erg veel vocht vasthouden

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by porchie, Jun 11, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Hallo,

in april 2005 beviel ik van mijn jongste, de laatste drie maanden van de zwangerschap had ik hoge bloeddruk en hield ik veel vocht vast, ik kwam 22 kg aan.
    Direct na de bevalling kreeg ik vreselijke pijn in mijn kuit en hield ik erg veel vocht vast, na de bevalling ben ik niets afgevallen, behalve de kilo´s van de baby en het vruchtwater/placenta, ik werd eigenlijk nog zwaarder ondanks goed opletten en gezond eten.

nu ben ik 7 weken zwanger, wordt elke ochtend wakker met pijn in mijn onderrug/lende, als ik gedronken heb gaat het weer.

Ik ben in het begin naar de huisarts geweest en die kon alleen maar simpel:afvallen zeggen, maar dat was waar ik al die tijd mee bezig was en niet lukte, ik begon een paar weken terug ineens af te vallen (5 kg in een week) maar bleek na een test zwanger te zijn.

mijn gevoel zegt me dat het met mijn nieren te maken heeft, kan dat?
    hoe weet ik dat zeker en wat kan ik doen??

2. Japke

Japke Bekend lid

Feb 1, 2006
    535
    0
    0
    verloskundige
    Hoi Porchie,

Ik weet eerlijk gezegd niet of het met je nieren te maken heeft. Ik kan de klacht die jij beschrijft niet herleiden tot een zwangerschap van 7 weken. Dus ik adviseer je om nogmaals contact op te zoeken met je huisarts en deze vragen dus te stellen.
    Succes,
    groetjes,
    Japke

Share This Page