ik nog geen een keer dat het mis is gegaan maar ik weet gelijk de mensen eruit te pikken die niet okey zijn of over hun produkt liegen ( zit zelf in die wereld / zakelijk ) xx
Ik heb 1 x een irritante VERkoop gehad ... Pff .. Wij hadden net een nieuw bankstel gekocht en we wilden onze oude bank kwijt, was uiteraard gebruikt ( titel van de advert was 2e hands bankstel ) maar was niet op aan te zien, zag er nog netjes en verzorgd uit was een twee en half zitter en we verkochten hem voor 35 euro .. Ik deal gesloten met dat vrouwtje komt ze hem ophalen zegt ze '' Ja maar daar ga ik echt geen 35 euro voor betalen hij is tweede hands '' Waar hebben we het over ? 35 euro voor een ( in mijn ogen nog goed onderhouden voor een tweedehands bank ) 2e handsbank .. Daar kan ik me zo aan irriteren dan ben je dagen bezig met mailen, heb honderden foto's gestuurd en de prijs is echt laag vond en vind ik ( we wilde die bank gewoon kwijt vandaar de lage prijs ) ... Ik heb netjes gezegd dat ze niet verplicht is om te kopen en dat ze van te voren wist hoe hij er uit zag ... Mens helemaal pissed en wilde hem voor 30 euro mee nemen, ja toedeledokie 35 euro is al een prikkie ... dus uiteindelijk toch gekocht .. Krijg ik later een email '' Ben zo blij met de bank hij ziet er nog zo mooi uit had me geen betere voorgesteld '' Het is niet echt een miskoop wat ik nu zeg maar het is zeker wel een miscommunicatie op MP en merk dat dat steeds vaker gebeurd ..
dat klinkt als iemand die heeft proberen af te dingen, die wist dondersgoed wat ze ging kopen maar wou het onderste uit de kan, echt erg vind ik dat, 35 euro voor een nette 2e hands bank is al heeel netjes en dan nog even drammen, bah!
vraag me af wie zo iemand dan denkt dat ie voor zich heeft, hij had waarschijnlijk gehoopt dat je dom genoeg was.
Hier is het altijd goed gegaan. Wel eens wat verkeerd ingeschat, zoals een broek die ik gewoon echt niet paste of die achteraf niet lekker zat. Ik heb mijn positiekleding er voor een groot deel vandaan, en we hebben er ook een leuke Bopita box voor een prikkie gekocht (wel met een paar krasjes). Die hebben we wel opgehaald. En een mamafiets, minder dan de helft van de prijs en zo goed als nieuw. Ik zou echt nooit iets ranzigs verkopen, ik zou me wild schamen zeg.
Ik koop en verkoop veel op mp. Zet er ook altijd eerlijk bij of het gebruikt is of zgan of nieuw etc. Had een paar maanden gelee voor veel geld een heel groot pakket merk kleding gekocht, in de hoop dat het me wat zou opleveren echt 1/4 was in zo gebruikte staat dat ik het gratis heb aangeboden.. sja dat vind ik dan wel erg zonde, vooral omdat er dan gezegd word dat het allemaal in heel goede staat is..
Ik heb net vanavond een hele mooie bugaboo gekocht via MP!! Ben er super super blij mee!! Koop was ook snel gesloten. Ik hou niet van afdingen, en heb de prijs betaald die er bij de advertentie stond (prima prijs naar mijn mening). Is een supergoeie en nette wagen. Ik helemaal happy! Heb zelf nog nooit via MP wat verkocht, maar wel regelmatig wat gekocht. Slechts 1 keer iets laten opsturen, een pakket positiekleding. Stonden foto's bij, leek best leuk. In de advertentie stond dat alles is goede staat was. Nou, goede staat, daar versta ik toch iets anders onder. De meeste dingen waren heel vaak gedragen, en helemaal verwassen. Heb slechts een paar dingen gedragen. Ik moest ook op voorhand alles betalen (50 euro geloof ik) en dan zou ze het versturen. Toen ik het geld had overgemaakt duurde het nog een dag of drie voordat zij het pakket postte (terwijl ik het via internetbankieren over had geschreven, dus direct op de andere rekening, of de dag erna) Dacht echt dat ik naar mijn geld en kleding kon fluiten... Maar uiteindelijk had ik mijn (tegenvallende) pakket. Doe ik dus ook niet weer. Eerst kijken, dan kopen.
