miskraam 5,5 week; hoelang vloeien?

Discussie in 'Miskraam' gestart door konijntjeislief, 15 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. konijntjeislief

konijntjeislief Actief lid

13 apr 2010
    235
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hi dames,

ik heb afgelopen weekend een vmk gehad. Althans, daar ga ik vanuit, want had hevige buikpijn dat doortrok van m'n rug naar m'n been en verloor bloed. Het bloeden was gister zo goed als over. Alleen met afvegen heel lichtelijk bruin. Totaal dus 5 dagen bloedverlies.

ik vraag me af hoe lang jullie hebben gevloeid en ook wanneer ik weer een eisprong zal hebben. Cyclus was altijd regelmatig, 26/27 dagen. In hoeverre ben je vruchtbaar na een vmk?

Alvast bedankt voor jullie reactie.

2. Sonja839

Sonja839 Actief lid

30 okt 2012
    356
    0
    0
    Magazijnwerk en opvoeding :)
    Noord Holland
    Ik heb ook net een miskraam gehad en bloed nu sinds maandag. Ik hoop dat de bloeding net zo zal verlopen als een normale ongesteldheid(aangezien ik al heel veel stolsels ben verloren).
    Ik heb net wel hier bij een topic gelezen dat je erg vruchtbaar bent na een miskraam en dat de kans om snel weer zwanger te raken erg groot is.

3. Sonja839

Sonja839 Actief lid

30 okt 2012
    356
    0
    0
    Magazijnwerk en opvoeding :)
    Noord Holland
    OH! Sorry voor je miskraam trouwens!! Pfff dat vergeet ik er gewoon bij te zetten... :(

4. konijntjeislief

konijntjeislief Actief lid

13 apr 2010
    235
    0
    16
    NULL
    NULL
    Bedankt voor je reactie. Vreselijk om mee te maken he? Heel veel sterkte meid! Ik heb uiteindelijk maar een week bloedverlies gehad. Heb toen ook een zwangerschapstest gedaan en die was toen weer helemaal wit. Dus alles is alweer uit m'n lichaam. Geeft me zo'n raar gevoel. Verdrietig, maar probeer me 'vast te houden' aan het feit dat m'n lichaam het met een reden heeft afgestoten..

ik heb geen idee hoe ik nu m'n ei een beetje zou kunnen bepalen..

5. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Sterkte!!

Hier gecuretteerd en heb ook 1 week gevloeid.
    Ben je wel bij een vk,want sou toch even door middel van een echo laten controleren of je "schoon" bent!
    Sterkte!

Deel Deze Pagina