Lieve allemaal, Afgelopen vrijdag had ik een licht positieve test in handen.. Het was direct de eerste keer weer raak. In augustus hebben we een missed abortion gehad bij 13 weken, met daarna een hele lang ellendige medische nasleep. Ik heb met ovulatietesten gewerkt dus wist precies wanneer ik zou menstrueren.. maandag voelde ik al dat het niet goed zou gaan, dinsdag kreeg ik lichte afscheiding en vannacht barstte de bom.. veel bloedverlies, krampen en de zwangerschapstest is weer zo goed als negatief, echt nog maar een ienemienie streepje, nauwelijks traceerbaar.. als ik nou geen ovulatietesten had gedaan en geen vroege zwnagerschapstest dan had ik dat kortstondige geluk iig niet hoeven ervaren en had ik gewoon gedacht dat mijn cyclus langer zou zijn.. anderzijds weten we nu wel dat we echt snel zwanger kunnen raken... zo´n vroege miskraam komt toch echt heel vaak voor of niet? pff als ik er over nadenk voel ik me toch wel heel verdrietig. Je gaat zo snel denken.. o voor kerst eerste echo, eind januari tweeede echo, lekker in juli op verlof, en dan begin augustus een klein kindje, leuk in de zomer etc etc. en trouwen in mei met een bolle buik...
Vaak hebben ze het niet eens in de gaten dat ze zwanger zijn of zijn geweest. Zoals je al zei, ze denken dan dat hun cyclus langer is. Het vruchtje is gewoon nog zooooo onwijs kwetsbaar. Het spijt me echt om te horen dat je een miskraam hebt gehad Bunchy maar geef de moet niet op he. Het is een klap, ik weet het maar samen met je partner kom je er echt wel uit. Eerste tijd zal je je belabberd voelen maar dat gevoel gaat over. Misschien wel sneller dan je denkt. Als je iets dwars zit, gooi het eruit, schrijf, praat, maakt niet uit wat, maar gooi het er in ieder geval uit, krop het niet op. Heel veel sterkte en liefs, Corina
dank je wel, lief dat je reageert! jeetje wat verdrietig zeg dat jij je jongetje verloren bent met 16 weken.. en nu zit je in ronde 4? algemene vraag.. denken jullie dat bij zo´n prille miskraam de cyclus direct weer op gang komt?
Geen dank meis. Dat was in 2007, toen was ik nog bij mn ex. Dus al weer een tijdje geleden en nogal een flink verhaal. Ik zit nu in ronde 4 inderdaad, nieuwe relatie *vele malen beter* en nieuwe kansen dus. Ze zeggen dat je vruchtbaarder bent na een miskraam omdat het hormoon nog in je lichaam zit maar ik weet het echt niet, zou het niet durven te zeggen.
Idd merken vele niet eens dat ze een miskraam hebben, denken gewoon dat hun ongi een paar daagjes te laat komt..Dat is het nadeel dat we nu zo vroeg kunnen testen , maar ik kon het ook nooit laten , we willen het ook zo graag ..................En zodra je je eerste tweede streepje op je test hebt staan ga je je leven al vooruit plannen met wat je de komende maanden te wachten staat ..... Ik heb 1x een bbz gehad en een ma en in aug een vmk en precies 29 dagen later had ik weer een positieve test in handen en kijk mijn banner !!!! Bunchy hoop dat je ook snel weer zwanger mag zijn en dat het dan wel goed gaat en als je ergens mee zit we zijn er hier voor je !! Dikke kknuufffff
Brunchy een hele dikke knuffel voor jou! Ik weet niet of het waar is dat je na een miskraam extra vruchtbaar bent ... ik was dik twee maanden na mijn miskraam weer zwanger en zie mijn banner! Het kan hoor, echt waar! Geef de moed niet op!