MISKOOP van het jaarrrrrrrrr

Discussion in 'De lounge' started by potjesoep, Nov 30, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mamaatje81

Mamaatje81 Fanatiek lid

Oct 29, 2013
    1,046
    0
    0
    NULL
    NULL
    Echt?? Oh ik vind de Scholl een werelduitvinding! Ik gebruik hem zeker 3 x per week om mijn hielen glad te houden.

Mijn miskoop van het jaar : een peperdure strijkbout. Nog letterlijk nieuw in de doos onder een laag stof op de zolder...:)

2. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

Mar 27, 2012
    6,134
    1
    0
    Hier ook de Scholl eelt roller. Mijn god wat duurt dat lang zeg, en harde stukken krijgt ie niet weg.. Beetje jammer

En de nuna pepp luxx. Til me een breuk met rugklachten, ontzettend lomp opgevouwen buggy die je niet makkelijk uit de kofferbak krijgt. Oja en als je over stenen loopt voelt het alsof je met een plastic kar loopt.

3. beauty2012

beauty2012 Fanatiek lid

May 4, 2012
    3,184
    16
    38
    Zoals altijd koop ik te veel kleding dat vervolgens in de kast blijft hangen.
    Veel dingen voor dochtertje waar dan nog iets bij moet. Bijv rokjes waar nog een shirtje bij moet, maar waar je never nooit de goede kleur meer bij vind;)
    Had me nog zo voorgenomen om alleen nog maar setjes te kopen zodat ik niet weer met dat probleem zou zitten...

Verder valt het mee dit jaar;)

4. MamaEva86

MamaEva86 Bekend lid

Apr 9, 2014
    588
    26
    28
    Leiden
    Twee jurkjes van de prenatal. Beide 1 keer gedragen, toch eechhhtt niet mijn stijl. Wel mooie jurkjes hoor, gewoon niks voor mij. Dus mocht iemand interesse hebben? Zijn een beetje zomers ;)

Een voedingsjurkje van mamalicious voor kerst. Zag er leuk uit op de site, kwam binnen, wat een rot kwaliteit, leek wel van de Primark te komen, en dat voor 45 euro! Zat ook nog eens heel erg lelijk. Stond voor geen meter.
    Die heb ik maar terug gestuurd.

5. Eppo82

Eppo82 VIP lid

Jun 25, 2007
    15,230
    6,091
    113
    Snowboots voor de kids vorig jaar. Nooit aangehad. Uiteraard nu te klein. Als iemand interesse heeft?:D:p

6. Lisa2

Lisa2 Fanatiek lid

Apr 21, 2013
    3,539
    1,551
    113
    oh ik vind de magnetronsterilisator echt ideaal!

7. meike1234

meike1234 Actief lid

Sep 27, 2011
    218
    0
    0
    Nederland
    Loopwagen van Nijntje. Zoonlief vond het niet nodig en dacht ik kan ook wel zonder leren lopen:p

8. skiwi

skiwi Fanatiek lid

Jun 15, 2012
    4,270
    402
    83
    Female
    Onze renault megane

Ik vond de magnetronsterilisator een geweldig ding

9. steenbokje

steenbokje Fanatiek lid

Sep 24, 2012
    2,256
    261
    83
    apothekersassistent
    limburg
    Dit dus! Werkt voor geen meter. De lamp had ik gelukkig al apart gekocht, professionele, heb de set weg gegeven en een gellak set aangeschaft. Dit werkt tenminste wel fatsoenlijk.

10. Joycey

Joycey Niet meer actief

Een nagelstempelaar ;) Dan moet je dus eerst je nagels lakken (en laten drogen natuurlijk) om vervolgens nagellak op de stempel te doen en deze op je nagels te stempelen. Het is op 1 hand goed gegaan, maar toen kwam ik bij links en leek het net alsof... Nou ja, het is alleen handig als iemand anders het bij je doet. Ik heb het zo weggemieterd ;)

11. Chaos

Chaos Actief lid

Apr 5, 2014
    269
    0
    0
    Mijn grootste miskoop van dit jaar is toch wel de Dolce Gusto Krups. Bah wat een smerige koffie komt daar uit! Had hem eigenlijk alleen gekocht om af en toe cappuccino etc. te kunnen maken maar brrrr.

