Hoi allemaal Vorige cyclus heb ik een zeer vroege miskraam gehad. Ik testte positief met een lichte maar wel duidelijke streep op mijn NOD en daarna liepen de testen af. 5 dagen na NOD was mijn test wit en werd ik ongesteld. Ik bloedde juist minder veel, maar met wat meer stolsels en een dagje langer dan gemiddeld. Ik test eigenlijk altijd op dag 13 of 14 positief met ovulatietest, en ditmaal ben ik op dag 12 begonnen met testen. Tot nu toe 5 negatieve ovulatietesten, jammer want mijn man is nu weg voor het werk dus deze cyclus ga ik sowieso niet kunnen benutten. Hebben jullie ervaring dat je na een miskraam een eisprong mist? Of dat deze erg laat in de cyclus valt? (Of extreem vroeg, maar daar ga ik toch niet vanuit). Vind het niet heel erg dat ik nog even moet wachten voordat ik weer zwanger raak, maar ik ben meestal heel regelmatig ongesteld en ovuleer ook heel regelmatig. Ben benieuwd of mensen ditnverhaal herkennen?
Oke thanks! En je ongesteldheid ook? Als mn cyclus verschuift zou dat volgende maand weer gunstiger uitkomen
Ja klopt, cyclus werd in zn geheel week langer. Wel zware menstruatie daarna doordat ie een week langer werd
Wat verdrietig van je miskraam! Twee keer heb ik een miskraam gehad rond de 6 weken. Beide keren was ik overigens de cyclus daarna direct zwanger. Maar de eerste keer was mijn eisprong een week later dan normaal, dus 3 weke na de miskraam en de andere keer 14 dagen na de miskraam en had ik dus direct mijn normale cyclus weer. Ik hoop dat je snel weer een positieve test in handen hebt!
Hier was dag 1 van bloedverlies door de miskraam ook dag 1 van de cyclus. Dus mijn eisprong kwam weer op dezelfde dag als normaal in mijn cyclus. En toen ben ik zwanger geraakt van dochter dus qua ongesteldheid geen idee. Maar volgens mij is het niet raar hoor als je cyclus van slag is na een miskraam, kan ook dat je nog een tijd hcg in je bloed hebt gehad waardoor het toch nog wat uitgesteld is bijvoorbeeld. Ik hoop dat je snel blijvend zwanger mag worden!