Heb veel op MP gekocht. Van Aquarium slakken tot kasten, kleding tot kinderwagen. En ben nog nooit iets tegen gekomen wat te duur was voor wat ik er voor betaalde. Of dat t niet netjes of helemaal niet aankwam. Heb wel regelmatig van die mutsen die eerst bieden en dan achteraf allerlei gezeur en gezeik en dan toch maar niet willen. En dan hebben diegene waarbij zij overboden hebben ook al wat anders en kan je weer helemaal opnieuw beginnen Of mensen die een Wii spel willen kopen en dan ben je zover dat je jou info gestuurt hebt en zij alleen nog moeten zeggen waarheen het moet zodra t geld erop staat. En dan hoor je niks meer.... Ook al redelijk wat verkocht op MP en buiten een dingetje wat verkeerd ging omdat mevrouw betaald had en de bank het terug gestort had omdat ze te weinig op dr rekening had ofzoiets (snap hem niet helemaal maar vooruit dat was dr uitleg) even een boze "klant" Want ik had haar geld en zij hoorde niks meer van mij. Maar ik had helemaal niks en zat te wachten tot zij wat deed (het bedrag overmaakte) Nouja het is n beetje n sport denk ik om de juiste koper bij t juiste product te krijgen.
hier hebben we een tijdje geleden een crosstrainer gekocht van een oudere man voor 20 euro... dus we dachten al daar zal wel iets mee aan de hand zijn... ding meegenomen thuis nagekeken mn man hem gemaakt (vind het leuk om dingen te maken) en toen doorverkocht aan een vriend van ons die hem graag wou hebben voor het dubbele ... haha verder gaan we bijna altijd eerst kijken
ja , mijn man heeft m wel gemaakt he en hij heeft hem ook naar zn huis gekracht dus dat was die 40 euro ook wel waard
Ik koop en verkoop ook via mp, vind het echt een sport Laats had ik wel iets stoms gedaan, ik had 3 truitjes verkocht maatje 74, teminste dat dacht ik Krijg ik me een onwijs boos mailtje dat het truitje er niet uit zag, en dat het maat 68 was. Ten eerste chek ik altijd alle kleding, alleen de maat daar had ik niet op gelet, was er van overtuigt dat het maatje 74. Maar goed was de beroerste niet, dus aangeboden of wat geld terug of een ander truitje uitzoeken Ze heeft het laatste gekozen, gelukkig wel opgelost
Dat idee hadden wij ook, ik vind dat gewoon aso, als je via de mail een prijs afspreekt dan ga je toch niet nog ff onderhandelen als je bij de koper bent ? .. Ze wist precies hoe de bank er uit zag en dat het een tweede hands bank was .. Ja daar kan wel eens een haakje in zitten ( heb ik haar ook gezegd ) maar de bank zag er gewoon nog netjes uit .. grrr mijn haren gaan weer overeind staan als ik er aan denk hahahaha ..
Hier helaas ook wel miskopen via marktplaats. De eerste keer was een partij speelgoed. Het was hardstikke smerig allemaal , zag er echt niet uit. Ik snap heus dat als er een kindje mee speelt dat t wat vies kan worden , maar dit was te gek voor woorden. Daarna een partij kleding , zaten allemaal gele en witte vlekken op helaas ,en ook hier rook t muf. Gelukkig gaat het meest van de tijd wel goed soms zitten er flinke missers tussen
Ja een keertje van Jottum een mooi vestje voor Isabella. Best nog een flinke prijs betaald. Zaten er vlekjes op. Terwijl het als nieuw was en zonder vlekken. Ik heb haar geconfronteerd en een foto van de vlekjes gestuurd. Ze heeft toen 10 euro teruggestort. Uit haarzelf. Dat vond ik dan wel weer schappelijk.