Heb dus maar snel een melk schuimer gekocht en drink gewoon weer lekker mijn bonen koffie.

Die Dolce heb ik na 3x gebruiken weggegeven.

12. fayenne

fayenne Bekend lid

Sep 3, 2013
    935
    0
    0
    NULL

Hahaha hier hetzelfde ik dacht laat ik eens op tijd sbowboots kopen voor ze. Krijgen we een winter zonder sneeuw.

13. aora

aora Actief lid

Sep 6, 2012
    444
    13
    18
    NULL
    NULL
    Hier ook nog een splinternieuw paar!

14. Eppo82

Eppo82 VIP lid

Jun 25, 2007
    15,230
    6,091
    113
    En ik was zo trots op mezelf dat ik er eindelijk een keer op tijd aan dacht.:)

15. Mitsy1983

Mitsy1983 VIP lid

Jun 25, 2014
    5,359
    3
    36
    Zuid Limburg
    Niet van dit jaar maar heb wel een paar 'leuke miskopen' 😳 van de afgelopen jaren.

Zag bij dr Oz dat het heel gezond is om op zo'n 1 persoons trampoline te bewegen. Ik moest en zou zo'n ding hebben, besteld afgehaald en heel enthousiast welgeteld 1x op gesport. Aan de buren gegeven waar uiteindelijk de hond m heeft gesloopt.
    Zo ging het ook met skeelers, ja ik zou gaan skeeleren. 2 x gedaan. Zo ook met mountainbiken...
    Echt heel zonde...hou t nu ook mar gewoon bij wandelen.

16. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

Sep 15, 2008
    15,693
    1
    0
    Wij hadden ook een met een adaptor voor in de wagen, erg handig! En omdat zoonlief niet aan de borst dronk maar ik wel bv kolfde, werk de flesverwarmer hier heel veel gebruikt.

Sneewlaarzen heb ik vorig jaar ook zo goed op tijd aangeschaft voor zoonlief ;) :)

17. Crazycat

Crazycat VIP lid

Nov 21, 2009
    8,849
    1
    36
    belgie
    miskooop
    goh hoeveel wil je er hebben ..
    leggings kopen waar na en week een gat in zit..

bh kopen van 75 euro die niet lekker zit ...

18. WinterBird

WinterBird Fanatiek lid

Nov 28, 2012
    1,416
    877
    113
    NULL
    NULL
    Ik heb die blender afgelopen voorjaar gekocht en heb hem nog steeds zeer intensief in gebruik, prima aankoop dus!

Mijn miskopen zijn altijd kleding.. Ik koop iets omdat ik het leuk vind, maar vind mezelf er dan te dik voor of kan het niet combineren of het is zo'n goedkoop stofje dat snel kapot gaat of het staat voor geen meter.

19. Novastar

Novastar Fanatiek lid

Jan 9, 2014
    4,538
    1,171
    113
    Female
    Pedagoog
    Noord-Brabant
    Op zich geen miskoop omdat ik hem toch heb gehouden maar de hanglamp voor de babykamer van Coming Kids. Ik heb hem besteld bij bol.com en op de afbeelding was hij echt prachtig. Toen ik hem thuis kreeg waren de pareltjes aan de onderkant en de kanten band helemaal anders en echt minder mooi. Ik heb Coming Kids gemaild hierover en ik kreeg als antwoord dat de fabrikant van deze onderdelen dit niet meer leverde en dat ze een alternatief hadden gezocht. Kan gebeuren natuurlijk maar pas de afbeeldingen dan aan. Ik vond hem nog steeds goed bij de rest van de kamer passen dus ik heb hem wel gehouden maar ik baalde er wel van.

20. Babyliz

Babyliz Fanatiek lid

Feb 4, 2011
    1,038
    0
    36
    NULL
    Een staafmixer. Het leek me zo handig, maar zoonlief prefereert vanaf het begin al stukken in plaats van gemixte prutjes. En avondeten gewoon door elkaar prakken, geen staafmixer nodig.
    Gelukkig was ie niet duur ;)

Share This Page