ..ja idd, eerste aankoop van alles, ja een luieremmer mag niet ontbreken ... blehhh ;)

2. fluitekruid

fluitekruid Fanatiek lid

Oct 5, 2011
    1,748
    0
    0
    NULL
    NULL
    Alle speelgoedauto's. Echt zonde geld. Zoonlief heeft gewoon helemaal niets met auto's. Een la vol, nooit mee gespeeld. Misschien speelt nr 2 wel met autootjes.

3. Chocochippie

Chocochippie Niet meer actief

Spelletjes voor de xbox. Dingen kosten 50 a 60 euro per stuk word 1 of 2 keer mee gespeeld dan zijn ze uitgespeeld en word er door ons niet meer naar omgekeken. We spelen zelf maar 2 spellen maar elke keer moet en zal meneer weer een spel erbij hebben.

4. beccie

beccie Niet meer actief

Hier is eigenlijk al het baby/dreumes speelgoed een beetje een flop.
    we hebben een dochter van 1 maar die speelt alleen maar met de autos van onze zoon van 5.
    dat baby spul geeft ze niks om.
    soms speelt alleen de oudste er mee:)

5. Ntje

Ntje Fanatiek lid

Nov 11, 2012
    3,720
    90
    48
    Almere
    Veel dingen die hier worden genoemd vind ik juist reuze fijn en worden hier dagelijks nog gebruikt!

Een luieremmer is hier juist de uitkomst, geen eigen container maar een aan het eind vd straat (in de grond) en met een gewone prullenbak lijkt het me toch meer stinken en dit staat ook wat gezelliger (wit met roze net als d'r kamer xD)

En wij gebruiken de flessensterelisator nog iedere dag:) (man met een lichte vorm van smetvrees).

Híer weinig miskopen behalve een nep Apple kabeltje want die werkt voor geen meter.

6. fayenne

fayenne Bekend lid

Sep 3, 2013
    935
    0
    0
    NULL

Oh wat schattig dat zou ik.dan niet als miskoop zien hoor :D

7. Pluis81

Pluis81 VIP lid

Mar 16, 2010
    6,445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Ja,hier ook.. De bugaboo donkey duo,wat een onding zeg!
    Voor mijn dochter hadden we destijds een Joolz en die vond ik echt 100 keer beter dan dit gammele,rug pijnigende bakbeest ;)

8. dreames

dreames VIP lid

Dec 9, 2007
    7,812
    4,050
    113
    Een (tweedehands gekochte) fietsendrager. Het was om de fiets van onze dochter mee te kunnen nemen op vakantie, maar die kan daar helemaal niet op. We wisten niet dat dit niet bij alle dragers kan.

9. MZS

MZS Fanatiek lid

Mar 7, 2014
    1,605
    0
    0
    Home sweet home
    kleding
    zo zonde....
    en speelgoed mijn zoontje speelt het liefst met auto's de rest zoals zijn gloednieuwe ballenbaan etc vind ie niks
    ach misschien voor onze kleine meid straks

10. minon

minon Niet meer actief

Flessenwarmer is ideaal! Twee flesjes maken en tegen die tijd dat nr twee aan de beurt is is de fles nog steeds op temp. (We kunnen hem instellen op graden)

Kan niet echt miskopen bedenken.
    Ja toch. Het visspel van de intertoys. Menn wat een afgang. In mijn gedachten van vroeger een leuk en degelijk spel waar de visjes magneetjes in hun bek hadden zodat ze er makkelijker uit kwamen. Nu een plastic fantastic ding. Zelfs ik krijg ze er niet uit omdat er een dopje aan het einde zit die gewoon tussen de tandjes doorglijdt. Laat staan dus mijn dochter. Hij loopt steeds vast. Heel snel teruggebracht dus.

11. kersenflap

kersenflap Niet meer actief

Pakjes aan 1 stuk van de h&m was een set van 2 maatje 50 het ene pakje zat perfect en stond zo schattig het andere pakje zat perfect alleen haar voeten pasten er niet in, die waren gewoon 2,5 cm kleiner dan van het andere pakje.

