Ik heb een leuke tekst gemaakt (op de pc) die ik op het nieuwe bed van onze dochter wil hebben. Nou zei mn man dat kan opa er wel mooi op schilderen die is daar goed in. Maar lijkt me geen goed plan aangezien hij onze trap heeft geschilderd en ik daar niet tevreden over ben Hoe krijg ik die tekst (3 regels) mooi op het bed? Ik kan zelf absoluut niet zo netjes schilderen! Heb al gekeken om het te laten drukken als sticker maar dat vind ik nogal prijzig worden. Het zijn erg sierlijke letters trouwens......
Uitprinten op papier, daarna de letters uitknippen zodat je een soort malletje krijgt, die weer overtekenen op iets dikker plastic, en dan uitsnijden. Op het bedje plakken en in het malletje schilderen. Dit is wat er in mij opkwam... Misschien heb je er iets aan...
je kan die letters bij een drukkerij als mal laten maken weet wl niet hoe prijzig dit is maar het is dan wel heel gemakkelijk om het zelf te schilderen
Hmmm nee inderdaad, dat wordt er lastig. Misschien eens op marktplaats zoeken naar (kunst)schilders en vragen hoeveel dat zou kosten. Misschien wel goedkoper dan stickers. Maar eerlijk gezegt denk ik dat je met stickers toch een mooier resultaat krijgt (tenzij je zelf heeeeeeel crea-bea bent).
je kunt de mallen idd bij een hobbyshop kopen, maar dan betaal je volgens mij in totaal net zoveel als wanneer je ze op stickers laat drukken. Wij hebben het destijds met stickers op de muur gedaan ( één hele grote sticker laten maken van de gehele text, dus niet ieder lettertje apart) dan is het nog wel een heel erg passen en meten maar het werd wel erg mooi.
Mag ik vragen wat je daarvoor betaald hebt? Als ik kijk naar de tekst die ik nu heb kom ik gemiddeld op 60-, uit en dan is het dus een sticker en kan ik m "zo" opplakken. Maar dat vind ik nogal prijzig! Stel dat mevrouwtje niet kan slapen en lekker aan die sticker gaat peuteren! Nee dat doen we maar niet (ze heeft de vlinders (stickers) ook al van dr commode afgehaald)
Ik denk dat ik toch maar voor een makkelijker lettertype ga en dan alles uitsnijden en dan schilderen. Zo hebben we het geboortebord ook gemaakt. Maar mocht iemand nog een ander idee hebben hoor ik het graag! We hebben nog een week de tijd, moet eerst het bed nog schilderen.