miskraam 16 weken en operatie

Discussie in 'Miskraam' gestart door cristel1986, 29 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    hi,

ik heb helaas na 16 weken zwanger te zijn een miskraam gehad... de baby leefde helaas niet meer tot grote verbazing want bij de 12 weken was het nog gezond zo ver ze natuurlijk konden zien het hartje klopte goed etc... ik heb helaas 2 curretages moeten ondergaan.. waarvan ze mislukt zijn moest met spoed naar het ziekenhuis omdat ik echt erg veel pijn had.. na dagen onderzoek bleek de dokter die de curretage uitvoerde hetveel te lomp had gedaan en waarschijnlijk verkeerd.. mn baarmoeder was geperforeerd en mn eierstok zat gedraait.. ze moesten daarom helaas mn rechter eierstok verwijderen... na 10 dagen in het ziekenhuis gelegen te hebben kon ik eindelijk naar huis naar mn meisje.. alhoewel cailynn er wel elke dag was... ik heb alleen moeite omdit allemaal te verwerken hoe verwerken jullie zoiets...

2. bigdream

bigdream Fanatiek lid

21 jan 2007
    2.484
    0
    0
    Meid wat vreselijk voor je! Neem de tijd voor de verwerking!
    Wat je hebt meegemaakt is erg veel, ik wens je heel veel sterkte toe en kan als je dat wilt altijd een luisterend oor bieden!
    Liefs

3. Danique

Danique Bekend lid

19 nov 2006
    572
    0
    0
    Jeetje meid wat een verschrikkelijk verhaal en wat een ontzettend lompe arts!
    Tja hoe verwerk je zoiets? ieder doet dat op zijn eigen manier denk ik, de 1 schrijft het van zich af en de ander wil er liever met iemand over praten of misschien wel allebei?

In iedergeval heel veel sterkte met dit verlies en hopenlijk kan je het ter zijner tijd een plekje geven....

4. Mandarijn

Mandarijn Bekend lid

3 feb 2007
    760
    0
    16
    verschrikkelijk wat erg, ik heb er geen woorden voor
    ik denk dat je behoorlijk wat tijd voor jezelf moet nemen om dit te verwerken, het is heel veel bij elkaar
    zorg dat je eerst weer wat op krachten komt en geef toe aan je gevoel
    heel veel sterkte Cristel
    liefs

5. Neeke

Neeke Bekend lid

8 apr 2006
    968
    0
    0
    Commercieel
    Gelderland
    Oh meid wat vreselijk! Weet hoe je je voelt, zij het dat het bij mij een week eerder misging... Dat was al heel lastig om overheen te komen, maar jij hebt nog veel meer pech gehad dan ik.

Neem de tijd voor jezelf en zet jezelf en je gezin voorlopig op de eerste plaats! Dat ik er moest zijn voor mijn zoontje heeft mij heel erg geholpen.

Veel sterkte, Neeke

6. Modigliani

Modigliani Actief lid

4 jan 2007
    173
    0
    16
    Toneel- en dansdocente, theatermaakster
    Zuid-Holland
    Hallo meid,

wat een nare, vervelende situatie!
    Ik leef erg met je mee en hoop dat je veel steun krijgt!

Veel schrijven en praten met mensen, in ieder geval goed je hart luchten is een goed begin om het te gaan verwerken. Neem de tijd.

Veel liefs,

Modo

7. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Sterkte, grietje... :cry:

8. marla

marla Fanatiek lid

24 okt 2006
    2.239
    2
    0
    Jeetje Cristel, wat een afschuwelijke ervaring voor je: ik heb er gewoon geen woorden voor. Naast je verdriet over het verlies van je kleintje, heb je ook nog lichamelijke problemen door de lompheid van die dokter.
    Ik wens je heel, heel erg veel sterkte met het verwerken van dit moeilijke verlies.
    Blijf er vooral veel over praten, want dat is het allerbelangrijkste, en huil zo veel als je maar wilt. Hier kun je natuurlijk ook altijd je ei kwijt: we weten hier allemaal hoe veel pijn zo'n verlies doet.

Liefs,
    Marla

9. Minka

Minka Fanatiek lid

25 dec 2006
    1.466
    0
    0
    Gelderland
    Heel veel sterkte

10. droomwens79

droomwens79 Niet meer actief

Heeeel veel sterkte & kracht

xxx Maria

11. franka

franka Bekend lid

12 nov 2006
    751
    0
    0
    Cristel,

Heel veel sterkte de komende tijd.
    Er zijn op dit moment maar twee dingen belangrijk: jijzelf en je gezin. Neem dan ook alle tijd om het een plekje te geven.

12. Lara11

Lara11 Niet meer actief

Wat verschrikkelijk verdrietig voor jullie... Heel veel sterkte, je vindt hier veel lotgenootjes (helaas). Ik weet uit ervaring dat het veel steun geeft, hoop dat jij er ook wat troost aan kunt ontlenen.

veel sterkte Cristel
    Amber

13. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Jeetje, wat een nare enge ervaring zeg. Veel sterkte met verwerken van alles.

14. Jette

Jette Fanatiek lid

9 nov 2006
    2.436
    0
    0
    tjemig meis, wat een ellende heb jij moeten doorstaan!

Neem de tijd om te herstellen, en alles een plaatsje kunt geven!

Heel veel sterkte bij het verwerken van dit enorme verlies

liefs
    jette

Deel Deze Pagina