Magnetron sterilisator staat hier geheel nieuw. Net als de borstkolf, de laatste 2 keer gebruikt de eerste staat het plastic nog om, een pannetje werkt ook heel erg goed.

12. minon

minon Niet meer actief

Sterrilisator is hier juist een top. Al die flessen voor twee kindjes die niet in een normale maat pan passen. Je vingers steeds branden omdst je de boel eruit staat te vissen. Of met een lepen en dat het dsn weer op de grond valt kun je weer beginnen. Grappig zoveel meningen :)

13. Joycey

Joycey Niet meer actief

De blender van de Action; na 2-3x gebruiken was hij al stuk. Oh en de staafmixer brak ook al een beetje af. Gelukkig had ik ze niet vaak nodig dit jaar; maar blugh!

14. megacarls

megacarls Niet meer actief

Een nieuwe deurbel.
    We hadden een harde ouderwetse deurbel (tring) en menig postbode vind het nodig dat er minimaal 2 seconden (eenentwintig, tweeentwintig)vastgehouden wordt (en geloof me dat is lang als ZL op bed ligt en een slechte slaper is). Briefjes met "kort bellen" of "kloppen" hielpen geen zier.
    Dus wij een nieuwe deurbel gekocht. Zo een van de gamma met muziekjes die je in het stopcontact kan steken waar je maar wilt. In eerste instantie een uitkomst want ZL werd er in elk geval niet meer van wakker maar na een hele korte levensduur (2/3 maanden?) bleek dat hij het alweer niet meer deed!!
    Nu hebben we dus géén werkende deurbel, nou ja, is wel lekker rustig.

15. LA85

LA85 Fanatiek lid

Apr 25, 2013
    2,018
    1
    36
    NULL
    NULL
    Ff op inhaken.. ik had toen ik zwanger was hetzelfde.. uiteindelijk eentje gekocht bij Asos (online); Bekleidung für Schwangere | Mode für Schwangere | ASOS
    Misschien heb je er wat aan ;)

16. LA85

LA85 Fanatiek lid

Apr 25, 2013
    2,018
    1
    36
    NULL
    NULL
    Mijn miskopen..
    Nou eentje van afgelopen maand: via Social Deal een bon gekocht voor een Portugees restaurant. Nou, dacht ik lekker met een vriendin te gaan eten.. wat viel dát tegen. Bah bah. We stonden binnen 20 minuten dus ook weer buiten.. en hadden nog steeds honger. Eens en nooit meer (dat restaurant).

Off topic: Misschien moeten we ook een topic hebben voor de beste aankopen/ aankopen waar je het meest blij mee bent ;)

17. Child

Child Fanatiek lid

Sep 6, 2011
    2,782
    216
    63
    Nou echt hier precies hetzelfde. Wij hadden een superharde en ivm zoontje ook een andere gekocht die binnen no-time kapot was.
    Nu helemaal niks, al 1,5 jaar niet en het bevalt prima!!!! Ze kloppen gewoon ff op het raam.

18. Ana leigh

Ana leigh Fanatiek lid

Feb 11, 2013
    1,753
    9
    38
    Female
    x
    Owh... hmm toch maar NIET bij de action die blender gaan aanschaffen, dus? :D

Liefs,

19. toch3

toch3 VIP lid

Dec 28, 2013
    18,282
    17,160
    113
    toch niet die van knabbel en babbel he!? Heb het hier niet nagekeken maar de een zat wel sneller strak dan de ander (en vond het stom dat de knopen bij allebei anders zaten)

blender van de action: kan me dus vast voorbereiden, die zit in de zak van sinterklaas :D

luieremmer (gewoon zo'n emmer met deksel): gebruik ik altijd om kleertjes in te weken bij spuitluiers. De luiers gaan (evt in een boterhamzakje en evt ook nog per 2 als ze alweer poept/plast voor ik klaar ben ;) ) in een prullenbakje

20. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

Jun 29, 2008
    5,767
    423
    83
    Female
    Zuid-Holland
    Mijn winterjas. Twee maanden geleden gekocht, maar toch niet zo blij mee. De mouwen zijn voor mij toch wat te kort (niet handig op de fiets). Nu kom ik er niet meer vanaf :(

Zonde!

Share This Page