Ben vandaag 5 weken zwanger of niet?? Heb vorige week 3x getest en alle 3 positief. Gisteren toen ik thuis kwam ben ben ik naar het toilet gegaan en toen had ik bloed aan mijn wcpapier. Boehhhhhh. Vandaag ook wel bloed, wel bruin, maar gisteren rood. Weet nu niet waar ik aan toe ben. Net weer een test gedaan en die was duidelijk positief. Het streepje was zelfs donkerder dan vorige week. Ik ga morgen de gyneacoloog bellen. die had ik afgelopen week al gebeld om een afspraak te maken (heb nl eind juni een MA gehad). Erg lastig hoor, ik voel me wel goed, heb geen krampen, maar wel bloedverlies. Wie heeft dit ook gehad en was toch nog zwanger?
ik heb dat ook gehad en inmiddels bijna 20 weken zwanger. De eerste bloeding was met 5+6 weken, daarna nog een aantal bloedingen gehad. Bij mij kwam het door een hematoom, een soort bloedprop/blauwe plek in je baarmoeder... Ik hoop dat het voor jou ook goed komt! Sterkte!
Hoi Mathilde, Nou ik ben inmiddeles in mijn 7de week zwangerschap, begin nu misselijk te worden en heb slechte eetlust pijnlijke borsten enz. Ik heb met 5 weken ook een bloeding gehad en heb daarna eigenlijk een dag of 4 nog na gebloed met bruine afscheiding en soms wat roze bloed, ben er daarna vanaf gekomen en heb nu as dinsdag mijn eerste afspraak met de verloskundige, ben bij de dokter en de verloskundige geweest na de bloeding en die zei dat het dus echt heel vaak voorkomt, omdat alles beter doorbloed word en veel meer aartjes daar lopen die kunnen springen zoals ik jou hoor heb je dat gewoon gehad en zou ik me gewoon niet druk maken zolang je de eerste keer bij de verloskundige kan komen. Ga er maar voor alsnog vanuit dat je zolang je alle kwalen voelt zoals pijnlijke borsten en alle andere kleine klachten gewoon een gezonde baby kan krijgen. En paniek hebben we niks aan ik laat je weten hoe het bij mij afloopt en ik duim voor je dat het bij jou ook gewoon goed gaat komen. Het gebeurd echt veel vaker dan we denken. Sterkte en maak je niet al te druk daar kun je namelijk niks mee nu. We spreken.... Mamoembaa
Heb net de gyneacoloog gebeld en ik moet gewoon afwachten tot 9/12 dan heb ik mijn eerste echo. Gelukkig is bloeden net zo goed als over. Als ik vragen heb of ongerust ben mag ik altijd terugbellen. Nu 2 weken wachten ik hoop zo dat alles goed is.
Afgelopen maandag een flinke bloeding gehad. Had ook krampen. Ik heb daarna een test gedaan en helaas was het streepje een heel stuk lichter. Het is dus voorbij. Volgende week gaat mijn afspraak bij voor de echo gelukkig wel door, hoop dat mijn lichaam schoon is.